Anders worden het zoveel postjes, sollyquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
wil je niet je hints editten, nou komen mijn gokjes zo dom over
WHO Framed Roger Rabbitquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Roger Rabbit?
edit; de complete titel is uiteraard who framed Roger Rabbit.
Nee.quote:
American Beautyquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:52 schreef dolle_hond het volgende:
weer eens een lettervraag
zet filmtitels op een rij. elke filmtitel moet minstens 2 woorden bevatten. lidwoorden tellen NIET mee.
begin met een titel die begint met een A. probeer vervolgens de volgende initiaal van de titel een B te laten zijn en evt een C, D enz.
als je niet meer verder kunt tellen in het alfabet met die titel, moet de volgende titel met de volgende letter beginnen. zo doorgaand tot en met de Z
voorbeelden (fictieve filmtitels):
Aan Bomen Groeien Appels (A en B zijn goed, G blokkeert, dus volgende titel met een C laten beginnen)
Cola Drinken En Fietsen (alle initialen zijn goed, volgende titel moet met een G beginnen)
Geen Idee Voor Een Titel (alleen de G is goed, volgende titel moet met een H beginnen)
Heren In Je Soep (H, I en J zijn goed, volgende titel moet met een K beginnen)
Priscilla is mooi gevonden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
American Beauty
Cidade de Deus
Event Horizon
Forrest Gump
High Fidelity
Im Juli
King Kong
the Last Minute
Night Of the Living Dead
Priscilla, Queen of the Desert
the Red Shoes
Turner & Hooch
Under Siege
Very Bad Things
White Sands
X-Files: Fight the Future
Young Guns
Zware Jongens
mooiquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
American Beauty
Cidade de Deus
Event Horizon
Forrest Gump
High Fidelity
Im Juli
King Kong
the Last Minute
Night Of the Living Dead
Priscilla, Queen of the Desert
the Red Shoes
Turner & Hooch
Under Siege
Very Bad Things
White Sands
X-Files: Fight the Future
Young Guns
Zware Jongens
Ik ben er ook nog maar pas, zolang ben ik er niet aan bezig geweestquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:49 schreef Sokolsky het volgende:
kijk, SoK doet dat een stuk beter. Dat was mij te veel werk
Iedereen had gelijk en dit was het eerste correcte antwoord dat ik zocht.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
jalla jalla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |