Ik keek pas 'Once upon a Time in Mexico' en ik vond het zo zielig voor Depp dat hij zn ogen kwijtraakte.. Ik vond hem helemaal geen Depp meer daardoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:31 schreef timbob het volgende:
[..]
ik bedoel:
Fear and Loathing in Las Vegas
need i say more.
Ja best wat familie woont daar, misschien dat ik volgende week daar benquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Liever niet. Anonimi-dinges enzo.
Maar ik woon in Zevenaar ja.
En je nichtje oid toch ook?
ik vind tom cruise vooral ongeloofwaardig en overtrokken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik keek pas 'Once upon a Time in Mexico' en ik vond het zo zielig voor Depp dat hij zn ogen kwijtraakte.. Ik vond hem helemaal geen Depp meer daardoor
Maar toch was hij weer briljant.
Tom Cruise gaat meer voor de grote Hollywood-knallers terwijl Johnny Depp meer voor de mooie, absurde, hilarische rollen gaat. Ze zijn gewoon allebei goed in wat ze doen
Maar Johnny Depp is leuker![]()
Sssst, straks begint er weer iemand over Scientologyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind tom cruise vooral ongeloofwaardig en overtrokken.
en dan heb ik het nog niet eens over die belachelijke interviews die hij geeft
ja, over dat Scientology he..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sssst, straks begint er weer iemand over Scientology
Ik ben zelf meer van de Kabbalaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, over dat Scientology he..
ik vind dat best wel interessant!
* timbob opent een discussie
Ik moet haar kennen vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef pberends het volgende:
http://www.skullman.nl/Br(...)eek34_1_filtered.jpg
Brecht.
Die is wel 35, Dizer.
En dat andere "meisje" dat bij het Jeugdjournaal presenteert... hoe heet zij eigenlijk? Die vind ik zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef pberends het volgende:
http://www.skullman.nl/Br(...)eek34_1_filtered.jpg
Brecht.
Die is wel 35, Dizer.
Gatver, wat een biggenkop. Der muziek is ook waardeloos op 1 nummer na.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]En ze zingt ook mooi
Die op een konijn lijkt bedoel je? Ja, die is wel leuk. Die deed toch eerst rapportages?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dat andere "meisje" dat bij het Jeugdjournaal presenteert... hoe heet zij eigenlijk? Die vind ik zo
jij bent bewijsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
L-e-z-e-n.
Ik zie de aarde toch. Ik zie toch dat het bestaat.
En ik zie nergens dat Jezus ooit bestaan heeft. Ik zie nergens bewijs.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die? beetje mislukte foto maar goed.
Nee ... ik zal d'r ff opzoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die? beetje mislukte foto maar goed.
Die negerin bedoel je? Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee ... ik zal d'r ff opzoeken.
Ze heet wel Liesbeth... maar wat ze er raar uit op jou fotoquote:
Ja, leuk er was weinig beschikbaar. Maar bij bewegend beeld ziet ze er beter uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze heet wel Liesbeth... maar wat ze er raar uit op jou foto![]()
.
Ja, je reageerde toen niet 'meteen'.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens hoef je niet mijn bericht te editten, even vragen en ik doe het zelf wel. Je staat per slot van rekening ook heel duidelijk in je fobo dus je argument van anonimiteit vind ik niet opgaan.
Hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef MissBliss het volgende:
Waar ligt Zevenaar?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Duiveltja het volgende:
Ja best wat familie woont daar, misschien dat ik volgende week daar ben
Ik hoop dan wel voor jou dat men op dit moment niet in jouw profiel kijktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja, je reageerde toen niet 'meteen'.....
En hoezo, het staat in mijn fotoboek?
Niet in mijn normale fotoboek-tekst hoor.
Het zal best ergens een keer in een fotoboek-bericht hebben gestaan, maar dat was vroeger.
Sssssssstttttquote:
En je username <-> echte naam.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:57 schreef BVO het volgende:
Oh. Nou. Oke.
Van mij mag iedereen het weten hoor.. Mensen zouden me aan m'n postgedrag sowieso wel herkennen.
.
Oncreatief ja.quote:
Ik post mijne maar niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
Niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |