Of heeft geld te veel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegt
hoelang wil je wachten dan? die gba sp is ook nog steeds geen 50 euro, verwacht dat ook niet met die micro voor de komende 2 , 3 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik leg er ook geen 100 euro voor neerIk wacht wel ff tot dat ding in prijs verlaagd is.
Als het in het begin niet voldoet aan de verkoopverwachtigingen, zal de prijs vanzelf omlaag gaan...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoelang wil je wachten dan? die gba sp is ook nog steeds geen 50 euro, verwacht dat ook niet met die micro voor de komende 2 , 3 jaar
Helemaal niet. Als de Micro ¤100.000 kost op de release gaat NIEMAND hem kopenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Gamedemon het volgende:
mijn slagzin is altijd :
Er zijn altijd idiooten die het kopen
en dat geldt op alles
Wedden van wel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als de Micro ¤100.000 kost op de release gaat NIEMAND hem kopen
Ik ook nooit, maar je kreeg het 3e spel gratis, + dat Project rub daar 15 euro goekoper is dan bij een andere winkel!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
ik koop bij de frs geen games
De games zijn het zelfde als wanneer je die bijvoorbeeld bij de Dixons koopt, alleen dan dit keer goedkoper, normaal koop ik mijn spellen altijd bij de dixons, maar deze actie kon ik niet lang me voorbij laten gaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef HomerJ het volgende:
FRS zuigt, RaymanNL zuigt ook dus dat komt mooi uit
ik heb samen met mijn broer 2 GBA's en een GBASP dus ik ga geen micro halen. Maar ik denk dat nintendo juist de mensen die nog geen GBA hebben hiermee aan wil spreken, vooral vrouwen omdat die em dan "lievv" vinden ofzo..quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegt
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebbenquote:
Stuur een mailtje naar Fox Kids Jetix zou ik zeggen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebben![]()
met pics, graagquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Fox Kids Jetix zou ik zeggen...
Tuurlijk wel, ze neuken toch met elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |