Ze blijven binnen is dat niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er mensen zijn hier die echt heel de dag op dit forum rondhangen. In elk topic dat mijn interesse in een zekere mate heeft zie ik ze weer met een nutteloze reactie komen.
Hebben jullie niets beters te doen dan je op nutteloze internet-fora te uiten? De normale mens betaalt GVD belasting om jullie kostbaar tijdverdrijf te bekostigen, DOE EENS WAT VOOR ONS TERUG!!!

TS begintquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef Boomlaars het volgende:
DOE EENS WAT VOOR ONS TERUG!!!

yup, u ook grootmeester der slowchatquote:

Kan niet anders, zit zonder broekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
yup, u ook grootmeester der slowchat![]()
![]()

[TK] Levi's Twisted.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kan niet anders, zit zonder broek

Ik zeg niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef Virus.NL het volgende:
Boomlaars, jij hebt al bijna 2000 posts, volgens mij heb jij geeneens een leven naast Fok!

Wel als ik erbij vertel dat ik dit account pas weer eens uit de kast heb getrokken en al ruim anderhalf jaar niet gebruikt hebquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:49 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
28 posts kun je in een half uurtje wel zetten dus dat zegt niet heel veel.

H e n k W e s t b r o e k ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
---edit---
Verdomme, ik dacht dat jij je user-icon was... klootzak![]()

Zeg dommie...sommige mensen moeten wat tijd doden tussen het werken door.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er mensen zijn hier die echt heel de dag op dit forum rondhangen. In elk topic dat mijn interesse in een zekere mate heeft zie ik ze weer met een nutteloze reactie komen.
Hebben jullie niets beters te doen dan je op nutteloze internet-fora te uiten? De normale mens betaalt GVD belasting om jullie kostbaar tijdverdrijf te bekostigen, DOE EENS WAT VOOR ONS TERUG!!!

ik zit ook elke dag boven de 20+ posts gemiddeld, maar ik heb hem een jaar niet gebruikt, ben laatste half jaar pas actief gaan fokken... hij heeft wel aso veel total posts...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:49 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
28 posts kun je in een half uurtje wel zetten dus dat zegt niet heel veel.

Heinsbroek?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
H e n k W e s t b r o e k ?
Wel een broek btw

ik snap hem nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
H e n k W e s t b r o e k ?
Wel een broek btw

Je post vaker per dag dan ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:53 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik zit ook elke dag boven de 20+ posts gemiddeld, maar ik heb hem een jaar niet gebruikt, ben laatste half jaar pas actief gaan fokken... hij heeft wel aso veel total posts...

Vakantiebaantje nemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:56 schreef Chanandler het volgende:
Kerel, het is vakantie, het is kutweer, iedereen is op vakantie, wat moet je dan?

Fokkers stinken...quote:

Je kunt ook gewoon je bek houden..gaan werken zodat je die topics niet hoeft te lezen....prutser.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:00 schreef whosvegas het volgende:
Ipv zulke bagger topics te openen, die me niks intresseren, kun je oor vrijwillegerswerk gaan doen in het bejaarden tehuis

Alleen 't oor of ook de rest van z'n lijf?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:00 schreef whosvegas het volgende:
Ipv zulke bagger topics te openen, die me niks intresseren, kun je oor vrijwillegerswerk gaan doen in het bejaarden tehuis

Waarom? Ik werkte mn reet eraf tijdens de school periode, niet alleen school, maar ook een bijbaantje. Tis vakantie, beetje rust is ook wel eens lekkerquote:

Alleen het oor als kwispedoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alleen 't oor of ook de rest van z'n lijf?

quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:09 schreef MouseOver het volgende:
Fokken is therapeutisch, zie het als een vorm van meditatie

Zpelvoudquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alleen 't oor of ook de rest van z'n lijf?

"Ik ben Mouse, en ik fok teveel"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]MouseOver, begin jij maar. Toe maar, wat zijn jouw problemen?
En als MO is geweest, mag degene rechts van hem

quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:09 schreef MouseOver het volgende:
Fokken is therapeutisch, zie het als een vorm van meditatie
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |