quote:
FCDB geweest ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een leuke pot gezien in het stadion!
Nu zondag 3 punten tegen Vitas!
omdat je homo bentquote:
Thanxquote:
douchenquote:Ik ga me prepareren voor bedje
betekent het ook nog ietsquote:
merciquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Suijk het volgende:
Een mooie dactylische hexameter, cruoninga!
Het is wel 'toujour'.
hou het ook niet droog als ik het terug leesquote:
Die hormonen na een bevalling, he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef Bjoro het volgende:
hou het ook niet droog als ik het terug lees![]()
dank uquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Ziet er goed uit PH!
zijn de kraamtranen iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hormonen na een bevalling, he?![]()
hee, luister apenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Oui, moi aussi
Bonnuit...
(Dat rijmt alweer dus!)
quote:
Hij checkte om 5.15 in en om 6.10 was ie weer wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:36 schreef just me het volgende:
kunnen ze toch nuecken van 07.00 - 12.00 uur
goeiemorgen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij checkte om 5.15 in en om 6.10 was ie weer weg
Wat voor foute muziek wordt het dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee dat staat er niet tussen, dat is ook te slecht voor die feestjes
20.00 bij de grote kruising, pik ik je op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:17 schreef Suijk het volgende:
En wat is de reden van je feestje? En waar is het, ik ken de weg daar niet zo goed.
Ik dacht bij de glasbak links.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
20.00 bij de grote kruising, pik ik je op.
Morgen is mijn feestje trouwens, bij de bloembakken rechts af.
verjaardagsfeestje van een kameraad en mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:17 schreef Suijk het volgende:
En wat is de reden van je feestje? En waar is het, ik ken de weg daar niet zo goed.
BZB, Dikke lul band, Sjonnies, Dingetje etc. etc.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor foute muziek wordt het dan?
Bist do dein pilsje kwiet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:30 schreef pascalheister het volgende:
Mamma woar is mien pils
Ik twijfel nog steeds, heb jij een smoes voor me?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:24 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog naar Sail, SCH?
Het weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds, heb jij een smoes voor me?
Ik heb gewoon geen zin vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds, heb jij een smoes voor me?
Ik ook niet maar vindt het zo lullig voor die vrienden die dat Sailfeest geven, da's pas over 5 jaar weer, als ze er dan nog wonenquote:
You just watched me do so.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
Je denkt toch niet dat je ongestraft zomaar zolang weg kunt blijven?
Zijn vast de nieuwste releases van Kane, Belle Perez en Albert West gewordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:45 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Johan Vonlanthen.
Net al even naar Dordt geweest, platen gehaald. Vanmiddag verjaardag bezoeken, kan ik vanavond nog wat leuks gaan doen.
22 juliquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:44 schreef Eilanden het volgende:
Wanneer ben je/was je dan jarig PH?
Leonard Cohen, Arno en Emmett Tinley ook goed?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zijn vast de nieuwste releases van Kane, Belle Perez en Albert West geworden![]()
oowja ik wist dat ik vanavond feest hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:23 schreef pascalheister het volgende:
zo vandaag partytime
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SMS Sien AAN aan 6969 voor hete helpdesk gesprekken met Sien
Moggequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:08 schreef VoreG het volgende:
mogguuh
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mogge
Ook zo'n heerlijk nummer, de Heideroosjes - Damclub Hooligan.
En nu naar de sport korfbal.
Of schaken he, het is een sportieve jongen!quote:
Héél subtiel, m'n beste, héél subtiel.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of schaken he, het is een sportieve jongen!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Héél subtiel, m'n beste, héél subtiel.
Bij het breiclubje ook.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef methodmich het volgende:
Korfbal ontmoet je wel veel meskes.
Nog genueckt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:19 schreef VoreG het volgende:
In Utreg ook
Alle 4 de wedstrijden die er staan worden morgen pas gespeeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef keeper het volgende:
Erg leuk. Vandaag om half elf op Talpa dus de samenvatting van psv - Vitesse, een wedstrijd die pas op zondagmiddag gespeeld wordt. Dat doet John goed.
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816
Doe je toch iets niet goedquote:
* Eilanden kan bevestigen dat er in Utrecht genaaid wordtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar die naaien nooit. (breiclubje dus, niet Utreg)
Die Utregse vrouwen verslinden VoreG met huid en haarquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
In een sporthal slapen bijvoobeeld
Dus ?? dan kan het toch makkelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je trekt je toch niets aan van een paar mensen om je heen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook doucheruimtesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Smoesjes! Volgens mij heb je in zo'n sporthal zelfs meer keus!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja dat zal de reden zijn geweest!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Smoesjes! Volgens mij heb je in zo'n sporthal zelfs meer keus!
Komt nog welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:30 schreef VoreG het volgende:
hmf..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Komt nog wel
Je zit tenslotte in Utrecht
Jammer dat ik net klaar ben met mijn studiequote:
Ik denk niet dat je veel indruk op Sien maakt met die hartensmiley en die nichterige cheerleader-smiley... die je moet je juist voor de Utregse dames bewarenquote:
Ik ben aan het oefenenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel indruk op Sien maakt met die hartensmiley en die nichterige cheerleader-smiley... die je moet je juist voor de Utregse dames bewaren
Hij's vast aan het oefenenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel indruk op Sien maakt met die hartensmiley en die nichterige cheerleader-smiley... die je moet je juist voor de Utregse dames bewaren
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef keeper het volgende:
Erg leuk. Vandaag om half elf op Talpa dus de samenvatting van psv - Vitesse, een wedstrijd die pas op zondagmiddag gespeeld wordt. Dat doet John goed.
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden kan bevestigen dat er in Utrecht genaaid wordt
klopt tochquote:De Wedstrijden
De Wedstrijden
Samenvatting van de vandaag gespeelde voetbalwedstrijden uit de Eredivisie. Onder meer: RBC Roosendaal - Ajax, NAC Breda - Willem II, FC Twente - NEC, ADO Den Haag - Heracles AlmeloPresentatie: Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen.
Waar speel je ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:37 schreef VoreG het volgende:
Ik pas m'n scheenbeschermers nog. Ik pas nog 1 trainingspak (van Ajax) en ik pas nog 2 keepershirts (maar ik word speler).
Maandag maar weer traditioneel op voetbaljacht.
Over 15 minuten kun je dus weer lastige klanten te woord staan ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:47 schreef appelsientje het volgende:
zo eindelijk gegeten en ik heb nog 15 pauzelekker!
1e?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga bij Odysseus '91 aan de slag.
Je bent geslaagd voor je opleiding theezetten?quote:
Jij krijgt niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor je opleiding theezetten?
Mag ik het verwerken in de salade?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:05 schreef Suijk het volgende:
Ik heb echt even goed zitten schijten.
Een 5-ponder, denk ik.
Voor wie is de salade?quote:
Stofzuigen, je ventilators lopen vast door het stofquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Kut mijn pc klinkt als een stofzuiger
SIEIEIEIEIEN ! Wat moek doen?
This is Bloes :quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:13 schreef Suijk het volgende:
Zou sowieso geen kwaad kunnen trouwens.
Utregtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Voreg, vertel ome SCH nou us over Utregt, ben je nog op Lepelenburg geweest?
Heb je geneukt?
Heb je uberhaupt met iemand gepraat?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Utregt
Lepelenburg ben ik geweest
Niet geneukt
Gepraat
Aan het park? Was jij die vent die kwam klagen tijdens het cabaret dat moslims belachelijk werden gemaakt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede score man
Dan weet je ong. waar mijn huisch woont.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aan het park? Was jij die vent die kwam klagen tijdens het cabaret dat moslims belachelijk werden gemaakt?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Wat zit er allemaal in de grijze SCHalade?
ben net een 10 ponder kwijt geloof ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:05 schreef Suijk het volgende:
Ik heb echt even goed zitten schijten.
Een 5-ponder, denk ik.
Caberetiers begonnen over moslims met oa: 'ja de normale moslims moeten gewoon weer opstaan en zeggen wat ze er van vinden!'quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Was die er echt?
Ik woon in een zijstraatje daar.
nieuwe kast kopen, die stiller isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Dat moet ik wel geweest zijn toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Caberetiers begonnen over moslims met oa: 'ja de normale moslims moeten gewoon weer opstaan en zeggen wat ze er van vinden!'
- Doe maar niet dan lopen er heel veel met bommen en granaten rond door Nederland
En veel meer van dit soort opmerkingen, kwam er een of andere vent naar dat podium toe en stond 15 mins lang ruzie te maken.
Loop jij zonder shirt rond in een park en zit je onder de tattoes? En je had splaakgeblek.. Ik dacht dat jij paul de leeuw wasquote:
Dan was het iemand anders van het actiecomite Wees Lief Voor Moslims.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Loop jij zonder shirt rond in een park en zit je onder de tattoes? En je had splaakgeblek.. Ik dacht dat jij paul de leeuw was
Heb je maandag een randdebiel met een oranje petje en knalgeel shirt gezien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders van het actiecomite Wees Lief Voor Moslims.
Al klinkt de beschrijving nou niet meteen als iemand die er zo'n mening op nahoudt.
Maar Voreg, hoe herken ik jou nou voortaan?![]()
Ja, een stuk of duizendquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je maandag een randdebiel met een oranje petje en knalgeel shirt gezien?
Ik was de enige met een knalgeel shirtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, een stuk of duizend![]()
Ik heb 20 jongens aangesproken die alleen achter een groepje aanliepen "ben jij voreg, en zoniet wil je toch neuken?"![]()
Als je dat soort dingen nou voortaan vantevoren even verteltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was de enige met een knalgeel shirt. Op de organisatie na, dus er waren er heel wat die dachten dat ik bij de organisatie hoorde.
Ik was toen al onderwegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen nou voortaan vantevoren even vertelt![]()
Mag nog welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was toen al onderweg..
Maar ik hoor dat je goed kan koken, dan mag je wel een keer langskomen met een maaltijd
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, een stuk of duizend![]()
Ik heb 20 jongens aangesproken die alleen achter een groepje aanliepen "ben jij voreg, en zoniet wil je toch neuken?"![]()
Dat verkopen ze niet in de frituur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed koken? Sinds wanneer wil een student goed voedsel? Gewoon pasta met rode saus!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:27 schreef VoreG het volgende:
Ik word gebeld door robots die mij feliciteren met het winnen van een cruise naar Aruba...
Mijnheer Sien moet ook eens werken voor zijn geldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
pfff de hele dag een wachtrij... en het is me toch een partij druk hier ..
Wilt u alstublieft meneer SCH en die betaling in natura, wilt u die voor of na he etenquote:
Ja erg hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijnheer Sien moet ook eens werken voor zijn geld![]()
Volgens mij komt SCH thuis zwaar tekortquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Wilt u alstublieft meneer SCH en die betaling in natura, wilt u die voor of na he eten![]()
voor mijn standaardgrappen
![]()
Shit een lastige klant..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Doe er dan us wat anquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij komt SCH thuis zwaar tekort
Vast een heel leuk iemandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:25 schreef golfer het volgende:
Stad en land afgereist voor allemaal kadootjes voor iemand die morgen een theekrans-feestje geeft.
Dat nou ook weer niet, maar ik hoop dat ie leuke hetero-vriendinnen heeft uitgenodigd.quote:
Ik dacht al dat je me weggedrukt hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Shit een lastige klant..
* appelsientje rent weg
Misschien vind je zijn moeder wel lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:26 schreef golfer het volgende:
Dat nou ook weer niet, maar ik hoop dat ie leuke hetero-vriendinnen heeft uitgenodigd.
mensen staan gemiddeld 20 min in de wachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je me weggedrukt had
Wat een trage helpdeksel ben jij
Bevriend?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
Hij is toch bevriend met dat slagschip dat sinds kort in Bloemendaal woont? Misschien kunnen jullie samen reizen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef VoreG het volgende:
Op NGC is er een Japanse kamikaze piloot aan het woord over de 2e WO.
Heeft hij toch wat verkeerd gedaan
Beide zullen wel min of meer van dezelfde leeftijd zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien vind je zijn moeder wel lekker![]()
mensen ja, maar je beste vriendin wil meteen geholpen worden jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
mensen staan gemiddeld 20 min in de wacht
Oh, is het zo'n type dat maar wat mensen uitnodigt omdat ie anders zo allenig is. Zal ik meegaan?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef VoreG het volgende:
Op NGC is er een Japanse kamikaze piloot aan het woord over de 2e WO.
Heeft hij toch wat verkeerd gedaan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beide zullen wel min of meer van dezelfde leeftijd zijn?
Dit keer niet, sorry.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:42 schreef SCH het volgende:
Oh, is het zo'n type dat maar wat mensen uitnodigt omdat ie anders zo allenig is. Zal ik meegaan?
Maar maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mensen ja, maar je beste vriendin wil meteen geholpen worden ja
Nope, ik zit nu in Hellevoet. Ik ga 1 september naar Utreg voor nog een intro voor de rechten faculteit en daarna zit ik op de Dahliastraat tijdelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef SCH het volgende:
Ben je nu in Utregt voreggie?
Dit tegen Bloesie zeggen is vragen om moeilijkhedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar maar![]()
We beginnen opnieuw:
Goede middag u spreekt met appelsientje, waarmee kan ik u van dienst zijn ??
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn kappertje eens vragen om mij onderhanden te nemen. Mijn schaamhaar moet nodig bijgewerkt worden.
Je bedoelt dat je die bushbush van Golfer moet wegkappen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom er straks op terug Sien, ik moet nu eerst even iemand anders te woord staan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je die bushbush van Golfer moet wegkappen?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom er straks op terug Sien, ik moet nu eerst even iemand anders te woord staan
Ik wacht afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit tegen Bloesie zeggen is vragen om moeilijkheden
![]()
![]()
Waar zie je dat??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
Lazovic scoort even een hattrick in tien minuten bij z'n eerste wedstrijd voor Leverkusen.
86' RW Erfurt II [0 - 7] Bayer Leverkusenquote:
Hier liep ik stagequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Eilanden het volgende:
Je bedoelt dat je die bushbush van Golfer moet wegkappen?![]()
Gestopt met paardrijden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:22 schreef Suijk het volgende:
Dag tuig.
Zelfkennis is een groot goed Nocaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Gestopt met paardrijden?
slechte grap
Dat siert de mens zeg ik altijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed Noca
Tot je liezen in het water?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
*blup*
Even snel hoi zegt voor het werken
Huwelijk? Wanneer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:34 schreef golfer het volgende:
Nog 2 weken groeitijd om het op zijn best te hebben voor ons huwelijk.
Dat heeft weinig met zelfkennis van doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus je beseft diep van binnen dat FC Groningen eigenlijk..................
ach laat ook maar
Ik pik gewoon wel 1 of andere sloerie van straat op en vraag haar ten huwelijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met zelfkennis van doen
Maar idd, ik weet dat de FC over 5 jaar vast meedoet om de plaatsen 4,5,6 en af en toe een uitschieter naar boven
Sla hem maar op, en laat hem over 5 jaar weer zien, zul je zien dat ik gelijk heb gekregen
Ben je Bluezz op straat tegengekomen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik pik gewoon wel 1 of andere sloerie van straat op en vraag haar ten huwelijk.
Ik dacht al: waar blijft de inkopper.quote:
Tis goed zo, je had je al keurig gemeld op msnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo ff eten klaar maken
Ben trouwens weer thuis
Tot Uw Dienstquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht al: waar blijft de inkopper.
gebakken aardappels met eeuh een soort van broodje met veel kaas en hamquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis goed zo, je had je al keurig gemeld op msn
Wat eten we?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor de Hoolies: Het begint net te stortregenen in Utrecht![]()
![]()
Hemelsbreed wonen we niet zover van elkaar SCH en het regent hier behoorlijk! Ben verbaasd dat het niet bij jou regent....quote:
Heb precies 6 minuten gelopen...en nu begint het wat te druppen, dikke druppen wel maar nog niet echt een bui. Grappig is dat toch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hemelsbreed wonen we niet zover van elkaar SCH en het regent hier behoorlijk! Ben verbaasd dat het niet bij jou regent....
Zo te zien is er nu boven Eersel een buitje. misschien dat die nog richting Helmond trekt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:12 schreef dndiek het volgende:
In Zuid-Oost Brabant is het ook nog droog
Hopen dat het dat blijft want het is dit weekend Jazz In Catstown
Anders duiken we de kroeg wel weer inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo te zien is er nu boven Eersel een buitje. misschien dat die nog richting Helmond trekt.
Ik hoop het niet voor je.
En hier is het weer droogquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
Pas nu is er iets van een bui gaande
We weten anders allemaal hoe het tussen de arme bevolking en rijke elite van het 18e eeuws Frankrijk is afgelopen.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben dol op naieve wat wereldvreemde jongens die in een droomwereldje leven, zo liev
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |