Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Is ie gewassen?
verzendkosten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Geen ophalen, ik verstuur enkel.
Het past in zo'n grote bubbeltjes-enveloppe, dus ik neem aan: geen? Of moet het dan ook nog per sé door de brievenbus passen?quote:
euh...er is een bepaalde maat waarbinnen het te verzenden item nog als briefpost verzonden mag worden....gewoon proberen...dan rammen ze die envelop maar wat naar binnen toe...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:46 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Het past in zo'n grote bubbeltjes-enveloppe, dus ik neem aan: geen? Of moet het dan ook nog per sé door de brievenbus passen?
Breedtemaat staat vooraan, dus inderdaad 36 breedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:30 schreef mark_dabomb het volgende:
36 breed?
Okay dan. Geen verzendkosten, die postzegels neem ik wel voor mijn rekening.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef wonko het volgende:
[..]
euh...er is een bepaalde maat waarbinnen het te verzenden item nog als briefpost verzonden mag worden....gewoon proberen...dan rammen ze die envelop maar wat naar binnen toe...
6 eu dus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:51 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Okay dan. Geen verzendkosten, die postzegels neem ik wel voor mijn rekening.
Argh....geduld is een schone zaak...maar dan moet je het wel hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Eh. Laten we andere mensen ook nog even de mogelijkheid geven om te bieden.
tijd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Bieden kan tot morgenavond.
kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |