wat denk je ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat moest er dan gebeuren tijdens zo´n meet?
quote:
Zuigen?quote:
Dat was alleen omdat syl bang is van spinnetjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zuigen?
Ik kon me ook iets voorstellen bij een ghostbustersmeet in een vermaard spookhuis. En dan met stofzuigers in flitsende ghostbusterpakken binnenkomen en zogenaamd geesten gaan zuigen. Dat in het kader van een leipe truthmeet of zo. Weet ik veel. Ik kende dat ouwe topic niet en in wfl stond iets over spinnewebben enzo in de OP.
Bij dezequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:17 schreef iteejer het volgende:
Het Stofzuigergenootschap
Meld u aan bij het stofzuiger-genootschap
WTF is wrong with themquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:25 schreef iteejer het volgende:
fokhistorie - meer dan drie jaar geleden, en niemand durft
Niet? Zeg maar wanneer wij de stofzuigermeet gaan houden dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:25 schreef iteejer het volgende:
fokhistorie - meer dan drie jaar geleden, en niemand durft
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet? Zeg maar wanneer wij de stofzuigermeet gaan houden dan.
Lees de zuigtopics maar eerstquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Enyalius het volgende:
wiens huis gaan we dan als eerst stofzuigen?
you've been vacuum'd
uhm...durf ik het aan met mijn maagdelijke oogjes?quote:
Dont worry, je stoma zal niet uitgezogen wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Enyalius het volgende:
uhm...durf ik het aan met mijn maagdelijke oogjes?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Enyalius het volgende:
[..]
uhm...durf ik het aan met mijn maagdelijke oogjes?
Ow.... dus we worden niet intiem?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dont worry, je stoma zal niet uitgezogen worden
Stofzuigen is dan ook iets dat met de nodige voorzichtigheid dient te gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef Enyalius het volgende:
klinkt eng bij een club naar binnen gaan met zuigers. stel je schiet uit en zuigt een toupet van iemand op...
Ik denk niet dat je daarmee kunt toetreden tot het stofzuigergenootschap, maar misschien dat de voorzitter bereid is een uitzondering te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef Enyalius het volgende:
maar uhm...ik heb alleen stoffer en blik :S
De mijne zuigt zelfs katten en honden. Dus stoma´s en pindadoppen kan ook best. Ligt eraan welk zuigmondje ik op zetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:
Ik stel voor dat we naar een Saloon gaan.. es kijken wie zijn/haar stofzuiger bestand is tegen pindadoppen
De mijne zuigt niet zulke grote objecten, maar Roosje vermoedt het volgens mij van wel. Roosje houdt niet van stofzuigers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mijne zuigt zelfs katten en honden. Dus stoma´s en pindadoppen kan ook best. Ligt eraan welk zuigmondje ik op zet![]()
[afbeelding]
Ik heb nog nooit een kat gezien die het prettig vindt nee.. Maar er zijn volgens mij wel katten die niet panisch wegrennen als je de stofzuiger pakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:07 schreef Enyalius het volgende:
de meeste katten niet of vergis ik me daar in?
Ik heb wel een kleintje extra die je kunt lenen. Ik zou natuurlijk niet willen dat je spiritje niet gereinigd zou wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Stofzuigertherapie!
Een dergelijke spirituele reiniging kan ik natuurlijk alleen maar van harte ondersteunen. Ik heb alleen geen (eigen) stofzuiger
.
Straks verdwijnt Roosje er nog in, het is maar een klein poesje hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef Enyalius het volgende:
tot je de zuiger op ze zet om hun ook ff schoon te maken
Zegt imo vooral wat over de eigenaar/esse van de betreffende kattepoes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nog nooit een kat gezien die het prettig vindt nee.. Maar er zijn volgens mij wel katten die niet panisch wegrennen als je de stofzuiger pakt.
Op welke manier bedoel je dit? Ik zie ff niet wat je bedoelt of probeert duidelijk te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zegt imo vooral wat over de eigenaar/esse van de betreffende kattepoes.
Zou het haast doen. Vraag van Chippy met name wel eens af hoe het mogelijk is dat ze nog haren heeft, laat staan zo´n dikke vacht, als je ziet wat die dame dagelijks verliest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef Enyalius het volgende:
tot je de zuiger op ze zet om hun ook ff schoon te maken
Betreffende eigenaar/esse heeft zich kennelijk dusdanig met die stofzuiger gedragen, al dan niet in relatie tot betreffende kattepoes, dat kattepoes het niet aan wil zien cq het niet wil ondergaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
Op welke manier bedoel je dit? Ik zie ff niet wat je bedoelt of probeert duidelijk te maken.
Je probeert toch niet het een of het ander te insinueren he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Betreffende eigenaar/esse heeft zich kennelijk dusdanig met die stofzuiger gedragen, al dan niet in relatie tot betreffende kattepoes, dat kattepoes het niet aan wil zien cq het niet wil ondergaan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke manier bedoel je dit? Ik zie ff niet wat je bedoelt of probeert duidelijk te maken.
Ik weet niet waar iteejer aan denkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou het liggen aan de manier van zuigen?
Ik heb een kortharige kat, maar kort haar betekent niet weinig haar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:14 schreef Enyalius het volgende:
behaarde poezen zijn zo 80's![]()
tegenwoordig heb je van die kale poedels
geen stofzuiger meer nodig.
* Enyalius gaat een stofzuiger halen zodat ik meeloper kan spelen
Het is natuurlijk wel zo dat als de eigenaar relaxed zuigt de kat er rustig bij kan liggen spinnen. De state of mind van de eigenaar heeft dan een ontspannende uitwerking op de kat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Betreffende eigenaar/esse heeft zich kennelijk dusdanig met die stofzuiger gedragen, al dan niet in relatie tot betreffende kattepoes, dat kattepoes het niet aan wil zien cq het niet wil ondergaan.
Roosje vlucht al voor ik begin met stofzuigen. Aan mijn houding tijdens het stofzuigen ligt het niet denk ik dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat als de eigenaar relaxed zuigt de kat er rustig bij kan liggen spinnen. De state of mind van de eigenaar heeft dan een ontspannende uitwerking op de kat.![]()
Ik heb er ook zo een.
Je moet ook niet plotseling beginnen met zuigen. Er gaat wat mentale voorbereiding aan vooraf. Mediteerwat, wierrokje erbij, kaarsje erbij. Maak het gezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roosje vlucht al voor ik begin met stofzuigen. Aan mijn houding tijdens het stofzuigen ligt het niet denk ik dan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef Enyalius het volgende:
zou me niet verbazen...als je die verhalen hoorde gister hoe ze roosje in bureauladen opsluit af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |