Heeel veel succes met de echo meis, en 9 weken al, zou leuk zijn hehquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:38 schreef MeNicole het volgende:
Hihi net ff de vlos gebeld 19 september om kwart voor 12 hebben we echo in het ziekenhuis!! De vlos denk dat ik al bijna 9 weken ben, terwijl ik zelf een week of 7 denk!! Maar we zien het wel![]()
![]()
Durf nog niet de overstap naar Z&G te maken hoor
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:38 schreef MeNicole het volgende:
Hihi net ff de vlos gebeld 19 september om kwart voor 12 hebben we echo in het ziekenhuis!! De vlos denk dat ik al bijna 9 weken ben, terwijl ik zelf een week of 7 denk!! Maar we zien het wel![]()
![]()
Durf nog niet de overstap naar Z&G te maken hoor
Ik wacht ook eerst nog ff tot de 19 de!! Als ik heb gezien dat alles goed is meld ik me daar welquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:47 schreef Jis het volgende:
[..]
![]()
![]()
spannend!!!!
En snap je angst om over te stappenheb er zelf ook moeite mee (gehad)... joh, komt vanzelf... des noods wacht je eerst de echo af toch?
Jij niet alleen hoor meid.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:21 schreef elle_driver het volgende:
Zo. En nou wil ik ook wel eens uit dat rijtje en naar Z&G. *zuchtje*
We kunnen idd - helaas - samen aftellen....misschien lukt het nog deze maand...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:50 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
ik weet niet wie het aanpast.. maar kan iemand mij ook op 29 september zetten??
want hier ben ik dus al weer van de ongi's af...
Diaan73 wat spijtig dat je ongi bent geworden... maar nu kunnen we samen aftellen zie ik
voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lunastar
Nu je het zegt ... inderdaad, maar nog niks vernomen. Trouwens, volgens ons hebben we ook veel te weinig geklust, in ieder geval rond de plop hebben we niks gedaan. Misschien zijn we wel even klusmoe of zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef cattie het volgende:
Bright, hoe gaat het bij jullie? Vandaag de NOD toch?
plopquote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Bright het volgende:
... in ieder geval rond de plop hebben we niks gedaan.
Ow ik dacht al dat Bright met een puntmuts op thuis rondliepquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:26 schreef minoes_ het volgende:
Slaapmeisje,Bright bedoeld de eisprong![]()
Groetjes,Minoes![]()
(ps.Hoe gaat ie?)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens mij zit ik trouwens helemaal in het verkeerde topic en moet ik dit eigenlijk in Als zwanger worden niet/moeilijk gaat plaatsen. Ik wil jullie in dit topic helemaal niet vermoeien met al die vruchtbaarheidsbehandelonderwerpen. Hier moeten gewoon lekker veel tweede streepies gepiest worden zonder fratsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |