Oh wacht. Hij heeft ook het verhaal voor About a Boy gedaan geloof ik.quote:
Nee, ook al niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Drew Barrymore?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij heeft ook het verhaal voor About a Boy gedaan geloof ik.
Aangezien we iedereen uit High Fidelity al gehad hebben gok ik dan maar op Toni Colette of Rachel Weisz.
Nope. Still no clue.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, ook al niet.
De vraag is toch moeilijker dan ik dacht. En ik heb nog wel oveel hints gegeven.
Nog eentje:
Afgelopen week was er een tv-film te zien waar zij ook in speelt. The perfect mother heet het.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:58 schreef ranja het volgende:
Sarah Gilbert dan?
Ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van The Haunting? Lilli Taylor?
Neeee.... als het zo doorblijft gaan, dan plaats ik later wel gewoon een plaatje van haarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
bijoux phillips?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet wie de ex van Horowitz is, maar ik weet niet meer hoe ik dat weet. Mogelijk heb ik z'n IMDb-pagina bekeken toen de vraag de vorige keer werd geparkeerd.
Heu?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:34 schreef wyccie het volgende:
SoK, doe maar gewoon mee hoor, anders zijn we volgende week nog bezig
[afbeelding]
SaintofKillers +1quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tip: het is niet Ione Skye
Ik weet het al sinds vanmiddag, maar had het zonder dat Horowitz-gedoe niet geweten. Dus. Maar het topic zat vrij vast. Daar heeft niemand wat aan. En ik wilde nu ook weer niet dat je vraag weer onopgelost bleef.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
SaintofKillers +1
Duurde lang zeg, opeens wist je het weer???
En had je anders niet kunnen slapen?
die staat in elk geval op de dvd-coverquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57 schreef Sokolsky het volgende:
Justin Theroux.
Idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:57 schreef Sokolsky het volgende:
Justin Theroux.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |