Het was erg druk op de parking vanwege de scuderia hanseat, echter deze foto's zijn na 6 uur genomen toen de scuderisten weg waren en het een stuk rustiger was. Geen kraam gezien trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:55 schreef Five_Aces het volgende:
Hm niet druk op de parking. Stond de kraam met bradwurst er nog wel?
Ze hoeven geen 7 doden per jaar te verdoezelen, aangezien die er niet zijn......quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:55 schreef PNG het volgende:
kVind het beetje hypocriet eigenlijk. Niet van jouw hoor.
Hoe gaan we die 7 doden ofzo per jaar verdoezelen dan.
Bovendien lijkt het me een goede waarschuwing, doe niet gek op de ring. Ik heb laatste keer echt 2 ongelukken per rondje gezien. Kweenie hoor. En ze zijn bijna allemaal eenzijdig. Als je op nurburgring.nl vraagt, hoeveel ongelukken gebeuren er nu, dan is het enige antwoord "dat is niet van belang, laten we kijken wie er plezier heeft".
kVind dat toch wel iets om bij stil te staan eigenlijk af en toe. Betekend dus dat er een heleboel mensen de ring op gaan type "nu ga ik eens rondje knallen" en/of iig veel gekker doen dan op de openbare weg/boven hun eigen kunnen rijden, terwijl ieder die er geweest is weet dat die baan omhoog, omlaag, links, rechts gaat en dat als je een beetje normaal doet, er niets aan de hand is. kVind dat beetje voorlichting ergens zelfs.
Ik heb al een lijst met dingen die er van de winter opgesleuteld moeten wordenquote:Op maandag 19 september 2005 14:08 schreef daNpy het volgende:
Ik heb steeds meer zin om weer te gaan.
We moeten de auto van Patje sowieso nog een keer aftesten daar. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel enkele keren gebeuren
Me tooquote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Ik heb al een lijst met dingen die er van de winter opgesleuteld moeten worden![]()
Hier ook een GTR Addictquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Topique maar weer eens aanzwengelen!
Sinds een tijdje ben ik beetje verslaafd geraakt aan het spelletje GTR FIA racing. Het is best lastig/ realistisch echt gewoon een goed racespel voor de pc! En kwam vanmiddag een uitbreiding tegen met de Norschleife. Dus voor iedereen die ook alvast eens het circuit wil verkennen? Ook ben ik wel benieuwd hoe realistisch de NS is in dit spel? Heb nu een paar rondjes gereden maar het blijft best lastig, ook met die hoge curbs en hoogteverschillen.
Je zult het spel wel moeten kopen, () Voor de update even googlen naar GTR + The mother + Nordschleife.
Hhhm, is een kwestie van smaak. Feit is wel dat de physics engine van GTR gewoon heel erg goed word neergezet en dat ik met GT4 ervaar dat het op sommige punten niet helemaal goed zit. Bij voorbeeld erg oncontroleerbaar bij overstuur. Zodra je probeert te corrigeren, dan sta je alweer verkeerd om op de baan en ik weet hoe een auto moet reageren als je corrigeert bij overstuur, ik doe veel driften nl. GTR is voor mij echt een topper. Binnenkort ook GT-Legends, welke ook een versie van de Nordschleife zal bevatten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:00 schreef Don_Tom het volgende:
heb hem zelf ook al een tijdje en ik moet zeggen dat ik gt4 een stuk beter vindt. Helaas alleen verkrijgbaar op ps2.
Het gaat toch over de Nordschleife? En GTR is geen spel, maar een simulator. Dus ik vind dat bovenstaande posts bestaansrecht hebben in dit topic.quote:Op maandag 19 september 2005 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
Voor spelletjes hebben we een ander forum en dit is geen slowchattopic.
Graag ontopic houden.
Opmerkingen kunnen in het feedbacktopic.quote:Op maandag 19 september 2005 15:51 schreef GSi het volgende:
[..]
Het gaat toch over de Nordschleife? En GTR is geen spel, maar een simulator. Dus ik vind dat bovenstaande posts bestaansrecht hebben in dit topic.
Ok, geef ik je gelijk in. Maar GTR is geen spelquote:Op maandag 19 september 2005 15:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Opmerkingen kunnen in het feedbacktopic.
GTR is een spel en daarvoor kan je in de betreffende fora terecht. Aan 2 slowchattopics in pta hebben we meer dan genoeg. En daar gaat dit al snel op lijken als we ook al mods voor spellen gaan posten met de vraag 'speel je ook online' erbij.
Hee zo bedoelde ik mijn posts over GTR niet, het was meer als tip voor mensen die het circuit willen leren kennen, of zoals mij geen mogelijkheid hebben om ergens binnen kort voor het echhie de NS op te gaan. Plus dat ik graag eens van iemand zou willen horen hoe realischtisch kwa lengte, hoogte verschillen, bochtenwerk dit circuit is. Omdat ik ooit weleens richting NS wil en me met zo iets een beetje kan voorbereiden hoe&wat?!quote:Op maandag 19 september 2005 16:14 schreef GSi het volgende:
[..]
Ok, geef ik je gelijk in. Maar GTR is geen spel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |