Geen idee, zoals ik al zei, ik ben absoluut niet technisch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Indicatie van de reperatie kosten zijn ?
Ik heb nu een vergelijkbaar toestel dus helaas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Tha_Flash het volgende:
SPV E-100 ?
Het kan ook prima de aansluiting zijn van de lader met de laptop, dat lijkt me ook logischer omdat die de tik krijgt als de lader valt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb het al opgezocht : ¤ 93.71 per stuk. Mits het echt met een nieuwe oplader verholpen is.
Waar is de laptop te bezichtigen en heb je een foto van die laptop ?
Bij eventuele koop wat is de vraagrpijs ?![]()
Vlak bij Rotterdam (Nieuwerkerk aan den IJssel) Kan eventueel naar Rotterdam CS komen waar ik studeer.quote:
Helaas, succes met het zoeken naar een andere laptop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Oke ik haak bij deze af. Ik zou wel interesse gehad hebben maar gezien de benzineprijzen en de investering die ik dan nog moet doen kan ik beter uit de krant een goede laptop voor weinig hier in de omgeving uitzoeken.![]()
Ik woon zelf in Neede. Kilometer of 6 van de duitse grens helemaal in het oosten van het land. Dus zodoende![]()
Ik wil er wel een camera ophebben, dus helaas.quote:
Omdat de lader niet meer werkt krijgt de laptop geen stroom, en gaat hij, met lege accu, niet meer aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:51 schreef ooge het volgende:
kun je nou alleen de accu niet opladen, of gaat ook ook niet meer aan snap het niet precies
Zoals ik boven al zei, ik denk dat het de aansluiting op de laptop is, omdat die eruit getrokken is. Maar het kan idd zijn dat hij het zo weer doet idd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:19 schreef ooge het volgende:
dus als je dit ding nieuwkoopt is hij weer 100% oké
[afbeelding]
Klein scheurtje rechts onder scherm(van scherm naar onderkant klep 0,5cm) hier werkt hij al 1,5 jaar zonder problemen mee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:25 schreef rendier2710 het volgende:
Wat is verder de staat van deze laptop? Krassen op het deksel, klein scheurtjes of dodepixels/andere beschadingen van het scherm?
Op http://www.ceeteebee.nl/adaptors.php staat voor 40 euro een nieuwe adapter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb het al opgezocht : ¤ 93.71 per stuk.
Als je even naar marcoberkhout@gmail.com mailt stuur ik je even een foto, ga hem even maken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Op http://www.ceeteebee.nl/adaptors.php staat voor 40 euro een nieuwe adapter.
TS: Waar ik nieuwsgierig naar ben: heb je een foto van de stekker-aansluiting, die zoals je zegt beschadigd is?
Ik heb ook interesse
¤ 5.50quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:06 schreef Taxman het volgende:
Enig idee wat de verzendkosten zijn?
Geen enkel probleem.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:56 schreef Petroc het volgende:
115 euro geboden, mits ik hem kan testen met een volle batterij (die ik zelf heb ...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |