quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wijs hem even op dit topic, krijg mail terug.
[..]
[q]
>>> stinkie 30-8-05 10:07:47 >>>
heel goed geantwoord daar lieverd. Jij mag het zelf doen![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
wijs hem op ZIJN verantwoordelijkheden
![]()
Whehe. Zou het al eerder voorgekomen zijn, twee mensen die trouwen die elkaar nog nooit gezien hebben? Of zijn zij de eerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ze kennen elkaar niet eens IRL![]()
Nou ja, de ondertrouw-zonder-elkaar-gezien-te-hebben-show van Talpa komt in de buurtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehe. Zou het al eerder voorgekomen zijn, twee mensen die trouwen die elkaar nog nooit gezien hebben? Of zijn zij de eersteIk bedoelde eigenlijk de tekst die 'ie terugmailde.
oe! als ik de kans krijg zeker!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:50 schreef sjak het volgende:
.
Hoe is het, just me? Kom je even kijken 10 sept?
Precies!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:51 schreef Bluezz het volgende:![]()
Die bloemen... no way dat ie dat alleen gaat doen he![]()
't Verbaasd je zeker niet als ik je zeg dat die bij ons ook klonkquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Iemand als jij, wauw, die vonden wij ook al zo voor "ons" gemaakt.
Goeie keus!
Wanneer ga jij eigenlijk trouwen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef _evenstar_ het volgende:
bwoah ik heb echt ene haar dillemazaterdag naar de kapper voor proefkapsels.. enige waar ik zeker van ben is de kleur.. maar hoe verder..
heb al tig kapselsites e.d. bekeken maar kom maar niet tot een keuze .. zucht...
de dag voor jouquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef sjak het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk trouwen?
Ik heb afgelopen zaterdag gemerkt dat de kapster zelf wel een idee heeft wat mooi bij je staat. Ik heb haar haar gang laten gaan en het werd echt supermooi!
Het enige waar ik van te voren over heb nagedacht was of ik het los of opgestoken wilde en je moet rekening houden met assecoires.
dat is heel het probleem.. wil ik het los of toch opgestokenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef sjak het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk trouwen?
Ik heb afgelopen zaterdag gemerkt dat de kapster zelf wel een idee heeft wat mooi bij je staat. Ik heb haar haar gang laten gaan en het werd echt supermooi!
Het enige waar ik van te voren over heb nagedacht was of ik het los of opgestoken wilde en je moet rekening houden met assecoires (hoe schrijf je dat????).
Zoiets..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom dan Tally? Bang dat het je niet staat?
Geloof me, er is voor iedereen 'DE' jurk hoor! Echt waar!
nee heb ik ook hier..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef Lois het volgende:
Welkom thuis Sugar! Leuke foto's!
misschien ligt het aan mij maar als je op sommige foto's klikt voor een grote versie krijg je een heel andere foto te zien
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef Sugar het volgende:
Hehehe, neen, in de stad is het ook de broek. Alleen valt zo toevallig!
Foto's doen het nu oké, als het goed is.
Ja, ik zou zweren dat jij je outfit bij H&M gekocht had en je heel goed had laten helpen?![]()
* Sugar heel erg in de war is misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |