Das toch die uberkneuzige filmquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Dizer/pberends:
Vanavond Monica Belucci op tv. (Asterix et Obelix)
Diz, weet jij hoe dat programma heet om zo'n desktop te "maken"? Ik heb nu zelf Style XP maar daar kan ik geen klokjes e.d. mee krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
Lees het topic voor de gein eens door.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Diz, weet jij hoe dat programma heet om zo'n desktop te "maken"? Ik heb nu zelf Style XP maar daar kan ik geen klokjes e.d. mee krijgen.
Ja, ik zag het zelf ook alquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees het topic voor de gein eens door.!
Volgens mij ergens bovenaan die pagina leggen ze het uit.
Voorheen gebruikte ik StyleXP. Maar nu heb ik alleen nog maar Windows Silver skinquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Diz, weet jij hoe dat programma heet om zo'n desktop te "maken"? Ik heb nu zelf Style XP maar daar kan ik geen klokjes e.d. mee krijgen.
DAT IS HILARY DUFF NIET! IK GELOOF 'T NIET!quote:
>>>B&Hquote:
Ik klikte op een willekeurig plaatje, maar het geldt voor ALLE dames die hier gepost worden jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg, zeg dat maar tegen BVO en zijn Hnd
Dus dit mag ook niet:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik klikte op een willekeurig plaatje, maar het geldt voor ALLE dames die hier gepost worden ja
Ze was een goede figurant in het concentratiekamp in Band of Brothers geweest.quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze was een goede figurant in het concentratiekamp in Band of Brothers geweest.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt nietDaar is ze te dun voor... zou niet zo realistisch overkomen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:02 schreef Skaai het volgende:
geachte.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |