quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:57 schreef Googolplexian het volgende:
Wel veeeeel beter dan standaard dempers maar ze horen net zo goed op het circuit thuis als die Astra
Definieer circuitauto.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:23 schreef Kolkie het volgende:
[..]
Astra's zijn anders in de basis echt niet zo heel erg slechte circuitauto's hoor.
Check subframe (is er niet meer):quote:
Dus als ik een Suzuki Alto volgooi met dat spul is het ook een circuit-auto...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef PNG het volgende:
[..]
Check subframe (is er niet meer):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De buitenkant wel. De rest is FIA goedgekeurd voor races (rolkooi, tank-installatie, sleepogen, verlichting, ruiten, etc). Met een (geloof ik) hybride motor is dat ding rete-licht en bloedsnel.quote:
De eerste fok!kers?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En zijn de eerste fokkers al naar de Nordschliefe geweest?
dat stukje bij 45sec, ziek, die komt zeker met (minstens?) 1 wiel los, ik zou 'm knijpen als ik bij hem in de auto zou zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef noidea het volgende:
Een ronde in een Ruff Porsche, ik denk om de 10 sec dat tie de vangrail ingaat. Een aardige wagenbeheersing geloof ik.
http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getitem/121/1/aae.wmv
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef jackson het volgende:
[..]
De eerste fok!kers?
Ik kom er al bijna 5 jaar...
Ben er dit jaar 2 keer geweest en er komt nog een lang weekend aan
Het topic is dan ook pas 2 weken oud.....quote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Oke, maar ik lees in dit topic nooit verslagen met foto's enzo.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Party_P het volgende:
[..]
knip-
Oude 911jes zijn heel listig. Hoeveel pk zou dat ding hebben?
quote:The use of lighter materials such as aluminium for doors and bonnet knocks a full 200 kg off the Carrera´s body weight. In 1987 the CTR faced the sports car establishment at the Volkswagen test track, Ehra-Lessien. The Formula One World Champion Phil Hill and the Le Mans winner Paul Frère set up a top speed of 339.9 km/h, thus making the RUF CTR the fastest production automobile. One year later Bernd Ostmann reached 342 kph at the Nardo track in Italy.
Ik heb er tijden geleden al eens een topic over geopent volgens mij. Toen was er niet echt interresse geloof ikquote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Oke, maar ik lees in dit topic nooit verslagen met foto's enzo.
Ja daarom en op 8200RPM hebben ze er ookal zat over te melden. Daar zitten de echte freaks toch al dus dan heeft het hier weinig zin hehquote:Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef Don_Tom het volgende:
Voor hele verslagen kun je natuurlijk ook altijd kijken op nurburgring.nl
Dit staat dus niet op het filmpje maar ik vond het wel een vermelden waard.quote:At Eiskurve the g-forces became too much for my camera mount, and it fell off. So the last couple of minutes are a bit shaky. On the final corner, Galgenkopf, I pointed the camera at Sabine and said "Sabine at work" to which she removed one hand from the steering wheel, started whistling and looking really bored, and steered the car round the corner at approx 120 mph/200 kmh with two fingers, and with all four tyres squealing. How we laughed!
Jørund overtaking the Ring Taxi Only one single thing overtook us on the entire lap. On the exit of Ex-Mühle, Jørund Seim overtook us on one wheel, all beautifully controlled. I watched him in the side mirror as he came up behind us, and he was on one wheel a lot longer than you see on the video. He pulled another wheelie after Bergwerk, but the camera angle and distance don't show this very well. This was his style. There are a few fleeting glimpses of him on the way up Kesselchen. For those that know him, and of his outstanding talent, there is no doubt he was taking it easy by his standards, and he was just out having some fun.
Tragically, just a few hours after this video was taken, Jørund had an accident on the circuit, caused by an earlier oil spill. He died the following morning.
Het filmpje van de 956C is een aanrader. Deze auto heeft ook nog steeds het baanrecord.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:46 schreef Klonk het volgende:
na ff zoeken kwam ik dit tegen:
Porsche 996 GTR2 On Nordschleife
http://www.fastdrive.org/download.php?view.613
Lotus Exige on Nurburgring
http://www.fastdrive.org/download.php?view.24
PORSCHE 965C ON NURBRUGRING
http://www.fastdrive.org/download.php?view.258
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |