oh ben je zoeenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:26 schreef CasB het volgende:
bambix, heideroosjes, I against I, lagwagon, nofx, rancid, pennywise, slayer, macabre, bling guardian.
Dus het varieert van punk tot metal...meer luister ik tegenwoordig niet...
pff nu ik deze post zie ben ik teveel vergeten in mijn lijstje hierbovenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Boeman het volgende:
The Mars Volta, Interpol, dEUS, !!!, Blur, Placebo, Kaizers Orchestra, Interpol, The Smiths, Andreas Tilliander,Saybia the killers zita swoon the bravery bloc party editors röyksopp underworld oasis suede (the tears) nine inch nails coldplay athlete stereophonics admiral freebee the beatles the who art brut kings of leon the futureheads the strokes the departure audio bullys 22-20's at the drive-in eels rammstein foo fighters franz ferdinand gem the von bondies the prodigy the hives the clash the arcade fire supergrass soulwax silverchair snowpatrol radiohead ryan adams queens of the stoneage pixies new order muse moby maximo park lamb jeff buckley vive la fete hot hot heat dire straits travis LCD Soundsystem Fatboy Slim Jamiroquai Maxïmo Park Gorillaz Starsailor DFA 1979
En om nou alles op te gaan noemen wat ik kut vind![]()
Dankje, kben btje noob dus das fijn om te lezenquote:
Dat is te merkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:45 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Dankje, kben btje noob dus das fijn om te lezen![]()
The toy dolls ken ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh ben je zoeenpassen the toy dolls ook in dit rijtje? daar luister mn zusje volgens mij non stop naar
The Darkraverquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
Queen vind ik erg goed.
Voor de rest luister ik naar verschillende soorten muziek zoals hardstyle en hardcore tot aan rockmuziek.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef DiabloSam het volgende:
Kluister zelf veel naar Guns N Roses en Velvet Revolver en dat soort muziek. Veel rock dus, maar ik kluister ook wel naar Eminem en 50 Cent en andere rappers.
Same here.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef T1andonly het volgende:
Muse
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Muse, Coldplay, Oasis, Keane.
daar staat fok gelukkig (op sommige uitschietertjes als het Tros-muziekfeesttopic in Muzquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:48 schreef Eveli het volgende:
Metal (en beetje horrorpunk, rock, grunge, gothic )
Edit: goed om te zien dat hier niet alleen maar mensen zitten die naar rap of trance luisteren, maar echte muziek luisteren.![]()
mijn lijstquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:39 schreef Boeman het volgende:
The Mars Volta, Interpol, dEUS, !!!, Blur, Placebo, Kaizers Orchestra, Interpol, The Smiths, Andreas Tilliander,Saybia the killers zita swoon the bravery bloc party editors röyksopp underworld oasis suede (the tears) nine inch nails coldplay athlete stereophonics admiral freebee the beatles the who art brut kings of leon the futureheads the strokes the departure audio bullys 22-20's at the drive-in eels rammstein foo fighters franz ferdinand gem the von bondies the prodigy the hives the clash the arcade fire supergrass soulwax silverchair snowpatrol radiohead ryan adams queens of the stoneage pixies new order muse moby maximo park lamb jeff buckley vive la fete hot hot heat dire straits travis LCD Soundsystem Fatboy Slim Jamiroquai Maxïmo Park Starsailor DFA 1979
Uitgebreide muzieksmaak heb jequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:50 schreef Miss.N het volgende:
×Ben Moody
×Audioslave
×Nirvana
×Korn
×Evanescence
×Unearth
×Kate Bush
×Three Days Grace
×Within Temptation
×Simple Plan
×Good Charlotte
×Greenday
×HIM
×The Offspring
×Linkin Park
×Metallica
×After Forever
×Orphanage
×Nightwish
×The White Stripes
(sorry dat er van die irritante kruisjes voor staan maar ik heb het lijstje ff van mijn Cu2 gehaald)
Ik vind er wel meer goed, maar ik kan er nu op dit moment niks bijverzinnen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
System of a down
Racoon
RHCP
The Hives
Franz Ferdinand
Gorillaz
311
The Killers
Hot hot heat
White Stripes
Switchfoot
Death Cab for Cutie
ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
![]()
ohja, en ik haat (over het algemeen) R&B en HipHop
Klopt, ik "volg" ze al vanaf one fierce beer coaster en ze hebben een leuke stijl.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef rob-88. het volgende:
- Bloodhound gang ( geweldige ondergewaardeerde muziek)
quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef super-muffin het volgende:
Favo bands:
Apocaliptica, Cannibal Corpse, Circle Takes the Square, AC/DC Nirvana, Metallica, Anthrax, Beatles, Bob Dylan, Jimi Hendrix, Black Sabbath, The Doors, the White Stripes, Elvis, Fear Factory, Floggin Molly, Iggy Pop, Immortal, Slayer, Korn, Meat Puppets, Pink Floyd, Pixies, Rage Against the Machine, Scorpions, System of a Down en natuurlijk Tool
Wáár is John Lennon, Daniel?quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef super-muffin het volgende:
Favo bands:
Apocaliptica, Cannibal Corpse, Circle Takes the Square, AC/DC Nirvana, Metallica, Anthrax, Beatles, Bob Dylan, Jimi Hendrix, Black Sabbath, The Doors, the White Stripes, Elvis, Fear Factory, Floggin Molly, Iggy Pop, Immortal, Slayer, Korn, Meat Puppets, Pink Floyd, Pixies, Rage Against the Machine, Scorpions, System of a Down en natuurlijk Tool
Maar maar maarquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat? Stel je vraag gewoon eens in dit topic: Favoriete muziek enzo...
Dan loopt die ook wat lekkerder en het kan ook makkelijk daar in.
Anders worden het ook wel erg veel muziek topics.
Slotje dus.
quote:Op zondag 18 september 2005 15:18 schreef 1040STf het volgende:
Kutschurft en Anal Blast.
Hij hoort bij de Beatles man.quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Wáár is John Lennon, Daniel?
Ashes to Ashesquote:Op woensdag 21 september 2005 14:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hij hoort bij de Beatles man.
Maar hij moet eigenlijk wel apart vermeld worden, sorry
Dus ook John Lennon.
Trouwens, Davi Bowie?
da's twee keer PPS, niet een beetje overdreven?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef rob-88. het volgende:
- System of a Down
- Peter Pan Speedrock
- Franz Ferdinand
- Interpol
- Foo Fighters
- The White Stripes
- Metallica
- Heideroosjes
- Papa Roach
- Audioslave
- Bloodhound gang ( geweldige ondergewaardeerde muziek)
- Rammstein
- Peter Pan Speedrock ( luister ik ook steeds meer )
en van sommige bands vond ik alleen bepaalde cd's mooi zoals Limp Bizkit , Sum 41 en Blink 182
Btw ik hou niet van gothic muziek en cheap commerciele hip hop , R&B en boy/girl bands
?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Welke bands luister jij veel naar?
Band Zonder Naam (BZN)
Zijn er zangers of zangeressen waarvan je echt moet kotsen of juist niet?
Favoriete artiesten waar ik veel naar luister
- Frans Bauer
- Thomas Berge
- Jan Smit
- Jannes
- Marianne Weber
- André Hazes
- Frank van Etten
- Grad Damen
- Charlene
- Bouke
- Lucas & Gea
En dan vergeet ik er nog een hoop
Pharoahe Monchquote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Noem eens wat artiesten, ben best benieuwd.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:43 schreef DiabloSam het volgende:
Welke bands luister jij veel naar?
Green Day, Eagles of death metal, R.E.M, Queens of the stone age, Ramones en vast nog wel meer![]()
Welke bands vind jij nou echt verschrikkelijk goed of slecht?
U2
Zijn er zangers of zangeressen waarvan je echt moet kotsen of juist niet?
Die leadzanger van U2, aandachtsgeile kneus
Welke en waarom?
zie boven.
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 07:58 schreef super-muffin het volgende:
Een aantal ken ik wel. Biggie is toch Notorious B.I.G.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |