abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:11:54 #101
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_29825585
Ik zoek mijn bed op. Ben nu al zon 40 uur wakker namelijk
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_29825592
zaterdag avond man zo de stad in
Viva los Vatos Locos
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:12:47 #103
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825607
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zoek mijn bed op. Ben nu al zon 40 uur wakker namelijk
dat is saai
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:12:59 #104
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825614
Heb je in die 40 uur gedaan dan?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:13:17 #105
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29825627
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:11 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Omdat hij een voorliefde heeft voor koude pilskes .
vet.. gaattie nu trakteren?
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:13:22 #106
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_29825629
Zo'n 10 uur in de auto gezeten
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_29825645
Ga gewoon voor de 48 uur.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:14:04 #108
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825647
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:11 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Omdat hij een voorliefde heeft voor koude pilskes .
O, ja, nou, koud drinken, niet slecht, enigsinds, in een wereldwijd universum van verschillende soorten drankjes dat je kan verorberen vind ik iets koels lang niet helemaal onaantrekkelijk, theoretisch en praktisch gezien, eigenlijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:14:20 #109
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825657
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zo'n 10 uur in de auto gezeten
Mag ik dat overtreffen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:14:45 #110
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_29825669
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:14 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mag ik dat overtreffen?
Dat mag.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:14:59 #111
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_29825677
Pilskes kliekje.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:15:16 #112
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_29825689
Die heidenen daar in Frankrijk hadden geen Brand bier!!!
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_29825697
Doe mij maar een pilskebier.
pi_29825709
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die heidenen daar in Frankrijk hadden geen Brand bier!!!
In Frankrijk hebben ze nauwelijks breezahsletjes.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:16:39 #115
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_29825726
Ik zat al in de middle of nowhere, GEEN TV!!! dus torture me daar niet mee aub
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:16:53 #116
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825735
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:14 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Dat mag.
12.5 uur.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:17:43 #117
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825761
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zat al in de middle of nowhere, GEEN TV!!! dus torture me daar niet mee aub
Er was bij ons internet.
Kostte wel 10 euro per uur.
Ben 1 uur geweest, was een prepaid kaart, zo nu en dan 20 minuutjes
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:18:13 #118
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_29825782
Waar zat je dan?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:18:56 #119
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825809
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar zat je dan?
Noord Frankrijk, bij Baume Les Dames <- dames

Met de caravan he?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:21:04 #120
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29825872
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Noord Frankrijk, bij Baume Les Dames <- dames

Met de caravan he?
En waren er ook nog lekkere dames?
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:21:28 #121
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29825886
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Chanandler het volgende:

[..]

En waren er ook nog lekkere dames?
fotos!!
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:22:04 #122
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825898
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef Chanandler het volgende:

[..]

En waren er ook nog lekkere dames?
Dat dan weer niet.
uitgestorven stadje
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:22:14 #123
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_29825905
Ik ben nu echt SLAFEN
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:22:19 #124
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29825908
laat maar
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:22:39 #125
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29825922
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben nu echt SLAFEN
suc6
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:22:58 #126
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825937
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef spenky het volgende:
laat maar
Ja, dat dan weer wel
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:23:02 #127
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29825938
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben nu echt SLAFEN
Weltruste
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:23:29 #128
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29825948
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat dan weer niet.
uitgestorven stadje
Das jammer. Maar goed dat je weer terug bent in Nederland
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:23:36 #129
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29825953
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja, dat dan weer wel
je avantar beweegt
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:24:24 #130
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29825974
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:23 schreef spenky het volgende:

[..]

je avantar beweegt
Het is verdomme AVATAR en niet AVANTAR.

Welke josti heeft die versie verzonnen?
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:24:53 #131
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29825987
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:24 schreef Chanandler het volgende:

[..]

Het is verdomme AVATAR en niet AVANTAR.

Welke josti heeft die versie verzonnen?
kut
opnieuw...
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:24:55 #132
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29825989
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:23 schreef Chanandler het volgende:

[..]

Das jammer. Maar goed dat je weer terug bent in Nederland
Jup
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:25:19 #133
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29826004
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:24 schreef Renesite het volgende:

[..]

Jup
heey je AVATAR beweegt
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:25:30 #134
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29826011
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:24 schreef spenky het volgende:

[..]

kut
opnieuw...
Ik wacht wel eventjes.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:25:44 #135
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29826018
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef spenky het volgende:

[..]

heey je AVATAR beweegt
Dat zeker!
Mijn oooog
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:25:47 #136
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29826020
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef spenky het volgende:

[..]

heey je AVATAR beweegt
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:26:07 #137
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29826029
IK ga ff douchen mensen.

Bis later
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:27:08 #138
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29826061
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:26 schreef Chanandler het volgende:
IK ga ff douchen mensen.

Bis later
Cruz cot!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:28:43 #139
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29826113
ooi ooi
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_29826126
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:26 schreef Chanandler het volgende:
IK ga ff douchen mensen.

Bis later
Ik spring er zo wel bij in.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:29:16 #141
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29826137
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef spenky het volgende:
ooi ooi
vrouwtjes schaap
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:29:42 #142
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_29826152
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

vrouwtjes schaap
jij gaat door voor de magnetron
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:30:44 #143
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_29826182
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:29 schreef spenky het volgende:

[..]

jij gaat door voor de magnetron
met oven functie?
Ikke gaat naar de tv schakelen...

buenos diaz
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:32:49 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29826250
Hoi hoi
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29826260
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

met oven functie?
Ikke gaat naar de tv schakelen...

buenos diaz
DIE HARD!!!!:d:d:d:d:d:d:d:d::d:dfa:d::ad:d::dd::::d oneoneon eoenneeevleven! :D
pi_29826279
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi hoi
Hey
pi_29826457
hey iedereen
pi_29826470
Hoiii
pi_29826594
er zit hier vanavond niet echt veel leven in he?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:45:50 #150
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29826640
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
er zit hier vanavond niet echt veel leven in he?
Ik ben weer terug van douchen
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')