Heel simpel bekeken Buup. Daar zitten natuurlijk heel wat haken en ogen aan he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:36 schreef Bupatih het volgende:
Een vader/moeder moet ten allen tijde voor zijn/haar kind zorgen, omdat het kind simpelweg niet gekozen heeft voor dat bestaan.
En datzelfde geldt voor zijn pa.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
L-e-z-e-n.
Ik zie de aarde toch. Ik zie toch dat het bestaat.
En ik zie nergens dat Jezus ooit bestaan heeft. Ik zie nergens bewijs.
Ach man, das een hoaxquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:37 schreef timbob het volgende:
[..]
hij stuurt me nog regelmatig een kaartje anders hoor
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Bovendien moet je ondertitel zijn: "alles sal reg kom" anders klopt het niet.
Dus god maakt nog fouten ook?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:40 schreef timbob het volgende:
de mens is een kopieerfoutje van een aap die wel erg succesvol blijkt te zijn. we bestaan nog omdat we een drang voelen (genetisch) om voort te planten en omdat we het goed redden in deze wereld.
Voor zulke mooie vrouwen???quote:
vergelijkbaar jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Net als static op een showchatmeet?
Ga jij nog antwoorden?quote:
Kst, Allah in haar geval, geen God.quote:
God heeft niet het kind verwekt in de manier hoe jij dat zegt. Heilige Maria is heilig omdat ze een kind heeft gebaard zonder gemeenshap met een man te hebben gehad. Maakt haa kind daarom de zoon van God. Want het is een geschenk van God. En wat maakt het nou uit of het van een Timmerman of van een kruidenier afkomt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:40 schreef Bupatih het volgende:
En waarom mag je van de paus en zijn kompanen niet doen aan echtscheidingen, schijnhuwelijken, opnieuw trouwen, etc...maar mag wel de eerste de beste God een kind verwekken bij de vrouw van een timmerman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |