quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:26 schreef S-Two het volgende:
Nou zeg, opdoekenboeken die winkel dan maar
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NEUCKEN, MAN!![]()
![]()
:d: :d; :d:D:
::D ::D ::D: ::;Dd;;D: D:
: ;:DD:
:
!!!!~!`1
verder alles goed?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NEUCKEN, MAN!![]()
![]()
:
!!!!~!`1
opboeken, negerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NEUCKEN, MAN!![]()
![]()
:
!!!!~!`1
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik spreek geen kwaad woord over Neckermann
Ik ben ze nog steeds dankbaar voor deze prachtige actie in 2003. Door Neckermann is Nederland een zangtalent rijker
[afbeelding]
Helemaal niet TS moet eens opbokken met zn lemmingsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Matige lemming.
Niet extreem kut overigens, best wel redelijk.
Hulde voor TS.
En als ze niet goed zitten moet je ook nog tijd besteden om ze terug te sturen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Sowieso, wie gaat er nou broeken bestellen per postorder
Neeeee, niet weerquote:
LECKER, MAN!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NEUCKEN, MAN!![]()
![]()
:
!!!!~!`1
Wat lul je nou over lemming, ik klaag over het feit dat ik ze nog steeds niet heb... dit is geeneens een lemming, noobquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:38 schreef vw_caddy het volgende:
Alle gekheid op een stokje, de service van Neckermann is echt erg slecht, in tegenstelling tot de grote Wehkamp die alles WEL op voorraad heeft. Geen Neckermann voor mij.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NEUCKEN, MAN!![]()
![]()
:
!!!!~!`1
Of jij quote ronduit slecht, of ik snap je nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat lul je nou over lemming, ik klaag over het feit dat ik ze nog steeds niet heb... dit is geeneens een lemming, noob
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |