abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:23:29 #126
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_30197801
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:57 schreef Googolplexian het volgende:
Wel veeeeel beter dan standaard dempers maar ze horen net zo goed op het circuit thuis als die Astra


Astra's zijn anders in de basis echt niet zo heel erg slechte circuitauto's hoor.
Life is too short don't stress every day
pi_30197957
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:23 schreef Kolkie het volgende:

[..]



Astra's zijn anders in de basis echt niet zo heel erg slechte circuitauto's hoor.
Definieer circuitauto.
Calm down, please!
pi_30198440
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:28 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Definieer circuitauto.
Check subframe (is er niet meer):


Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30198657
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:42 schreef PNG het volgende:

[..]

Check subframe (is er niet meer):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus als ik een Suzuki Alto volgooi met dat spul is het ook een circuit-auto...

ok
Calm down, please!
pi_30198810
Nee je Alto niet. Je civic wordt ook moeilijk en daarom zie je ze ook never nooit: wegligging is te slecht.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30199060
Durf je?

Calm down, please!
pi_30204765
*doe afkraken nou niet*

[ Bericht 95% gewijzigd door Tjabbo op 03-09-2005 19:55:15 ]
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_30207299
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

CRX
De buitenkant wel. De rest is FIA goedgekeurd voor races (rolkooi, tank-installatie, sleepogen, verlichting, ruiten, etc). Met een (geloof ik) hybride motor is dat ding rete-licht en bloedsnel.

Maar ik vind het nog steeds geen geboren circuit-auto. Een Astra is net als een CRX bedoeld voor de openbare weg (Ja... Nordschleife is een openbare weg dus die grap is al gemaakt bij deze). NSX, Skyline, Elise, Impreza, Evo, etc ... zijn auto's waarbij bij het ontwerp al uitgegaan is van trackday-gebruik. Van de fabriek af dus al goed in balans.
Calm down, please!
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:43:11 #134
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_30227055
Impreza

STI's only. GTT's zijn zonder aanpassingen absoluut niet opgewassen tegen circuitgebruik. Daarnaast ooonnnnnnderstuur.

Verder meen ik dat de balans en de grip van een Astra GSi in principe redelijk ok is, je ziet ze bv. ook heel veel als rallyauto en dat doe je niet als de basisauto slecht is.
Life is too short don't stress every day
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:53:44 #135
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30227307
Allemaal niet echt. Moet aan elke straatauto een hele hoop gebeuren wil je er circuitraces mee kunnen rijden. Trap eens een rondje of 2 flink door met een standaard CRX/Astra GSI of whatever op de ring en kijk wat je remmen daarna nog doen.

Sowieso hebben ze allemaal een te slap onderstel, te slappe montage (draagarmrubbers enz) Als je serieus wat wilt en bijvoorbeeld op race slicks rijden helpt je dat sowieso allemaal naar zijn moer.

Motorisch kunnen ook een hoop er niet tegen, wat denk je dat er met je olietemperaturen gebeurd op een circuit? Oliekoeler en racecarterpan kan je dan wel gebruiken.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30229033
En zijn de eerste fokkers al naar de Nordschliefe geweest?
De status 'bagger-user' voorbij
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:06:43 #137
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30230348
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En zijn de eerste fokkers al naar de Nordschliefe geweest?
De eerste fok!kers?
Ik kom er al bijna 5 jaar...

Ben er dit jaar 2 keer geweest en er komt nog een lang weekend aan
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:50:30 #138
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30243599
Ik ga aanstaande woensdag en volgende week maandag weer

in de hoop dat het dan lekker rustig is ivm doordeweekse dagen
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:19:27 #139
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_30244498
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef noidea het volgende:
Een ronde in een Ruff Porsche, ik denk om de 10 sec dat tie de vangrail ingaat. Een aardige wagenbeheersing geloof ik.

http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getitem/121/1/aae.wmv
dat stukje bij 45sec, ziek, die komt zeker met (minstens?) 1 wiel los, ik zou 'm knijpen als ik bij hem in de auto zou zitten

en wat een gigantisch zieke auto beheersing. Oude 911jes zijn heel listig. Hoeveel pk zou dat ding hebben?
Drugs are good mkay?
pi_30255637
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef jackson het volgende:

[..]

De eerste fok!kers?
Ik kom er al bijna 5 jaar...

Ben er dit jaar 2 keer geweest en er komt nog een lang weekend aan
Oke, maar ik lees in dit topic nooit verslagen met foto's enzo.
De status 'bagger-user' voorbij
  zondag 4 september 2005 @ 14:07:28 #141
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30257334
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Oke, maar ik lees in dit topic nooit verslagen met foto's enzo.
Het topic is dan ook pas 2 weken oud.....
Ik neem woensdag m'n digicam wel mee denk ik, er is dan ook scuderia, dus vast wat leuke plaatjes te schieten!
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_30264088
In heel PTA bedoel ik
De status 'bagger-user' voorbij
pi_30266082
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Party_P het volgende:

[..]

knip-

Oude 911jes zijn heel listig. Hoeveel pk zou dat ding hebben?




1987 Ruf CTR Yellow Bird

Type: Twin-Turbo Flat-6
Displacement: 3349 cc
Horsepower: 469 bhp @ 5950 rpm
Torque: 408 lb-ft @ 5100 rpm
Redline: 6800 rpm

0-60 mph: 4.0 sec
0-100 mph: 7.3 sec
Quarter Mile: 11.7 sec @ 133.5 mph
Skidpad: .90g
Top Speed: 211 mph
quote:
The use of lighter materials such as aluminium for doors and bonnet knocks a full 200 kg off the Carrera´s body weight. In 1987 the CTR faced the sports car establishment at the Volkswagen test track, Ehra-Lessien. The Formula One World Champion Phil Hill and the Le Mans winner Paul Frère set up a top speed of 339.9 km/h, thus making the RUF CTR the fastest production automobile. One year later Bernd Ostmann reached 342 kph at the Nardo track in Italy.
Calm down, please!
  zondag 4 september 2005 @ 20:05:00 #144
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30267778
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Oke, maar ik lees in dit topic nooit verslagen met foto's enzo.
Ik heb er tijden geleden al eens een topic over geopent volgens mij. Toen was er niet echt interresse geloof ik . Ik heb ook weinig zin in hele verslagen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 4 september 2005 @ 20:26:56 #145
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_30268509
Voor hele verslagen kun je natuurlijk ook altijd kijken op nurburgring.nl
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  zondag 4 september 2005 @ 20:28:19 #146
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30268555
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:26 schreef Don_Tom het volgende:
Voor hele verslagen kun je natuurlijk ook altijd kijken op nurburgring.nl
Ja daarom en op 8200RPM hebben ze er ookal zat over te melden. Daar zitten de echte freaks toch al dus dan heeft het hier weinig zin heh
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30281012
tWas weer super gister, alles heel gehouden, maar sjonge jonge wat werd er veel stuk gereden. Echt elk rondje dat we reden heb ik 2 klapperts gezien. Bizar hoor je wordt ingehaald, en 2 minuten later haal je hem weer in alssie in de kreukels ligt, echt van V12 Mercedessen tot Duitse Kadettjes. Der werd echt ontzettend veel stuk gereden.

kBlijf dat toch een beetje onbegrijpelijk vinden met wat voor instelling mensen die baan op gaan.
De enige plek ter wereld waar je gewoon niet kunt scheuren is de ring, of je moet er 100 rondjes op hebben zitten.



Er was ook nog een soort van 24h van Nurnburgring ofzo aan de gang op de nurburgring zelf, dus niet oude circuit. Dan een paar uurs variant. Wat een zeldzame pokkeherrie, die Dome, RSR, R8, GTC, MC12 dingen. Nederlandse Spycker reed ook mee trouwens.

Wat me ook opviel was is dat je elke keer weer het circuit je platter voorstelt dan het is.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30293093
Paar leuke filmpjes gevonden:

Ringtaxi met Sabine: http://www.jwhubbers.nl/ring/joerund/legends.php

Laps van anderen: http://www.jwhubbers.nl/ring/ringbunny/laps.php
quote:
At Eiskurve the g-forces became too much for my camera mount, and it fell off. So the last couple of minutes are a bit shaky. On the final corner, Galgenkopf, I pointed the camera at Sabine and said "Sabine at work" to which she removed one hand from the steering wheel, started whistling and looking really bored, and steered the car round the corner at approx 120 mph/200 kmh with two fingers, and with all four tyres squealing. How we laughed!

Jørund overtaking the Ring Taxi Only one single thing overtook us on the entire lap. On the exit of Ex-Mühle, Jørund Seim overtook us on one wheel, all beautifully controlled. I watched him in the side mirror as he came up behind us, and he was on one wheel a lot longer than you see on the video. He pulled another wheelie after Bergwerk, but the camera angle and distance don't show this very well. This was his style. There are a few fleeting glimpses of him on the way up Kesselchen. For those that know him, and of his outstanding talent, there is no doubt he was taking it easy by his standards, and he was just out having some fun.

Tragically, just a few hours after this video was taken, Jørund had an accident on the circuit, caused by an earlier oil spill. He died the following morning.
Dit staat dus niet op het filmpje maar ik vond het wel een vermelden waard.
Calm down, please!
pi_30309829
Knipjes:

Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_30313512
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 17:46 schreef Klonk het volgende:
na ff zoeken kwam ik dit tegen:

Porsche 996 GTR2 On Nordschleife
http://www.fastdrive.org/download.php?view.613

Lotus Exige on Nurburgring
http://www.fastdrive.org/download.php?view.24

PORSCHE 965C ON NURBRUGRING
http://www.fastdrive.org/download.php?view.258
Het filmpje van de 956C is een aanrader. Deze auto heeft ook nog steeds het baanrecord.
Tijdens deze snelle, maar relaxte ronde, wordt hij ingehaald door zijn teamgenoot, die een tijd aan het zetten is. Niet normaal hoe groot het snelheidverschil is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')