Meisje, das echt niet gezond voor je lichaam hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
mogguh
ik ben ook vroeg op en ben pas rond 6 uur gaan slapen![]()
quote:
ik voel nog steeds de alcohol geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Meisje, das echt niet gezond voor je lichaam hoor
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Goeiemorgen allen!
neequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
@ Inge: Vertel eens wat over je droom!
Volgens mij heb je OF een natte droom gehad, OF gedroomt over een jongetjequote:
Of ze heeft niet gedroomd maar gewoon lopen slaapwandelen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:01 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Volgens mij heb je OF een natte droom gehad, OF gedroomt over een jongetje![]()
In de pyama over straatquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:08 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Of ze heeft niet gedroomd maar gewoon lopen slaapwandelen.
Schaam je!quote:
Wanneer gaan we meetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:00 schreef Imberr het volgende:
ik ga ff kleren aandoen en koffie zetten en van pc switchen
Uitslapen is goed voor de mens.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen ikben hier ook net
tot een uur of 10quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uitslapen is goed voor de mens.
Dat is ook niet uitslapen knul. Ik ben nu een uurtje wakker, gister kwam ik rond een uur of 2 ofzo uit me nest...quote:
Ja, maar ik heb dit weekend intotaal 3 (verplichte eigenlijk) verjaardagenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is ook niet uitslapen knul. Ik ben nu een uurtje wakker, gister kwam ik rond een uur of 2 ofzo uit me nest...
Komen die lui ook allemaal op jouw verjaardag?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dit weekend intotaal 3 (verplichte eigenlijk) verjaardagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |