Er komt geen sterke koffie uit de automaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:40 schreef Annemiek78 het volgende:
Ga maar gauw eerst een bak sterke koffie halen dan!
Dat scheelt, haha!
Lieverd, je weet toch dat je ook alleen kunt baggeren, er is altijd wel iemand anders de mee wil doen, genoeg losgeslagen users te vinden op Fok denk ik zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:50 schreef Euc- het volgende:
Kippetje, waar ben je!? Ik wil baggeren!
Mijn god, jullie zijn echt erg!quote:
Ja wel, hoor. Voel nog steeds die borstkast wel wat.. Maar dat heeft gewoon tijd nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef Euc- het volgende:
Het gaat dus al een stuk beter of niet Annemiek!
Veel plezier!
Mwah, zal wel zoiets worden jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, heb je een paar uurtjes
Ga je er de hele zaterdag aan staan?
Ik ga het ook eens proberen, mijn zusje blijft zich arm kopen aan die dingen, dus dan is zelf maken toch wat goedkoper
Jaja! Smoesjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit in Middelburg morgen en overmorgen
Volgende week maar eens doen, spekkoek maken
Lekker vis eten zo dicht bij zeequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit in Middelburg morgen en overmorgen
Ik hou niet zo van visquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lekker vis eten zo dicht bij zee![]()
![]()
Ow lekker aardig van je school zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:06 schreef karper het volgende:
me school heeft me in een klas ingedeeld waar ik 2 jaar geleden inzat alleen andere manier van les geven lekkere figuren!
dus maandag even bellen, stelltje pieeeeepppps
en ik heb trek in een lekkere zeetong![]()
Vast welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:52 schreef Euc- het volgende:
nee, doe dan scheveningen! Zouden we het zover door kunnen draaien dat de media eraan tepas komt?
Natuurlijk! Alles voor mijn Chiel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:36 schreef Chielus het volgende:
met een nachtzoentje kan ik zometeen wel rustig gaan slapen.
Iekssssssquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Sorry, maar ik bedoel het wel goed hoor![]()
Om het helemaal vreselijk te maken nog een paar foto's van je vriendin:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit ze weer met haar gore tengels aan die kaas he![]()
Ach zal weinig afbruik aan de smaak alleen het ziet er minder mooi uit toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:56 schreef Euc- het volgende:
Ik heb alleen 1 ding fout gedaan, ik had bruine basterdsuiker meegenomen, ja weet ik veel
Nu heb ik dus 1 donker beslag en 1 nog donkerder beslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |