Niet helemaal met pijp maar komt in de buurtquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef Rhanna het volgende:
Volgens mij had ik daar net aan Corina's pijp gezeten
hehehe
Welkom hequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef rustig het volgende:
bedankt voor je geduld vandaag marijke..
Een spartelend visje onder je voet en ik kan al niet tegen kietelen onder mijn voeten telt dat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft er iemand nog wat gevangen ook
Ik wist niet dat deze palingstek ook geschikt was voor fotoshootsquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een spartelend visje onder je voet en ik kan al niet tegen kietelen onder mijn voeten telt dat?
Ik heb eventjes in photoshop zitten spelenquote:
met de nadruk dan op lijktquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef Rhanna het volgende:
Het lijkt alsof ik superveel mee-eters heb
Die moet je echt nog even nabewerken hoor... of de kleurenversie postenquote:
Blij dat je het leuk vindt!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vond het ook leuk!
en gezellig
en leerzaam
net even door mijn plaatjes gebladerd, ben niet ontevreden. Er zitten wel een paar bruikbare bij en een hele hoop wijze lessen![]()
![]()
Heb je een paar uurtjes?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:15 schreef Together-Alone het volgende:
Dan ben ik ook wel erg benieuwd naar de wijze lessen.
Fijn dat je toch Utrecht nog uit bent gekomen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben ook weer thuis.
Utrecht uit verliep gesmeerd. Maar die tussenstop bij de ouders duurde wat lang
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:10 schreef Auticia het volgende:
en Shark, bedankt voor het terugbrengen naar Utrecht CS.
geen dankquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:33 schreef Auticia het volgende:
Fijn dat je toch Utrecht nog uit bent gekomen.
Dank voor de lift, tof!
Als jij hem regeltquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
geen dank
Het was heel gezellig (zoals altijd wel eigenlijk), warm en uitputtend
Sub, je taart zag er lekker uit, maar ik heb mezelf toch kunnen inhouden
En ik had weer teveel fotospul bij me
Volgende meet zou dan een herfst meet worden zeker?
he-he (mag tie gepost worden?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb jij ook je buikje weer vol!?.
Dat was al toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb jij ook je buikje weer vol!?.
Serieus?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef Together-Alone het volgende:
Waren er buiten Skaai nog meer mensen die vanaf utrecht de trein pakten na het eten? Er is namelijk een bommelding, en alles staat stil.
Probeert ze dat egeltje nu te lokken met winegums?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:20 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
mother2 en haar nieuwe knuffel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |