Ik keek pas 'Once upon a Time in Mexico' en ik vond het zo zielig voor Depp dat hij zn ogen kwijtraakte.. Ik vond hem helemaal geen Depp meer daardoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:31 schreef timbob het volgende:
[..]
ik bedoel:
Fear and Loathing in Las Vegas
need i say more.
Ja best wat familie woont daar, misschien dat ik volgende week daar benquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Liever niet. Anonimi-dinges enzo.
Maar ik woon in Zevenaar ja.
En je nichtje oid toch ook?
ik vind tom cruise vooral ongeloofwaardig en overtrokken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik keek pas 'Once upon a Time in Mexico' en ik vond het zo zielig voor Depp dat hij zn ogen kwijtraakte.. Ik vond hem helemaal geen Depp meer daardoor
Maar toch was hij weer briljant.
Tom Cruise gaat meer voor de grote Hollywood-knallers terwijl Johnny Depp meer voor de mooie, absurde, hilarische rollen gaat. Ze zijn gewoon allebei goed in wat ze doen
Maar Johnny Depp is leuker![]()
Sssst, straks begint er weer iemand over Scientologyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind tom cruise vooral ongeloofwaardig en overtrokken.
en dan heb ik het nog niet eens over die belachelijke interviews die hij geeft
ja, over dat Scientology he..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sssst, straks begint er weer iemand over Scientology
Ik ben zelf meer van de Kabbalaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, over dat Scientology he..
ik vind dat best wel interessant!
* timbob opent een discussie
Ik moet haar kennen vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef pberends het volgende:
http://www.skullman.nl/Br(...)eek34_1_filtered.jpg
Brecht.
Die is wel 35, Dizer.
En dat andere "meisje" dat bij het Jeugdjournaal presenteert... hoe heet zij eigenlijk? Die vind ik zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef pberends het volgende:
http://www.skullman.nl/Br(...)eek34_1_filtered.jpg
Brecht.
Die is wel 35, Dizer.
Gatver, wat een biggenkop. Der muziek is ook waardeloos op 1 nummer na.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]En ze zingt ook mooi
Die op een konijn lijkt bedoel je? Ja, die is wel leuk. Die deed toch eerst rapportages?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dat andere "meisje" dat bij het Jeugdjournaal presenteert... hoe heet zij eigenlijk? Die vind ik zo
jij bent bewijsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
L-e-z-e-n.
Ik zie de aarde toch. Ik zie toch dat het bestaat.
En ik zie nergens dat Jezus ooit bestaan heeft. Ik zie nergens bewijs.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die? beetje mislukte foto maar goed.
Nee ... ik zal d'r ff opzoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die? beetje mislukte foto maar goed.
Die negerin bedoel je? Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee ... ik zal d'r ff opzoeken.
Ze heet wel Liesbeth... maar wat ze er raar uit op jou fotoquote:
Ja, leuk er was weinig beschikbaar. Maar bij bewegend beeld ziet ze er beter uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze heet wel Liesbeth... maar wat ze er raar uit op jou foto![]()
.
Ja, je reageerde toen niet 'meteen'.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens hoef je niet mijn bericht te editten, even vragen en ik doe het zelf wel. Je staat per slot van rekening ook heel duidelijk in je fobo dus je argument van anonimiteit vind ik niet opgaan.
Hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef MissBliss het volgende:
Waar ligt Zevenaar?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Duiveltja het volgende:
Ja best wat familie woont daar, misschien dat ik volgende week daar ben
Ik hoop dan wel voor jou dat men op dit moment niet in jouw profiel kijktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja, je reageerde toen niet 'meteen'.....
En hoezo, het staat in mijn fotoboek?
Niet in mijn normale fotoboek-tekst hoor.
Het zal best ergens een keer in een fotoboek-bericht hebben gestaan, maar dat was vroeger.
Sssssssstttttquote:
En je username <-> echte naam.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:57 schreef BVO het volgende:
Oh. Nou. Oke.
Van mij mag iedereen het weten hoor.. Mensen zouden me aan m'n postgedrag sowieso wel herkennen.
.
Oncreatief ja.quote:
Ik post mijne maar niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
Niet meer.quote:
Wie dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet meer..
Had eerst een foto van haar en mij samen, maar heb nu iemand anders.
.
None of your business.quote:
Die met mij samen?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb Beevs zusje als achtergrond ingesteld..
Ik bedoel natuurlijk een vriendinnetjequote:
Laat zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heb ik professioneel weggepaint.
Jaja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk een vriendinnetje
En geef nou eens een antwoord op de vraag
Ze was Egyptisch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:12 schreef Dizer het volgende:Het is dat mocro meid van Sherm El Shaik
![]()
Ja, doe dat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:14 schreef Dizer het volgende:
Nou als je het toch niet gaat vertellenDan ga ik maar weer aan het werk
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb trouwens nu Hilary Duff als achtergrond.
quote:
ik = kansloosquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:19 schreef Dizer het volgende:
Mensen die langer dan 2 uur per dag Fokken zijn kansloos
Hoor ik daar iemand Charisma Carpenter roepen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:21 schreef timbob het volgende:
getverdemmeviezeafvalhype!
beetje rond = gezond!
Ik weet het echt niet. Ik heb er niks meer over gehoord.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:23 schreef BVO het volgende:
Bupa! Komt IDO nou nog???
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:21 schreef timbob het volgende:
getverdemmeviezeafvalhype!
beetje rond = gezond!
Wat is een iet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het echt iet. Ik heb er niks meer over gehoord.
Jeez, ik had het bericht nét gepost.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. [afbeelding].
[afbeelding]
* Baksteen verbergt....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez, ik had het bericht nét gepost.
Zit jij de hele tijd te F5'en ofzo?
Ik moet studerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Dizer/pberends:
Vanavond Monica Belucci op tv. (Asterix et Obelix)
Das toch die uberkneuzige filmquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Dizer/pberends:
Vanavond Monica Belucci op tv. (Asterix et Obelix)
Diz, weet jij hoe dat programma heet om zo'n desktop te "maken"? Ik heb nu zelf Style XP maar daar kan ik geen klokjes e.d. mee krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
Lees het topic voor de gein eens door.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Diz, weet jij hoe dat programma heet om zo'n desktop te "maken"? Ik heb nu zelf Style XP maar daar kan ik geen klokjes e.d. mee krijgen.
Ja, ik zag het zelf ook alquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees het topic voor de gein eens door.!
Volgens mij ergens bovenaan die pagina leggen ze het uit.
Voorheen gebruikte ik StyleXP. Maar nu heb ik alleen nog maar Windows Silver skinquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Diz, weet jij hoe dat programma heet om zo'n desktop te "maken"? Ik heb nu zelf Style XP maar daar kan ik geen klokjes e.d. mee krijgen.
DAT IS HILARY DUFF NIET! IK GELOOF 'T NIET!quote:
>>>B&Hquote:
Ik klikte op een willekeurig plaatje, maar het geldt voor ALLE dames die hier gepost worden jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg, zeg dat maar tegen BVO en zijn Hnd
Dus dit mag ook niet:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik klikte op een willekeurig plaatje, maar het geldt voor ALLE dames die hier gepost worden ja
Ze was een goede figurant in het concentratiekamp in Band of Brothers geweest.quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze was een goede figurant in het concentratiekamp in Band of Brothers geweest.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt nietDaar is ze te dun voor... zou niet zo realistisch overkomen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:02 schreef Skaai het volgende:
geachte.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |