??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Gutnre het volgende:
En fliepke: huh? wat bedoel je?
ja toenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Mikkie het volgende:
Wanneer zag je me? Heb twee (of drie?) keer ff koffie zitten drinken buiten op een bankje, samen met een vriendin (die in dat groene shirtje)
Dat warez niet op FOK! magquote:
Ja, er mag dus niet diep op worden ingegaan dat iedereen het gebruiktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat warez niet op FOK! mag
Voordat er hier zomaar bans worden uitgedeeld op allerlei aardige mensen als je daar te diep op ingaat
juist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, er mag dus niet diep op worden ingegaan dat iedereen het gebruikt
Vertel eens wat meer over jezelfquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:24 schreef PrincessFiona het volgende:
En ik studeer Nederlands Recht.![]()
tsss....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf
Ja denk reageer maar even aardigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:47 schreef Gutnre het volgende:
[..]
tsss....![]()
![]()
Inderdaad, vertel eens wat meer over jezelf!![]()
ik deed een vak van psychologie, intieme relatiesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja mên, nu weet ik nog niks
Ander hang je de volgende keer ff een bordje om: "Hey Mikkie, ik ben -moi-!". Of je zegt iets
Waarom heb jij eigenlijk her in Spinoza, en niet in CC ofzo? Da's toch een meer logische plek voor BW lijkt me...
IK trek mijn leren broek met kontgat wel aan...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... wat maken die paar haartjes nou uit? Die kerel denkt toch: ha, het heeft een gat, het heeft een hartslag, gaan met die banaan!
Leren is niet gezellig, vooral niet als de intro 20 meter van je vandaan aan de gang is (zit nu in 't Spinoza). Heb je wel een beetje vertrouwen in psych? Ik moet morgen eerst nog socio doen
Hey, als je nou es ff iets opvallends en unieks aantrekt woensdag, misschien dat ik je dan nog eens zie
Dat is niet verstandig.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Charming, zo'n broek
En die koppijn... da's je eigen sc huld hè.
Ik wil vanavond eigenlijk nog wel ff de stad in duiken, maar of dat verstandig is met een tentamen morgen om 12.45...
Daar was de rij toch ook veel te lang. Het SOA feest in de inferno was erg goed. jammer dat ik nu al ga slapen maar moet morgen weer om 10 uur op de uni wat zooi regelen... damnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:12 schreef yozd het volgende:
Lekker lam!!!!!!!!!!!
5 verenigingenfeest was echt bagger,......
"{![]()
![]()
![]()
klopt, maar wij waren gelukkig op tijd binnen, maar 5 minuutjes moeten wachten ofzo..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:56 schreef Lexie het volgende:
Die rij die ik gisteren voor de inferno zag staan was trouwens echt niet grappig.
Ja, die ken ik, maar ik kom niet echt veel in de uni deze week. Hmmm, misschien zo effe lunchen daar. Oh well, ik zie het wel, anders maar naar het beestfeest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:49 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Lijkt me onzin, alleen moet je zonder IKU wel betalen. Alle bestuursleden van dio die ik ken zijn niet online, dus kan het niet vragen
Ik zie dat je ook Informatica doet. Vraag anders Bernard, Leon of Tom ff als je ze ziet (en als je ze kent natuurlijk, anders wordt het spotten zo moeilijk he)
Ik zwaai wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben jij bijdehand zeg
Ik heb het boek ook gelezen, alleen pas één keer, en ik vrees dat er na die ene keer niet genoeg is blijven hangen om een voldoende te scoren. Maar goed, als ik volgende week gender haal ben ik tevreden...
En jij moet 'm ook wel halen natuurlijk, dus als je nu geen zelfvertrouwen hebt dan wordt 't wel lastig vanmiddag
Maar hoe kan ik je nou herkennen vanmiddag... want ik moet je nu wel eindelijk een keer spotten natuurlijk
Heb effe in mijn introductie-boekje gekeken voor je.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:43 schreef spinor het volgende:
Iemand vertelde me dat Ranzen & Sjanzen donderdag alleen voor mensen met een introkaart is. Klopt dit?
Mooi, mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef Kauki het volgende:
[..]
Heb effe in mijn introductie-boekje gekeken voor je.
'Entree is 2,50, 1e-jaars, mentoren en leden gratis'.
Dus neem aan dat het niet alleen voor mensen met een introkaart is![]()
ja idd, maar de rij bij het kolpinghuis was ook niet grappig.. bijna 3 kwartier gewacht!! maar t was wel leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:56 schreef Lexie het volgende:
Die rij die ik gisteren voor de inferno zag staan was trouwens echt niet grappig.
Geen andere brilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb je gespot!
Hoe is 't uiteindelijk gegaan? Ik wist wel meer dan de vorige keer (toen had ik een 3), maar lang niet genoeg om een voldoende te halen denk ik... dus dat wordt volgend jaar een hernieuwde poging... Nu morgen beginnen met het leren van gender, heb er echt geen bal zin in..
Overigens zie je er in 't echt wel leuker uit dan op de foto GutMaar je hebt een andere bril en lichtere haren nu, da's toch niet eerlijk! Daarom had ik zoveel moeite om je te spotten
Tja, een beetje jammer, De jeugd van tegenwoordig...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:06 schreef phvosdotcom het volgende:
hoeveel kost de entree voor dat eindfeest (I-feest) eigenlijk als je 3de jaars bent?
En waarom komt Racoon en The Sheer (nu ze bekend zijn ) niet op het eindfeest nu treden ze een beetje dit jaar op in Zwolle tijdens de intro, terwijl dat helemaal geen studentenstad is!
Welke komen er dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Tja, een beetje jammer, De jeugd van tegenwoordig...![]()
Ik denk dat ik mijn groepje gewoon mee de stad in trek, artiesten zijn echt bagger op het I-Feest..
Hey, wat heb ik dan gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Gutnre het volgende:
Hierbij nomineer ik Lexie voor mongooltje van de week.
pardon?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Gutnre het volgende:
Hierbij nomineer ik Lexie voor mongooltje van de week.
Een heerlijk foute over-the-top discoshow. Die leadzanger was vorig jaar zo aanstekelijk dat iedereen vorig jaar bij de zomerfeesten stond mee te swingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vertel!Wat moet ik me er precies bij voorstellen?
Ik heb in de kroeg gekeken. Gelukkig is Versatel (voorlopig) nog te ontvangenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:51 schreef Mikkie het volgende:
Mooi hè
Dadelijk mooi de samenvatting kijkenHelaasch op Talpa
Dan ga ik je daar proberen te spotten!!! Ik zit in vakkie R (elke thuiswedstrijd)...quote:Als 't goed is ga ik over twee weken naar Feyenoord - NEC, mits 't niet te duur is
Haha, ik ben met voetbal opgegroeidquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, jij bent een vrouw, jij hoort daar helemaal niks vanaf te weten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef spinor het volgende:
Gisternacht liep ik over de Weurtseweg naar huis en er werd gewoon een ei tegen m'n rug gegooid vanuit een auto... vrij bizar.
![]()
Toevallig vanuit een groene renault clio met een kapot rechter achterlicht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef spinor het volgende:
Gisternacht liep ik over de Weurtseweg naar huis en er werd gewoon een ei tegen m'n rug gegooid vanuit een auto... vrij bizar.
![]()
Hoezo. Zat jij daarin?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:47 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Toevallig vanuit een groene renault clio met een kapot rechter achterlicht?
Ach, ik vermaakte mij wel hoor, gewoon zo belachelijk mogelijk dansen, dan val je niet op in de 3quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef spinor het volgende:
Vond je? Ik vond het vrij droevig eerlijk gezegd, maar de Drie Gezusters is ook niet echt een tent waar ik graag heenga.
Daar ben ik ook geweest, maar ik heb je niet gespotquote:
ik was er pas om 3 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, maar ik heb je niet gespot
Vond het ook wel gezellig
MFV Feest, woensdagquote:Op donderdag 1 september 2005 10:03 schreef Gutnre het volgende:
Zijn er volgende week ook nog feestjes? Ik mis alle leuke dingen
Altijd relaxte feestjesquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaaf! Fotoooooowwwsssss!
Ik had trouwens vandaag iemand in op m'n werk zitten die heel ver weg op jou leek, maar ze had geen rood haarAl begin ik nu te betwijfelen of ik je wel zou herkennen op straat
![]()
Dat ligt natuurlijk aan diegene die erbij ligt heh...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:48 schreef Mikkie het volgende:
De hele week in bed? Goh, dát klinkt leuk. Gezellig
Ja, ik las net dat jij een goede voorbereiding had voor de vierdaagsequote:Op maandag 5 september 2005 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk hè
Ik in ieder geval niet... Van 10.45u tot 12.30u college, daarna boeken zien te halen en dan weer leuk 2 uur naar huis reizen. Ga echt niet langer blijven dan strikt noodzakelijkquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef yozd het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de opening van het academisch jaar morgen?
Volgens Blackboard is er inderdaad college OGGquote:Op maandag 5 september 2005 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus gezin en gedrag begint toch morgen al? Hmmm... matig... dan ga ik m'n eerste halve college van dit jaar al missen
Heb intro van B2-jaar van 10.45 tot 11.30 en moet daarna nog maar eens zien of ik zin heb om de tweede helft al naar onze Geert-Jan te gaan luisteren... Dan kun je me wel spotten natuurlijk, ik val op
Goed zo! Je kunt het! Tsjakka!quote:Op maandag 5 september 2005 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar goed, me toch maar ff van de goede kant laten zien
Vanaf Oosterhout bij Breda.quote:Op maandag 5 september 2005 01:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehehe... vanaf waar moet je reizen dan? Ik vind 9.30 opstaan eigenlijk al vroeg genoeg, en als ik nou verdikkeme eens een kamer kreeg, dan kon ik nóg langer blijven liggen
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Mikkie het volgende:
en een wandeling van 11 km voor de boeg.
Dank je!quote:
Ook dank je wel..quote:Op maandag 5 september 2005 16:17 schreef DonStefano het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
En mijn collegejaar is alweer 'n tijdje bezig, met alle herkansingen enzo...
oh ik zag een gouden ketting.. dan heb k je niet gespotquote:Op maandag 5 september 2005 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Euh, zo'n kralenkettinggeval. En een wit shirtje met blauwe tekst tekst erop. Duidelijk genoeg? Als je dan de volgende keer ook es ff wat zegt ofzo
jawel, maar moet bijna alles vh Tweede jaar nog doenquote:Op maandag 5 september 2005 19:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hoe ver ben je met de andere vakken dan Stephen? Je zult toch al wel wat 2e jaars vakken hebben gehaald of niet?
Neequote:Op dinsdag 6 september 2005 11:33 schreef DonStefano het volgende:
[..]
jawel, maar moet bijna alles vh Tweede jaar nog doen
Bydewee, kom je deze week weer trainen?
das mooi klote... sterkte ermee!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Nee
Heb ging best goed tot 1,5 week geleden. Nu heb ik weer elke dag last van m'n knie![]()
Tot dat weg is mag ik niet verder met trainen.
Ik heb voor je gekeken op www.zevenheuvelenloop.nl en er is een limiet voor het aantal deelnemers. Misschien een tipje om daar zelf ook eens te kijken, je vindt er veel infoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef phvosdotcom het volgende:
Ik vroeg me af he.....
Ik ben met wat ganggenoten van plan om de 7 heuvelenloop te doen in november.
Maar heeft iemand hier ervaring mee hoe zwaar dat is?
en of iedereen die zich aanmeld mee mag doen?
lijkt ons namelijk wel leuk en dan heeft het trimmer weer wat zin, je hebt zeg maar een doel!
Idd jaquote:Op woensdag 7 september 2005 16:37 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Leuk trouwens zo'n slowchat topic (Y)
Heb m niet gelezen maar geloof dattie wel nuttig isquote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoorde van heel veel mensen dat dat echt een 'loos' boek was... dat je de helft ofzo ervan niet gebruikt? Dat heb ik nu al van een aantal mensen gehoord... Is 't wel een 'bewaarboek'... dat mooi in je kast staat en later nog nuttig kan zijn....of zeg je van: da's alleen nuttig voor de cursus en verder niet? Dan wil ik 'm wel van je lenen
Joepie! Heb ik je eindelijk gespotquote:Op donderdag 8 september 2005 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Euh... dat zou goed kunnen ja
Ik had college rond die tijd, dus dikke kans dat je me gespot hebt. Want jullie hadden college om 8.45, en daarna pas weer college om 15.45 toch?
Errûg slecht, maar ja wat verwacht je dan van Alpha profjesquote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Taalwetenschap...
Die docent beweerde dat natuurwetenschap en natuurkunde hetzelfde waren!
Wat een sukkel... Ik er tegenin en hij geloofde het gewoon niet.
Wist ook niet zeker wat een hypothese was en meende dat je die wel kon weglaten, bij wat voor onderzoek dan ook.
Stel alfa's.
Gelukkig is het donderdag
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:01 schreef phvosdotcom het volgende:
[..]
Errûg slecht, maar ja wat verwacht je dan van Alpha profjes
Lol, jij had mij het eerst gespot!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, dit jullie-spotten-mij-maar-ik-jullie-niet wordt echt vervelend
Tsss, je hoeft veeeeeeeeeeeeeel minder ver te reizen als ik en je hebt waarschijnlijk dan pas net je eerste college... Dan moet je toch echt wel op tijd kunnen komen hoor. Sorry, maar ik heb nu al trauma's aan het vroege opstaan bij colleges om 8.45quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst gaan proberen om op tijd te komen
Als ik volgens mijn principes moet leven kom ik voorlopig niet meer naar Nijmegen, want bijna altijd is mijn reistijd langer dan collegeduur en bovendien mis ik colleges in de ochtend dan sowieso omdat ik dan 'te vroeg op moet staan'. Toch maar niet doen dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik ben ook veel luier dan jij en wil dus langer op bed blijven liggenColleges van 8.45 mis ik uit principe al, da's achterlijk vroeg
Maar maandag wel GG denk ik ja, wil 't tentamen in één keer halen om gezeik aan het eind van m'n tweede periode te voorkomen. Dus dan moet je maar goed opletten of je me wéér spot
iedereen weet toch dat Rechten en Geneeskunde de enige 2 echte studies zijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Taalwetenschap...
Die docent beweerde dat natuurwetenschap en natuurkunde hetzelfde waren!
Wat een sukkel... Ik er tegenin en hij geloofde het gewoon niet.
Wist ook niet zeker wat een hypothese was en meende dat je die wel kon weglaten, bij wat voor onderzoek dan ook.
Stel alfa's.
Gelukkig is het donderdag
Ja hoor, daarom heeft Rechten in de volksmond ook wel de bijnaam "Lamballenstudie" en geneeskunde "Veredeld HBO"quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef DonStefano het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat Rechten en Geneeskunde de enige 2 echte studies zijn?
