Das van de categorie:quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:14 schreef VoreG het volgende:
GOD geneest en de dokter strijkt zijn honarium op
Genade geneest maar niet op recept
Je zou ze zo iets toewensen
Vanaf 12 jaarquote:
Ja, ik maakte laatst een grap over mijn kookkunsten en iemand wist te melden dat bidden voor het eten het eten zuivert van alle giftige stoffen. Buiten het feit dat het natuurlijk beter is lief te reageren is het wel bijna een uitdaging om iets giftigs in het voedsel te stoppen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:14 schreef VoreG het volgende:
GOD geneest en de dokter strijkt zijn honarium op
Genade geneest maar niet op recept
Je zou ze zo iets toewensen
als het dan maar niet praktiserend gay is...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:23 schreef footballx het volgende:
GVD wat is die shit gay!
Kijk nog eens goed naar de URL?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf 12 jaar
Die prijs, zijn ze van de pot gerukt?
De wederopstanding van Jezus is in Mei, denk dat het daar over gaat.quote:
En dat mag ook best uitgesproken worden....quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar is ook een mooi spreekwoord voor.
Ik heb hier geen bijbel, maar ik zal er eens een mee nemen ter meedere inspiratie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij kunnen wij veel betere teksten voor ze verzinnen...
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb hier geen bijbel, maar ik zal er eens een mee nemen ter meedere inspiratie.
Hier alvast eentje op een liever formaat;
[afbeelding]
Had ie dat nou maar niet gedaan en nog ff een bugfix gedaan, dan had ie naderhand niet hoeven rebooten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die laatste klopt trouwens niet; ze beweren dat hij de aarde in 6 dagen heeft geschept, en dat hij de laatste dag op zijn luie reet heeft gezeten. Sukkels.
idd.... dat is basiskennis van het christendom. achterlijke shit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die laatste klopt trouwens niet; ze beweren dat hij de aarde in 6 dagen heeft geschept, en dat hij de laatste dag op zijn luie reet heeft gezeten. Sukkels.
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb hier geen bijbel, maar ik zal er eens een mee nemen ter meedere inspiratie.
Hier alvast eentje op een liever formaat;
[afbeelding]
Jezus vind mei gewoon een leuke maand.quote:
God is gewoon lui. Hij kon voor vrede zorgen op de 7e dag maar zat liever op z'n bolle reet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En ik dacht altijd 6 dagen, en een rustdag, waarom die laatste 7e dag erbij zit weet ik ook niet, misschien om aan te geven dat god niet almachtig is?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lachwekkend stom
ik heb ze trouwens nog niet zien hangen, waar woont de TS?
Staphorst of Urk o.i.d.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lachwekkend
ik heb ze trouwens nog niet zien hangen, waar woont de TS?
Doe mee!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze zijn erg sneu. En erg onorigineel.
Ik ben al aan het nadenken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:10 schreef Dagonet het volgende:
Doe mee!
Paint!
Dit kunnen we toch veel beter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |