ja, toen wij er een week geleden waren was ze nog heel vrolijk en levendig....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:14 schreef inkie1010 het volgende:
Smekkie
Klonk wat vervelend zeg, en wat erg van Brams zusje....
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Schoonma zei dat ze Smek hebben uitgekozen omdat het andere pupje dat nog over "rare pootjes" had
JA, vanmiddagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:08 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je je kleindochter al gezien, Bluezz?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ze heet Yazz!
Past goed bij mij he
Het is zo'n mallootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Vrolijke Viervoeter![]()
Het lijkt wel een slangenmenshondje
Ja!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik nog ff trotse opa golfer spammen ook?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Hahah Mallootje, je hebt echt een lotje uit de loterij met hem hoor Auties
quote:Trotse OPaPaul
[afbeelding]
Opoequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Bluezz het volgende:
(Ik kijk niet vrolijk, maar ben het wel)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:36 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zei van de week tegen Taak dat ik sinds een week snap waarom de meeste pups met 9 maanden weer weggedaan wordenSmek is af en toe ook een tikkie opstandig en oost-indisch doof
Het van straat vreten in in alle hevigheid weer terug en meneer wil tegenwoordig standaard de kant op waar we NIET heengaan
Misschien dat ze er inderdaad wat onzeker van wordt. Ik weet ook niet goed wat je eraan moet doen (ik lig nu nog steeds elke avond met twee honden in bedquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:53 schreef jolene het volgende:
Dit is wel moeilijk Tink, ik weet dat beestjes heel gevoelig reageren op een zwangerschap.
Nee dat is geen soort. Dit is de echte Boomer trouwens:quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef inkie1010 het volgende:
Er stond bij Boomerhondjes, maar volgens mij is dat geen soort toch?
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:24 schreef Uhmmie het volgende:
mja.. ik was altijd anti-kat juist
Wat een stelten zitten daaronder zegquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee dat is geen soort. Dit is de echte Boomer trouwens:
[afbeelding]
Hondje op marktplaats lijkt er niet eens op. Heb geen idee wat het dan wel zou moeten zijn.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
ze mocht de ouders en nestgenootjes niet zien, en de fokster vertelde dat het hondje zwarte koffie kreeg om klein te blijven.
Klikkerdeklikquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:05 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ga wel achter een kong aan, heb jij nog een goede site?
Tuuk wil ik datquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klikkerdeklik
Als ze hem krijgt als ze alleen is zou ik een zwarte Kong nemen (die zijn extra megasterk).
Kun je mijn hondjes niet eens komen influisteren dat beneden slapen af en toe best gewaardeerd wordt door het baasje zijn rug en humeur?
rare mensen ind eze wereldquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
de fokster vertelde dat het hondje zwarte koffie kreeg om klein te blijven. Ze vond het zo zielig dat ze hem maar heeft gekocht.
Weegt hij maar 25 kiloquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:49 schreef Spindizzy het volgende:
Tink, hoe ging het vannacht met Ayla?
Casper
[afbeelding]
[afbeelding]
25 kilo aan liefde dat in volle vaart op me af komt denderen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |