*fluit*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:34 schreef -DailaLama- het volgende:
Jeuzes, die met "hangjongeren"!
En dat heeft nou een christen bedacht.
en sommige priesters nemen jonge gelovigen ook zoals ze zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind deze eigenlijk ronduit beledigend...
Als je een beetje bierdrinker bent dan weet je iig dat drank enorm kan vullen idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]![]()
Sommige teksten.. die slaan echt nergens op
HIj slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind deze eigenlijk ronduit beledigend...
Ik wist het wel! Sex heeft niks te maken met liefde, christenen zeggen het nu ook! Mensen kunnen dus gewoon lekker naar de hoeren en vreemdgaan en zo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]![]()
Sommige teksten.. die slaan echt nergens op
Ga je ook een over besnijden doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij doetut niet, icebliss.
Gewoon op de repeat blijven drukken. Het mobieltje van de Heer staat nooit uit!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:33 schreef icebliss het volgende:
[img=http://img309.imageshack.us/img309/1299/beardrawing6bb.th.jpg]
"Als God voorhuidsloze mannen wilde, had hij ze wel zo geschapen"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ga je ook een over besnijden doen?
"Fantaseren is vooruit zien
Geloven is geen voorhuid zien"
De maten van de Ark staan precies beschreven. Daar past in elk geval geen brontosaurus in, óók geen dwergbrontosaurus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef MadGuy het volgende:
Om even in te haken: http://www.angelfire.com/mi/dinosaurs/
"Natuurlijk zaten er dinosauriërs op de Ark van Noach. Mensen die twijfelen weten gewoon niet hoe klein dinosauriërs eigenlijk wel niet waren, of hoe groot de Ark wel niet was"
Oh cool. Waar staan ze beschreven. Even mailen maar. Maar dan zal hij vast tegenwerpen dat de dinosauriërs heeeeeeel erg klein waren. God heeft immers die botjes in de grond gestopt om ons een beetje voor de gek te houden, net als met die appel. De mallerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De maten van de Ark staan precies beschreven. Daar past in elk geval geen brontosaurus in, óók geen dwergbrontosaurus.
Genesis 6:15quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oh cool. Waar staan ze beschreven. Even mailen maar. Maar dan zal hij vast tegenwerpen dat de dinosauriërs heeeeeeel erg klein waren. God heeft immers die botjes in de grond gestopt om ons een beetje voor de gek te houden, net als met die appel. De mallerd.
Noah's Ark was taller than a 3-story building and had a deck area the size of 36 lawn tennis courts. Its length was 300 cubits (450 feet, or 135 meters); its width was 50 cubits (75 feet, or 22.5 meters); it had three stories and its height was 30 cubits (45 feet, or 13.5 meters).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:19 schreef MadGuy het volgende:
Oh cool. Waar staan ze beschreven. Even mailen maar. Maar dan zal hij vast tegenwerpen dat de dinosauriërs heeeeeeel erg klein waren. God heeft immers die botjes in de grond gestopt om ons een beetje voor de gek te houden, net als met die appel. De mallerd.
Er staat trouwens nergens dat het een appel was, dat was alleen een mooie resonantie met de (Grieks mythologische) appel die Eris op een huwelijk in de groep wierp en die uiteindelijk zorgde voor de Trojaanse oorlog.quote:
Er is een joodse theorie die stelt dat het een tomaat was. Een tomaat, omdat die noch fruit, noch groente is en daarom slecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:29 schreef Dagonet het volgende:
Er staat trouwens nergens dat het een appel was, dat was alleen een mooie resonantie met de (Grieks mythologische) appel die Eris op een huwelijk in de groep wierp en die uiteindelijk zorgde voor de Trojaanse oorlog.
De Bijbel heeft het over de verboden vrucht. Welke vrucht wordt niet duidelijk.
Hans Teeuwenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef ThE_ED het volgende:
Laten we deze niet vergeten
[afbeelding]
Ja, daar heb je ook weer een puntquote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:22 schreef BBQ-kip het volgende:
het is 4 uur 's nachts geweest, vind je het echt gek dat het hier zo rustig is???
Grieksquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:36 schreef DeDooieVent het volgende:
weet je waarom gristenen altijd met die vis bezig zijn? In het Latijn is vis Ichthus en dat is weer een afkorting voor:
I Iesous Jezus
CH CHristos Christus
TH THeou Gods
U Uios Zoon
S Soter Verlosser
ben zelf geen gristen ofzo hoor, maar dat vertelde mijn leraar Nederlands mij ooit in een grijs verleden
(fluistermode) heb ze bij mijn broer op de toilet zien hangen(/fluistermode)quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lachwekkend
ik heb ze trouwens nog niet zien hangen, waar woont de TS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |