abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29837248
Ik sluit me bij de voorgaande sprekers aan, hele mooie foto's, jullie zien er super uit!!!!!!
Mariaatje
Onvergetelijke dag he

Bedankt trouwens dat je de foto's al zo snel online gooit, heeeeel erg leuk voor ons hier in dit topic!!

sjak je lijstje overgenomen in de OP
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:44:43 #27
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29837305
Hehe, Dutsj! Ik zong "Iemand als jij" van Huub van der Lubbe. Als je naar de foto's op onze site gaat en je zet het geluid aan, dan hoor je de originele versie. En verder laat ik het aan Renzell om te zeggen hoe goed ik zong!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_29837336
Iemand als jij, wauw, die vonden wij ook al zo voor "ons" gemaakt.
Goeie keus !
pi_29838178
Hartelijk gefeliciteerd Sugar... Je was/bent een plaatje!!
Stond je erg goed... Nu genieten van de dagen als mevrouw .........!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_29838610
Gefeliciteerd Sugar!!!
Je straalt echt!
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:39:46 #31
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29838924
Sugar zong prachtig! Ik heb tranen met tuiten gehuild om d'r. In het begin had ze een lief, klein bibbertje in haar stem, maar ze hervatte zich al snel en zong het hele liedje loepzuiver en wist het ook nog voor elkaar te krijgen om datgene wat ze zong ook ECHT te menen en te zeggen op dat moment. Heel, heel knap Sugar! En echt ontzettend moedig dat je dat durfde te doen.
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:50:56 #32
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29839203
Dankjewel, renzje.

Het was zo super. Ik geloof dat er heel veel mensen hebben gehuild tijdens de ceremonie, ooms, tantes, vrienden met grote bek, zussen, moeders en mijn lieve vriendinnen allemaal. Zo schattig.

Ikzelf huilde pas toen mijn zussen (van wie er 1 gewoon echt echt echt niet houdt van "iets moeten voordragen ofzo") een lied voor me zongen.... Zo lief, zo schattig, mijn grote zussen...

Mijn man ( ) heeft van het begin tot het eind gehuild en vandaag nog! Ik ook wel soms, hoor. Het was gewoon allemaal zo leuk en lief en mooi.
Hij belde me gisterochtend vlak voordat hij me zou komen ophalen en dus voor het eerst zou zien. Aan de telefoon huilde hij al Toen hij me zag huilde hij nog harder en de opkomst met mijn vader en het zingen van mijn lied braken hem helemaal. Iedereen vond het geweldig en zeer ontroerend.

De fotosessie (daarvan hebben we natuurlijk nog helemaal geen foto's, die volgen!) was superleuk. We hebben bloemen gesnoeid, gerend, champagne over mijn kleren geknoeid en gepicknickt midden in de drukste winkelstraat! Mensen dachten natuurlijk dat we een act deden en kwamen in een mooie kring om ons heen staan. Heel veel (te vroege) felicitaties al en een onwijs lekker lachen sfeertje. De zenuwen waren toen al voor een deel weg en dat maakte alles nog fijner!

Ik ga vast nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer vertellen de komende tijd! Misschien vandaag, maar we vertrekken vannacht voor een lekkere vakantie in de Provence, dus waarschijnlijk over 2 weken echt meer. En de foto's dus!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:06:13 #33
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_29839554
Damm, ik zou zo weer willen trouwen. Het is ook zo'n mooie dag, je hebt iedereen die je liefhebt om je heen, je hebt een feest wat jij leuk vindt en het belangrijkste; je hebt de vent van je dromen (en heel eerlijk soms ook de nachtmerries ) aan je zijde die straalt van verliefdheid.

Ik weet nog dat ik alles heel bewust in me opnam, ik wilde dit gevoel nooit vergeten. En nog kan ik die herinneringen heel levendig ophalen.

En Sjoegje en mannetjelief en Maria, als ik je niet meer spreek een hele fijn reis toegewenst. Lekker genieten!
Als je niet lacht, ben je dood.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 21 augustus 2005 @ 15:17:06 #34
95752 crew  Chell
Kluns
pi_29839775
Wow Sugar wat waren jullie mooi!!! Prachtige foto's! Die laatste met Maria is zo lief

Sugar en Sugar-hub, heel veel geluk samen

En veel plezier op huwelijksreis!
pi_29840672
Sjoeg toch Wat zagen jullie er (alledrie !!) prachtig en gelukkig uit. En wat ontzettend stoer en lief dat je voor je man gezongen hebt. Ik moet er hier zelfs van huilen, dus ik kan me voorstellen dat hij het helemaal niet meer hield Mijn bruiloft is al weer 10 jaar geleden maar ik heb weer even lekker teruggezwijmeld bij jullie foto's. Een hele fijne huwelijksreis gewenst !

Maria met d'r ring
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:57:22 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29840827
Sugar! Wat zag je er prachtig uit zeg! Klinkt als een superdag!
pi_29842549
Sugar Maria en je mannetje heerlijke fotos, mooi verhaal je hebt echt een mooie dag gehad geniet er van

en alvast een heel fijne vakantie gewenst en geniet van de witte broodsweken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_29845064
Sugar, wat mooooi
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_29846909
Sugar wat mooi echt prachtig

[ Bericht 47% gewijzigd door Beaker op 21-08-2005 19:32:44 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:35:56 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29847434
Eén foto van net na de picknick, gemaakt met de polaroid. Allemaal voor de grap, vooral onze houdingen en blik. Kitsch jaren 50 plaatje, midden in de stad.

pi_29847490
Lijkt me wel lachen zo een fotoshoot in het centrum van Eindhoven, wel een mooie locatie!!
pi_29847637
Ziet er grappig uit zo midden in de stad! Maar wel een mooie foto.
  Jubileum moderator zondag 21 augustus 2005 @ 19:51:04 #43
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29848052
Sugar wat zien jullie er alle 3 bijzonder mooi en stralend gelukkig uit. Heel erg mooi dat pak, zijn pak is ook schitterend en Maria is helemaal een lekker krummeltje zo.
Het klinkt als een dag waar jullie nog jarenlang met veel vreugde op kunnen terug kijken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:54:10 #44
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29848185
Oeh leuheuk
En Maria ja zelfs d'r haar zit netjes
pi_29848480
leuke foto !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_29849657
Sugar ik heb er maar 1 woord voor: wauw
pi_29850406
Sugar wat zijn jullie mooi
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29852236
In één woord prachtig Sugar. Ik krijg er een brok van in mijn keel!
Gefeliciteerd meid, ik hoop dat jullie samen voor altijd zo gelukkig zijn als je nu bent
pi_29852822
Sjoeg, jullie zijn prachtig
Gefeliciteerd
Jullie stralen echt uit
Heerlijk van jullie vakantie genieten nu!!!

Zucht.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_29852858
Fijne vakantie Sugar! Geniet er van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')