Kokenquote:
Als ik zo de menu kaart bekijk op internetquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Euc- het volgende:
Ga daarom stagelopen bij Bretelli, Schijnt ook super te zijn, dus ik ben benieuwd
Ziet er zeker leuk uit! Hou ons op de hoogte van je ervaringenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ga daarom stagelopen bij Bretelli, Schijnt ook super te zijn, dus ik ben benieuwd
Jep, van de pesto tot het brood, van de bonbons tot het uitbenen van een hert, alles doen ze er zelf werd mij verteldquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ziet er zeker leuk uit! Hou ons op de hoogte van je ervaringenHet is dat ik nooit in Weert kom anders had ik hem zeker even uitgeprobeerd.
Er staat op de site dat ze alles zelf maken, dat lijkt me wel leuk om als stageplek te hebben. Lijkt mij dat je er dan veel van kan leren.
Ik doelde op iets andersquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef Euc- het volgende:
Wat karper zegt is niet waar.
euc valt op vrouwen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef Euc- het volgende:
Wat karper zegt is niet waar.
Dat stuk spekkoek wat ik voor jou had bewaard he..quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef karper het volgende:
gaan we dreigen?
straks kom ik even die magneet op je uitproberen!
Ik krijg je nog wel!quote:
Nou, Nouquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Euc- het volgende:
Dat stuk chocoladeschuimtaart dat je voor mij zou bewaren steek je ook maar ergens waar de zon nog nooit geschenen heeft![]()
Nee, terwijl jij daar mee bezig bent eet ik de rest opquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef karper het volgende:
en daarna kom jij hem er uithalen ofzo
![]()
Even een klein oogje nog in het zeil houden.quote:
Voor die 4 berichten..quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Even een klein oogje nog in het zeil houden.![]()
En Euc zit je al klaar met je nieuwe topic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |