Dropjes natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Probeert ze dat egeltje nu te lokken met winegums?
Lekker danquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef Together-Alone het volgende:
Waren er buiten Skaai nog meer mensen die vanaf utrecht de trein pakten na het eten? Er is namelijk een bommelding, en alles staat stil.
Ja, ze wordt opgehaald door dr paps, komt goed dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker danIk heb Skaai iig op het station afgeleverd
ja uhmmmmm uhmmmm nee?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet altijd even charmant trouwens
purplerose bezwaar als ik jou ook voorbij laat komen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef purplerose het volgende:
ik ben ook weer thuis!!![]()
Het was supergezellig!!! Weer veel nieuwe mensen leren kennen en mijn girlie rhanna natuurlijk
oe! ik zie al een aantal lekkere foto's voorbij komen
Was er maar opgedoken danquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef purplerose het volgende:
ik vond hem er wel lekker bijleggen
ik had moeite met me in te houden eerlijk gezegd 0-)quote:
Als het er een beetje redelijk uitziet tuurlijk!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef luap het volgende:
[..]
purplerose bezwaar als ik jou ook voorbij laat komen?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef Re het volgende:
zo ge-upload, kijken of er nog iets tussen zit
Hou het er maar op dat ik stoned ben fleschquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurlijk bezwaar als je er redelijk uitziet?
redelijk genoeg?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als het er een beetje redelijk uitziet tuurlijk!!!![]()
Nog twee dan maar:quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:39 schreef purplerose het volgende:
Ow, woeiii...
voor mij zelfs erg redelijk
stoned dingie
Het was zo een bliksem bezoek dat ik je volgens mij helemaal niet gezien hebquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef Robertje het volgende:
Hij was een bliksembezoek maar wel erg leuk
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het was zo een bliksem bezoek dat ik je volgens mij helemaal niet gezien heb
Maar eigenlijk voelt dat best goed natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ben dr ook weer
Van mij nog geen foto's, ik heb alles analoog geschoten. Ze gaan morgen te ontwikkelen.
* Gutteguttegut staat als eerste met een foto in het topic
Toeps, no doubtquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:07 schreef luap het volgende:
Prijsvraag! En dit is het oog van...
[afbeelding]
eerlijk gezegd ben ik gewoon haar naam vergeten... een van de knapste dames en ik vergeet haar naam. Onvergeeflijk![]()
Alsof de hele dag rondsjouwen met 2 kg in je hand niet vermoeiend is... en dan ook nog naar Dr Dre moeten luisteren, killing gewoon! Ik vergeet zelfs wie ik allemaal gefotografeerd heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |