Dank je JIs... ik hoop ook zo spoedig mogelijk bij jullie in Z&G te zittten..en ik hoop niet te lang met Luna af te tellen... voor beidenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Jis het volgende:
![]()
![]()
er komen weer behoorlijk wat spannende dagen aan zag ik net in 't lijstje!! Wordt weer flink door
![]()
![]()
dus!! 'k Ga m'n best doen voor jullie hoor!!
Luna & Diaan...balen weer... wil jullie ook zooo graag in Z&G zien... (
iedereen trouwens hoor
)
Gelukkig hebben jullie elkaar nu om saampjes af te tellen![]()
Ja slaapmeisje oude solse gat spoken zoekster , ondertussen alweer een hele tijd samen met meimeltjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Morpheus@work jij ouwe fok fotograafik wist niet dat jij en meimeltje bij elkaar horen. Spannende tijden hoor, veel succes en plezier
We gaan maar gezellig samen afwachten..... en voor iedereen geldt hier, gedeelde smart is halve smart. Ik gooi er nog even een paar jompeltjes tegenaanquote:Op woensdag 7 september 2005 15:43 schreef lunastar het volgende:
Dames het wordt inderdaad spannend voor sommige dames![]()
![]()
![]()
meimeltje wat spijtig dat je ongi bent geworden.. maar nu weet je ongeveer hoe lang je cyclus is...
Minoes... wil toch ook weten op welke dag je zit... want dat klinkt wel spannend...
Jis ook ik zou graag naar z&g gaan... maar ja.. het is afwachten.. net als iedere maand... En diaan ook ik wil liever niet meer aftellenmaar ja..... we zullen moeten afwachten
dames ik duim voor jullie![]()
![]()
![]()
groetjes
lunastar
Thanks slaapmeisje, wat ben jij toch een verschrikkelijk schatje! meeleven met iemand die al een kindje heeft... god wat gun ik jullie een kleintje! Ik hoop zo verschrikkelijk dat het gaat lukken!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Belana je bent in ieder geval weer ongesteld geworden. Dat is de eerste stap. Ik ga duimen dat je vanaf nu niet meer ongesteld wordt omdat je meteen weer zwanger bent. Dat is de tweede stap
En nou zit ik te huilen achter mijn beeldschermpjequote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef Belana het volgende:
[..]
Thanks slaapmeisje, wat ben jij toch een verschrikkelijk schatje! meeleven met iemand die al een kindje heeft... god wat gun ik jullie een kleintje! Ik hoop zo verschrikkelijk dat het gaat lukken!
een miskraam zal ook voor iedereen anders zijn, ik ben soms verdrietig en ik heb wel ff flink gejankt een paar keer, maar verder ben ik er redelijk nuchter onder. Het maakt wel dat ik nu ECHT heel graag een 2e kindje wil, dat is veel sterker geworden dan voorheen. Ik hoop wel dat mijn nuchtere ik daar ook weer een beetje terug komt, want je hebt het nou eenmaal niet voor het zeggen met de natuur.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En nou zit ik te huilen achter mijn beeldschermpjeWeet je wat het gewoon is, ik vind miskramen zo verschrikkelijk erg en zo ontzettend oneerlijk. Zo gemeen van het lot om je eerst blij te maken en het vervolgens weer af te pakken. Ik weet niet hoe het is om zwanger te zijn (ben het in die drie jaar dat ik gestopt ben met de pil nooit geweest) en soms is het maar beter dat ik niet weet wat ik mis.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:08 schreef cattie het volgende:
Allemaal zwanger dit jaar!![]()
![]()
Wat ik nog vergeten was: Minoes, vertel, heb je al getest!! Spannend joh!
Owww erg spannend Minoes.... ben erg nieuwsgierig.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef minoes_ het volgende:
Test gehaald,morgenochtend pies ik eroverheen![]()
Moet ik vannacht niet te veel plassen,want dan helpt t niet meer,ik zit natuurlijk weer es in de nachtdienst![]()
Groetjes,Minoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |