Jupquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
En je komt net terug van vakantie?
Je tijd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
doei
(me tijd is omtot maandag mensen
)
Spammert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef Molluck het volgende:
Jaguarized spammert,
en neem gewoon de TKMST agenda
beter as er een tijdje niet op mogen toch christiaan. ik heb trouwens me pda dus ik zal wel es pimpen op school.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb jij een tijd op de computer? (Medelijden heeft) doei trouwens
Volgens mij zit ie bij z'n vriendin en mocht ie daar maximaal 5 minuten.quote:
Hij heeft ook al zo'n Anti-RSI programmaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heb jij een tijd op de computer? (Medelijden heeft) doei trouwens
Ja ik ook, of iig niet om huiswerk in te schrijvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Spammert.![]()
Hihi, mjah ik heb de neiging om als ik een agenda heb, hem nooit te gebruiken.![]()
Deze was ook gratis. Stonden leuke adressen in om goedkoop bier te drinken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik ook, of iig niet om huiswerk in te schrijven
Maar die TKMST is gratis, dus die neem ik gewoon drie, om te slopen tijdens de les
Skypen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deze was ook gratis. Stonden leuke adressen in om goedkoop bier te drinken.![]()
leraar bekogelen:Pquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik ook, of iig niet om huiswerk in te schrijven
Maar die TKMST is gratis, dus die neem ik gewoon drie, om te slopen tijdens de les
En dan?quote:
Nadat jij ineens je wepkem uit deed?quote:
Ik ben vet genant! Straks trek ik nog een gekke bek tijdens het filmkijken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nadat jij ineens je wepkem uit deed?![]()
Je ging ineens boos kijken!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben vet genant! Straks trek ik nog een gekke bek tijdens het filmkijken.
ga ik zo kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
d00d![]()
*Niemand dan The Island gezien?![]()
Hij is echt heel goed!quote:
Ja nogal. En toen nokte ze de webcam ineens uit.quote:
Whehe, praat net met iemand die erbij was toen mijn navel gepierced was: "Je keek wel vreemd toen die naald door je buik heen ging. Je knipperde, maar je ogen bleven dicht."quote:
dat volg ik niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Whehe, praat net met iemand die erbij was toen mijn navel gepierced was: "Je keek wel vreemd toen die naald door je buik heen ging. Je knipperde, maar je ogen bleven dicht."
Wat snap je niet aan dat stukje?quote:
tis wel weer gelijk stil heh na je opmerking..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan dat stukje?
niets. me pda is vastgelope:Squote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan dat stukje?
Volgens mij zijn de uitspraken van Trinity van een iets te hoog niveau.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:23 schreef spenky het volgende:
[..]
tis wel weer gelijk stil heh na je opmerking..
nou valt best mee...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de uitspraken van Trinity van een iets te hoog niveau.
Dat dacht ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |