Hm dat is niet waar ik naar op zoek ben, en daar is het het meisje ook niet naarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:50 schreef ChillyWilly het volgende:
Met een beetje geluk heb je straks een heerlijke sexrelatie. Wat wil je als jongen nog meer
dat weet je nog niet. de vorige keer had ze géén alcohol op zei je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Hm dat is niet waar ik naar op zoek ben, en daar is het het meisje ook niet naar![]()
iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat weet je nog niet. de vorige keer had ze géén alcohol op zei je.![]()
Er is ook niet echt iets bijzonders gebeurdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat weet je nog niet. de vorige keer had ze géén alcohol op zei je.![]()
idd wat ook_gek zegtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Gast heb de kans dat een vrouw zegt dat ze je lelijk vind is klein en dat ze je een tering hond vind is ook klein. Dus wat ben je dan? Precies je bent wel] leuk niet speciaal en je bent ook wel aardig maar meer niet. Met andere woorden ze wilt best met je om gaan maar voor de rest vind ze je niks.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Gast heb de kans dat een vrouw zegt dat ze je lelijk vind is klein en dat ze je een tering hond vind is ook klein. Dus wat ben je dan? Precies je bent wel] leuk niet speciaal en je bent ook wel aardig maar meer niet. Met andere woorden ze wilt best met je om gaan neuqen maar voor de rest vind ze je niks.
hmm ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen, dat is volgens mij echt niet waar ze op uit is, het is een heel verlegen meisje..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:01 schreef Yonderboi het volgende:
Ze voelt zich dus gewoon aangetrokken tot je..... ik zou zeggen, maak er werk van! Tja tenzij je dat niet ziet zitten, alleen sex voor een keer (of misschien vaker) en verder niets. Maarja, ik zou het wel weten in ieder geval....
en daarom laat ze haar vriendinnen de hele avond alleen voor mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Gast heb de kans dat een vrouw zegt dat ze je lelijk vind is klein en dat ze je een tering hond vind is ook klein. Dus wat ben je dan? Precies je bent wel] leuk niet speciaal en je bent ook wel aardig maar meer niet. Met andere woorden ze wilt best met je om gaan maar voor de rest vind ze je niks.
Nou, dat valt blijkbaar toch wel mee:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:04 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
hmm ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen, dat is volgens mij echt niet waar ze op uit is, het is een heel verlegen en onzeker meisje..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef _dirkjan_ het volgende:
Er is ook niet echt iets bijzonders gebeurdZe was gewoon heel de avond heel close enzo, en was de hele avond bij mij en niet bij haar vriendinnen
Ja ze vond je zielig zo alleen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:04 schreef _dirkjan_ het volgende:
en daarom laat ze haar vriendinnen de hele avond alleen voor mij![]()
Zoiets is wat ik ook dacht, en vrienden van me ook. maarjah ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik er voor wilde gaan en haar leuk vind, dus dan moet zei tonen dat ze hetzelfde voelt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:12 schreef GF het volgende:
Ik denk dat ze je wel leuk vindt, maar dat ze niet zo goed durft ofzo. Probeer nog wat, laat zien dat je voor d'r wilt gaan. Ga alleen niet wekenlang doorsukkelen.
Dat zeg ik.quote:
Precies. En doet ze dat niet, move on. Haar verlies dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Zoiets is wat ik ook dacht, en vrienden van me ook. maarjah ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik er voor wilde gaan en haar leuk vind, dus dan moet zei tonen dat ze hetzelfde voelt...
Hmjah klopt misschien welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Man wat wil je nou? Het enige wat jij wilt horen is dat je er voor moet gaan en dat ze je leuk vind.
Ag maakt niks uit knul het is de leeftijd.quote:
Weet je wat ik denk? dat je er voor moet gaan en dat ze je leuk vind.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? dat je er voor moet gaan en dat ze je leuk vind.
Helemaal mee eens. Ik denk dat ze bijna van haar stoel glijd als ze naast je zitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? dat je er voor moet gaan en dat ze je leuk vind.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:05 schreef Electrified het volgende:
Zulke vrouwen zou ik niet eens aan beginnen. Veel te veel gezeur. Doe mij maar rationeel denkende vrouwen die weten wat ze willen.
bestaan die dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:05 schreef Electrified het volgende:
Zulke vrouwen zou ik niet eens aan beginnen. Veel te veel gezeur. Doe mij maar rationeel denkende vrouwen die weten wat ze willen.
Jahoor, met zo iemand heb ik al 5 jaar een relatie waarvan we 2 jaar samenwonenquote:
Ik weet niet of het aan haar leeftijd ligt, maar wil je wel een meisje wat niet eens in je gezicht durft te zeggen wat ze voelt, van je vind e.d.? Het komt een beetje vaag op mij over dat als je haar iets vraagt je geen antwoord krijgt en in een sms of via msn durft ze wel dingen te zeggen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:45 schreef _dirkjan_ het volgende:
Bij haar voor de deur gehad over wat we nu van elkaar vonden enzo. Ze draaide er een beetje omheen, maar zei wel dat ze me heel aardig vond, en eerder had ze al gezegt dat ze me knap vond. Later die nacht met elkaar gesmst, en ze vertelde dat ze me heel leuk vond, maar dat ze niet verliefd op me was.
Nu heb ik haar gesproken op msn, zegt ze van sorry dat ik zo klef was gisteren met het uitgaan, het was gewoon heel gezellig enzo blablabla, maar ik voel nog steeds niet meer voor je dan voor een gewone vriend.
Juh, debiel maar het is wel een goede taktiek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:56 schreef TheFrankey het volgende:
terughoudend zijn. dan blijkt dat ze je misschien toch leuker vind dan ze zelf op dit moment denkt
Ik loop niet achter haar aanquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:31 schreef jewy het volgende:
Laat ik 1 ding zeggen, ik heb een meisje nog nooit zo leuk gevonden is een fout gevoel, dat zeg je ook over de volgende, en die daarop.
Ten tweede, der achteraan lopen zou ik niet teveel doen, behoud contact, en blijf lief voor der, maar niet te lief in de hoop dat ze verliefd word.
En daar komt nog bij dat vrouwen helemaal niet verliefd worden op mannen die lief tegen hun doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:31 schreef jewy het volgende:
blijf lief voor der, maar niet te lief in de hoop dat ze verliefd word.
apart, maar het lijkt wel waar te zijn idd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef SynchroSteve het volgende:
En daar komt nog bij dat vrouwen helemaal niet verliefd worden op mannen die lief tegen hun doen![]()
Gozer, je bent niet leuk genoeg voor dr... Zo simpel is t...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Zoiets is wat ik ook dacht, en vrienden van me ook. maarjah ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik er voor wilde gaan en haar leuk vind, dus dan moet zei tonen dat ze hetzelfde voelt...
Ik hield ook contact met meisjes die ik om mn vinger had gewonden... Was wel strelend voor mn ego...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Ik loop niet achter haar aanZei is degene die steeds contact houdt
Nee inderdaad, dat is volgens mij ook algemene volkskennis, waar je als man steeds maar weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef SynchroSteve het volgende:
En daar komt nog bij dat vrouwen helemaal niet verliefd worden op mannen die lief tegen hun doen
...om je vinger... ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:59 schreef JoeyT het volgende:
Ik hield ook contact met meisjes die ik om mn vinger had gewonden...
*pinkt traantje van ontroering weg*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:31 schreef _dirkjan_ het volgende:
Laat ik dit topic eens een schop geven om te vertellen dat ze inmiddels al bijna anderhalf jaar mn vriendin isEens een andere wending in een R&P-Topic
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |