abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29818097
Wat is verschil tussen een SC en een normaal topic dan? Voor een subforum.
pi_29818111
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:34 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

geen vreemd beleid iig!
2 slowchats zijn meer dan genoeg voor PTA, staan we deze slowchat toe is het hek van de dam en krijgen we tig slowchats erbij! En dat is niet de bedoeling!
Ik begrijp het volkomen... een Fok-server is ook maar een server. Nu graag ontopic het is geen slowchat, zeg
Calm down, please!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:36:23 #53
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29818112
Nog een leuke pagina, een rondje met de ringtaxi met de ringbabe Sabine
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_29818163
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is verschil tussen een SC en een normaal topic dan? Voor een subforum.
slowchat is een ook plek om slap te lullen waar je ook verder compleet offtopic kunt gaan.....een wat luchtiger topic waar het vaak vaker offtopic dan ontopic gaat!

bij een gewoon topic waar het de bedoeling is om leuke informatie/ervaringen/tips enz enz te vinden is, dus gewoon ontopic!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_29818329
Ik heb dit filmpje nog: Nurburgring - Alzen_996_turbo_700HP.avi

Uwe Alzen in een Porsche 996 Turbo met 700pk, zwaar bruut filmje alleen is hij 67MB en dat heb ik niet over op m'n webspace

Ik ben bereid om hem wel ergens te uppen, ben te bereiken op vodhugster AAP hotmail PUNT com
pi_29818386
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef Klonk het volgende:
Nog een leuke pagina, een rondje met de ringtaxi met de ringbabe Sabine
Cool

Maar gaat lijkt niet echt snel te gaan als je het zo ziet

[ Bericht 21% gewijzigd door Rietvaerder op 20-08-2005 18:57:48 ]
  zondag 21 augustus 2005 @ 23:50:00 #57
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_29855858
Aangezien Rietvaerder dit topic mede op mijn verzoek heeft geopend moet ik toch ff reageren.
Afgelopen weekend met de 356 speedsterclub naar de oldtimer-grandprix op de ring geweest en natuurlijk even de nordschleife opgegegaan met z'n allen. Wat een feest!

Ik loop de hele week al te popelen om terug te gaan, dus dit moet binnenkort maar eens een keer gebeuren! Jammer dat de nordschleife doordeweeks alleen op maandag de hele dag open is momenteel.

Zijn er nog meer fokkers die binnenkort een keer naar de ring gaan? misschien is het leuk om wat af te spreken.
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  maandag 22 augustus 2005 @ 09:04:31 #58
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_29860127
September ga ik weer heen denk ik...

Het gaat om het gevoel... op de normale weg kan ik ook wel 250 km/u rijden maar daar had ik echt het idee in 2 minuten rond te zijn ipv 10. Snelheden liggen niet eens zo heel hoog, deed het meeste ijn 3 en 4.

Tsja een moslim gaat naar mekka, wij gaan naar de ring





[ Bericht 10% gewijzigd door Five_Aces op 22-08-2005 09:22:59 ]
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_29860950
Hoe kan je nu de Ring met de snelweg vergelijken Het gaat toch om de bochten of ben ik nou gek? Hard rijden kan iedere gek..
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:24:59 #60
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_29861165
Juist daarom gaan we ook heen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:53:03 #61
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_29864495
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 09:04 schreef Five_Aces het volgende:

Tsja een moslim gaat naar mekka, wij gaan naar de ring

Prachtig verwoord!
Ik wil waarschijnlijk ook in september, aangezien het daarna minder wordt met de openingstijden en waarschijnlijk met het weer... en ik MOET gewoon nog minstens 1x gaan dit jaar!
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_29868619
Ik zit al een tijdje met vragen omtrent de ring, waarschijnlijk kunnen jullie mijn laatste twijfels wegnemen Als ik het dus goed begrijp dan is de ring dus:

- Een écht circuit (zoals op de fotos gepost door five_aces) dus met curbs, grind bakken etc.
- Toegankelijk voor het gewone verkeer. Dus je kan mensen op vakantie tegenkomen die de ring gebruiken op weg naar hun vakantie bestemming.
- Er zijn geen snelheids beperkingen of dergelijke verkeers borden en je kan dus niet geflitst worden.
pi_29873930
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:35 schreef errorken het volgende:
Ik zit al een tijdje met vragen omtrent de ring, waarschijnlijk kunnen jullie mijn laatste twijfels wegnemen Als ik het dus goed begrijp dan is de ring dus:

- Een écht circuit (zoals op de fotos gepost door five_aces) dus met curbs, grind bakken etc.
- Toegankelijk voor het gewone verkeer. Dus je kan mensen op vakantie tegenkomen die de ring gebruiken op weg naar hun vakantie bestemming.
- Er zijn geen snelheids beperkingen of dergelijke verkeers borden en je kan dus niet geflitst worden.
Klopt gedeeltelijk.
Nordschleife WAS een circuit maar is nu geklasseerd als Tolweg Autobahn (dus betaald met onbeperkte snelheid). Er worden geen echte races meer op gehouden voor zover ik weet (niet in de Formule klasse iig).

Er zijn WEL kerbs maar die zijn op sommige plaatsen zo hoog en vierkant als stoepranden.
Het wegdek is ook erg hobbelig en daar verkijken de meeste mensen zich nogal op.
Je kampt met motorrijders en zeer snelle auto's maar ook met standaard CRXjes en Golfjes.
Goed je spiegels in de gaten houden en richting aangeven om te laten zien dan men je kan passeren.

De grindbakken en uitloopstroken zijn erg smal... met de snelheden die mogelijk zijn (ook met de meeste standaard-auto's) zijn ze bij lange na niet genoeg om de vangrail te missen.
Die vangrail staat overigens wel langs de hele lengte van het circuit de baan .
Calm down, please!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:31:12 #64
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_29874247
Ik ben er één keer geweest; jaren geleden (van vóór de digitale camera's) met de Daihatsu Charade GTti die ik destijds bezat. Ik heb het best wel kalm aan gedaan en heb volop genoten van het feit dat ik over historisch asfalt reed. Verder heel veel in de spiegels gekeken omdat er een heel stel dikke zwarte Mercedessen rondjes draaiden met snelheden die ver boven de door de Daihatsu haalbare lagen. Voor de aardigheid heb ik het karretje op het lange rechte stuk wel over de 200 k/mh gekregen. Best wel fors voor een auto van 750 kg met een 900 cc 3 cilinder met turbo en injectiespruitstuk. Ik ga voor de zekerheid maar uit van de catalogussnelheid van 185 km/h. Niet dat het wat uitmaakt als je een klapper maakt. De constructie zou uit elkaar gevallen zijn. Ik vond het er vooral mooi, heb veilig gereden en een leuke dag gehad.
Jawohl Herr Kaloin!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:32:35 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_29874292
Ben er dit jaar een keer of 3 geweest en zal er in september weer een langweekend zijn...
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_29875252
Vond het wel leuk om deze auto erbij te zetten (uit GT4):

Nissan Skyline R34-GTR Mspec Nür

quote:
Marking the end of the R34 GT-R, is the 2002 Skyline Nur. The name stands for Nürburging, which hints at the car's racing pedigree.

Its the enigne sets the Nur apart from any other Skyline. It is based on the N1 racing unit which has a specifically prepared block, pistons and connecting rods. Unrestricted, the N1 engine will push 450 BHP. With a little tuning, the engine could far exceed that. To meet legal regulations, Nissan has restricted and rated the car to 280 BHP.

1000 of these specially prepared skylines will be offered, all of which have been pre-purchased. Good to see the last of the mighty R34's go out in style.
Calm down, please!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 04:59:29 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29877527
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:35 schreef errorken het volgende:
Ik zit al een tijdje met vragen omtrent de ring, waarschijnlijk kunnen jullie mijn laatste twijfels wegnemen Als ik het dus goed begrijp dan is de ring dus:

- Een écht circuit (zoals op de fotos gepost door five_aces) dus met curbs, grind bakken etc.
Ja
- Toegankelijk voor het gewone verkeer. Dus je kan mensen op vakantie tegenkomen die de ring gebruiken op weg naar hun vakantie bestemming.Nee, het is een rondje, dus veel zul je er niet aan hebben om over de ring te rijden, mensen die de ring op gaan, doen dit puur voor de snelheidskick
- Er zijn geen snelheids beperkingen of dergelijke verkeers borden en je kan dus niet geflitst worden. klopt
en nog een kleine toevoeging, er word nog wel degelijk geraced op de lange ring (nordschleife) o.a. een 24 uurs race voor toerwagens, deze race is tevens ook een van de leukste evenementen op de ring en een bezoekje meer dan waard.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_29878695
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:35 schreef errorken het volgende:

- Een écht circuit (zoals op de fotos gepost door five_aces) dus met curbs, grind bakken etc.

- Toegankelijk voor het gewone verkeer. Dus je kan mensen op vakantie tegenkomen die de ring gebruiken op weg naar hun vakantie bestemming.

- Er zijn geen snelheids beperkingen of dergelijke verkeers borden en je kan dus niet geflitst worden.
-Officieel niet omdat het dus voor de wet een openbare weg is. Maar in de praktijk dus wel. Moet er wel bij zeggen dat de grindbakken niets voorstellen op de meeste plaatsen..... als je van de baan afraakt raak je 9 vd 10 keer de vangrail... het is echt maar een paar meter gras.

-Toegangelijk voor elk voertuig dat op de openbare weg mag ja. De weg gebruiken om van A naar B te komen Nee, het is een rondje van 21km, je komt dus weer bij dezelfde plek uit als waar je begon. Een circuit dus.

-Klopt. Er word echter wel gecontroleerd op geluid, je mag niet meer dan 95dB produceren, al word het nogal vaak door de vingers gezien.

Nogmaals... http://www.ring-world.nl voor al je vragen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:09:51 #69
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_29884728
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:22 schreef Rietvaerder het volgende:
-Klopt. Er word echter wel gecontroleerd op geluid, je mag niet meer dan 95dB produceren, al word het nogal vaak door de vingers gezien.
Er word anders steeds meer gecontroleerd op geluid. Vroeger zag je zo nooit... nu zie ik ze elke keer met die klote meters van ze staan. Vooral motoren moeten er aan geloven dit jaar
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:14:02 #70
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_29884837
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 09:04 schreef Five_Aces het volgende:

Tsja een moslim gaat naar mekka, wij gaan naar de ring
En wij blazen alleen motoren op zullen we maar zeggen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_29886798
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 09:04 schreef Five_Aces het volgende:
Tsja een moslim gaat naar mekka, wij gaan naar de ring
Ik ben van plan naar beide te gaan, is dat ook goed
pi_29888775
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:11 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik ben van plan naar beide te gaan, is dat ook goed
Zolang je met de auto gaat
pi_29894078
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Zolang je met de auto gaat
Doe 't liever op de motor Nurburgring staat geplanned voor volgende week. Mekka heb ik nog geen datum voor geprikt
pi_29898961
Manta's op de Nordschleife!!




pi_29906450
Zeer complete (Engelse) Fan site van de Nordschleife:

http://www.nurburgring.org.uk/

Met een complete beginners-guide waarvan hieronder een quotje:
quote:
First, don't contemplate a trip there unless you're happy with the risks. This is a dangerous road, and serious accidents are an everyday occurence. The Ring is especially dangerous for bikers, and I strongly recommend that bikers drive the Ring in a car first. See my warning page for more details of the risks.


One of the frequent accidents -
this one happened 15 feet in front of me ...


Make sure you have personal accident insurance. In particular, two-wheelers should ensure that their personal accident cover doesn't exclude motorcycling (many policies exclude motorcycles over 125cc).

Check that your vehicle insurance offers fully-comprehensive cover on mainland Europe: some policies revert to bare minimum legal cover when outside the UK. Note in particular that cover for driving/riding other peoples' vehicles is normally valid only in the UK, so you will probably not be insured for taking someone else's car or bike out for a lap. If you want to do this, you will usually have to add the other vehicle to your policy as a 'temporary additional vehicle'. It is probably better to state that you want this in order to share the driving rather than because you want to thrash your mate's wheels around a track ...

Arrange cover for European vehicle recovery, either through your normal annual policy or via a separate policy, but note that AA 5 Star is not suitable as it specifically excludes the Ring. If you don't, and you have a crash or breakdown while out there, you will be facing a very large bill indeed for bringing it back to the UK.

Think about your own ability to deal with an accident: first-aid training is highly recommended.

Be sure your vehicle is road-legal. There is also a noise-limit of 95dB(A), so don't go there with a noisy can unless you have a quiet one with you and know how to reset the car/bike for the legal can. If you can't avoid exceeding the noise-limit, then make sure you bimble through the barriers and keep your revs low until you are past the bridge - many people get noise-tested because they rev their engine in the car-park or go haring off from the start.


They do noise-test vehicles and refuse admission if you fail
Nog meer niet te missen tips en eigenlijk alles wat je wilt weten (meer info over Nordschleiffe is er niet online)

quote:
It has very occasionally been known for the sun to disappear at the Ring and a drop or two of rain to appear. Or fog. Or snow. Or hail. Or all four at the same time.

One rainy day in May, I managed to grab a ride in the Ringtaxi with Sabine and asked her to talk us through the wet line. These notes were made the next morning, so should be viewed as tentative until I eventually remember to check them with her.

Hocheichen:
Go all the way around the outside of the bend. The are two different strips of tarmac in this bend, and the outer one has more grip. The classic wet crash here is to take the normal line, lose the back on the slippy inner band of tarmac, have the back grip again when it reaches the outer tarmac, pendulum round into the left-hander and then either hit the armco on the outside, or the inside, or outside then inside. The latter approach seems quite popular.

Aremburg: All the way around the outside

Adenaur-Forst: This has new tarmac from midway into the first right-hander. The wet line is thus to take advantage of this. After the left-hand exit from Fuchsrohre, stay to the left as usual for the first right-hander, but instead of taking the normal turn-in, continue in a straight line until you are on the new tarmac and then turn-in hard. Despite the much tighter turn-in, the grip on the new tarmac is so much better, it's a safer line.

Bergwerk: All the way around the outside


Mutkurve: Later and slower turn-in to give more margin for error in case of a slide

Brunnchen 1: Towards the outside to avoid the bump and for better grip

Brunnchen 2: Towards the outside to give a gentler angle onto the slippy tarmac on the outside

Pflanzgarten 1: All the way around the outside on entry, then coming in somewhat to avoid the crud at the edge of the track

Pflantzgarten 2: Stay to the right before the jump to avoid the usual struggle to get back to the left, then work your way back to the left on the way down the hill


[ Bericht 30% gewijzigd door Googolplexian op 24-08-2005 00:04:51 ]
Calm down, please!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:45:08 #76
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_29915023
Er staat ergens wel een netto beschrijving van Jorg Muller online, die rijdt voor BMW gmbh en kent echt elke centimeter uit zn hoofd.

Heb zelf pas 20 ronden gemaakt op de nordschleife en ga nu pas een beetje vlot rijden (heb je eigenlijk 50 ronden ervaring en honderden video's bekijken voor nodig).

Het is wel erg gaaf, maar op de motor durf ik er nog niet te rijden, hou t wel bij Zandvoort voorlopig.
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:46:06 #77
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_29924742
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef Roadster het volgende:
(heb je eigenlijk 50 ronden ervaring en honderden video's bekijken voor nodig).
Net andersom
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_29925244
Aan video's bekijken heb je weinig tot niets.... oke, je weet ongeveer wanneer een bocht gaat komen maar meer ook niet. Je kan er namelijk niet van afzien hoe hard je een bocht kan nemen, hoe steil ie is of waar de hobbels/kuilen liggen..
pi_29925950
Jezus, krijg echt bijna kippenvel van dat filmpje met die BMW, wat een snelheid en preciesie! Geweldig!
pi_29929194
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Aan video's bekijken heb je weinig tot niets.... oke, je weet ongeveer wanneer een bocht gaat komen maar meer ook niet. Je kan er namelijk niet van afzien hoe hard je een bocht kan nemen, hoe steil ie is of waar de hobbels/kuilen liggen..
dan kan je beter met een simulator rijden

het lijkt mij ook wel een keer vet om op de schleife te rijden, maar heb nog geen eigen auto
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:54:45 #81
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_29957126
16-19 sept. ben ik er samen met jackson en meer.

Te herkennen aan een zilvergrijze Honda Prelude 2.2VTi. Rijdt er maar 1 Nederlandse van rond als het goed is
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:33:09 #82
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_29965174
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Draz het volgende:
16-19 sept. ben ik er samen met jackson en meer.

Te herkennen aan een zilvergrijze Honda Prelude 2.2VTi. Rijdt er maar 1 Nederlandse van rond als het goed is

Ik heb er zin in... alleen mijn schoolrooster heeft er wat minder zin in geloof ik maargoed we zien wel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30034018
Iedereen die GT4 heeft op de PS2 kent 'm wel ... Mission 34.

Missie: Rijd, met een SLR op straatbanden, een rondje Nordschleife tegen verschillende andere Mercs. Je hebt 125 seconden handicap op de koploper... een Gullwing.

Ik heb 'm onlangs gehaald (MOEILIJK!) en heb 't gelukkig beter gedaan dan onderstaand filmpje maar toch leuk om zo een rondje te zien ook al haalt hij het maar NET. De eerste 120 seconden zijn er gelukkig uitgeknipt.

http://www.wacha.nl/temp/fok/GT4_Mission34.wmv
Calm down, please!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:25:39 #84
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30036112
Mja simulator schiet je niet veel mee op denk ik... Ik deed in een PC spelletje 7:29 met M3 GTR, maar als je er voor het eerst in het echt rijd is het geen vergelijk. Gaat zo snel voorbij dat je denkt dat je binnen 2 min alweer op de finish bent.

17 sep staat weer een weekend op het programma btw
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30036500
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef Five_Aces het volgende:
Mja simulator schiet je niet veel mee op denk ik... Ik deed in een PC spelletje 7:29 met M3 GTR, maar als je er voor het eerst in het echt rijd is het geen vergelijk. Gaat zo snel voorbij dat je denkt dat je binnen 2 min alweer op de finish bent.

17 sep staat weer een weekend op het programma btw
een pc spelletje is heel wat anders dan een echte simulator hoor
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:04:57 #86
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30037182
Dan nog geeft het nog niet het gevoel wat je in het echt hebt
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30037798
moet je voor elke ronde opnieuw betalen?
pi_30037829
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Five_Aces het volgende:
Dan nog geeft het nog niet het gevoel wat je in het echt hebt
dat snap ik, maar een echte simulator is zoveel gaver dan een pc spelletje
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:32:47 #89
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30037997
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Fwnk het volgende:
moet je voor elke ronde opnieuw betalen?
ja, je word aan het einde van het rondje weer de parkeerplaats opgestuurd en dan mag je na betaling van een handje vol euro's aan de andere kant weer via de slagbomen het circuit op.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30038179
dankje

en de kosten per ronde zijn?

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2005 20:40:45 ]
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:42:51 #91
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30038312
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Fwnk het volgende:
dankje

en de kosten per ronde zijn?
Einzelkarten Nordschleife 2005
Preis je PKW und Runde 15,00 ¤
Preis je Motorrad und Runde 15,00 ¤
Bus - Erwachsene pro Person 2,00 ¤
Bus - Kinder pro Person 1,00 ¤

Rundenkarten 2005 (bitte beachten sie die Sonderregelung für die
5-Runden-Karten*)
25-Runden-Karte PKW 300,00 ¤
12-Runden-Karte PKW 155,00 ¤
6-Runden-Karte PKW 80,00 ¤
5-Runden-Karte PKW * 60,00* ¤
25-Runden-Karte Motorrad 300,00 ¤
12-Runden-Karte Motorrad 155,00 ¤
6-Runden-Karte Motorrad 80,00 ¤
5-Runden-Karte Motorrad * 60,00* ¤
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30039268
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Five_Aces het volgende:
Dan nog geeft het nog niet het gevoel wat je in het echt hebt
ehhh ... Klant van me heeft deze staan:




Reken maar dat je een aardig race-gevoel krijgt:
http://www.force-dynamics.com/video/force-dynamics_301-lfs-1.wmv
http://www.force-dynamics(...)301-lfs-dicetest.wmv

[ Bericht 10% gewijzigd door Googolplexian op 27-08-2005 21:20:15 ]
Calm down, please!
pi_30039727
pi_30040271
Mag je ook met brommers op de Nbring?
De status 'bagger-user' voorbij
pi_30045889
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mag je ook met brommers op de Nbring?
Het is een Autobahn ... lijkt me niet
Calm down, please!
  zondag 28 augustus 2005 @ 02:09:11 #96
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30048005
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef Five_Aces het volgende:
17 sep staat weer een weekend op het programma btw
Dan ben ik er ook een lang weekend met vrienden!

Beetje hopen op goed weer daarzo
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30051438
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Het is een Autobahn ... lijkt me niet
Ik dacht dat het een circuit was, is het nu in eens een autobahn, waarom moet je ervoor betalen dan?
De status 'bagger-user' voorbij
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:08:07 #98
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30051485
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mag je ook met brommers op de Nbring?
nee.

125 cc is volgens mij het minimale, het zal wat zijn zeg...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:36:34 #99
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30053797
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:08 schreef Klonk het volgende:

[..]

nee.

125 cc is volgens mij het minimale, het zal wat zijn zeg...
Volgens mij moet het minimaal 60 lopen. Dus je 80CC kan je er ook wel over rammen of je opgevoerde brommer als het alleen aan die restrictie ligt

Heb overigens geen id of het mag hoor
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30054006
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een circuit was, is het nu in eens een autobahn, waarom moet je ervoor betalen dan?
Officieel gezien is het een Tolweg. Vandaar het entreekaartje. Maar eigenlijk is het gewoon een oud circuit waar je tegen betaling met je eigen auto op mag rijden... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')