Ik mistte ook een piquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:57 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ja hoor, daarom heeft Rechten in de volksmond ook wel de bijnaam "Lamballenstudie" en geneeskunde "Veredeld HBO"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef DonStefano het volgende:
[..]
je vergist je met bedrijfswetenschappen of niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de studenten die zich zo profileren en niet aan de studie. Binnen je rechten studie is er namelijk voldoende ruimte je eens wat dieper in te lezen. Rechten behoort dus nog steeds tot één van de 2 echte studies..quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:57 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ja hoor, daarom heeft Rechten in de volksmond ook wel de bijnaam "Lamballenstudie" en geneeskunde "Veredeld HBO"
Inlezen in formuleren kan ook daar, of niet?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Rechten behoort dus nog steeds tot één van de 2 echte studies..![]()
hahahahahahaha, hey stephen, je bent in het echt minder grappig dan hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef DonStefano het volgende:
[..]
quote:
Haha, laat me niet lachen... informatica is voor mietjes. Ik had natuurkunde en wiskunde moeten doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:46 schreef Lexie het volgende:
Informatica, dat is pas een bikkelstudie. Daarom ben ik ook binnen een maand geswitched naar Informatiekunde
![]()
.
\quote:
You're right.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
\
Dat is een contaminatie.
Het is of:
- Rechten behoort dus nog steeds tot de twee echte studies.
Of:
- Rechten is dus nog steeds een van de twee echte studies.
Allebei die uitdrukkingen door elkaar, dat is fout.![]()
Idd, van die zoutzakken voor een collegezaal die hun praatje maar een beetje opdreunen zijn niet echt motiverend...quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is belangrijk. Gebruik praktijkvoorbeelden die in het nieuws zijn, gebruik thuissituaties, dat soort dingen. Kijk naar Janssens bijvoorbeeld. Die begint altijd over z'n dochters en GTST en voetbal, en Big Brother enz..., dat zorgt voor humor. Op die manier hou je de aandacht erbij maar kun je toch nog iets nuttigs vertellen.
Euh, op de kleur shirt na heb je t goed. Heb een rood shirt met witte mouwen aan vandaag.quote:Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... da's balen voor je
Ik heb jou wel gespot volgens mij... je had je haren in een staart, met een zwart elastieken gevalen erin geloof ik... en ik dacht een oranje shirtje te zien?
quote:Op maandag 12 september 2005 19:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Z'n missie is geslaagd mensen!
Zit ik vanmiddag in de Refter... moest ff snel iets snacken vlak voor m'n college... ga ik zitten... hoor ik aan de tafel naast me iets van... "slowchattopic"... toen ging er al een belletje rinkelen. Vervolgens: "Dat heet dus: 'spot the Mikkie'." Toen keek ik lachend om... en zit die Trelawney daar met een big smile
Je had ook niet veel keuze meer om naast mensen te gaan zitten aangezien je best wel aan de late kant was....quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehe... ik ging expres alleen zitten. Ik heb me voorgenomen dit keer de colleges wél goed te volgen, maar ik kan natuurlijk niet constant geconcentreerd blijven, dus ben ik inderdaad maar een beetje rond gaan kijken of ik bekenden kon spotten
Woei
Bus eerder pakken?quote:Op maandag 12 september 2005 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed in op tijd komen
Ik neem meestal de bus waarmee ik een paar minuten voor college daar ben. Als die bus dan te laat is, of ik kom onderweg weer mensen tegen waarmee ik ff een babbeltje maak, of ik moet nog ff koffie halen (dat gebeurt héél vaak), tsja... dan ben je al gauw te laat
Janssens is inderdaad de leukste die ik tot nu toe gehad heb. Maar goed, zoveel mensen heb ik nog niet gehadquote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die bus eerder is vaak vroeg en snel, dan ben ik 20 minuten te vroegDan liever te laat
De docenten van OGG zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven op dit moment. Die Robbroeckx was voor mij ook nieuw, en saai. Gerris vandaag was erg onsamenhangend, maar dat vonden veel mensen vorig jaar ook al. Gelukkig is dit zijn enige college bij dit vak. D'r komen wel interessantere colleges aan nu, woensdag van Monique Zegers over de hechtingsproblematiek en college 6 en 7 van Janssens zijn sowieso wel leuk, omdat Janssens over 't algemeen redelijk leuk kan vertellen en wel eens interactief kan zijn. College 8 van Geertjan Overbeek vind ik alleen al interessant vanwege het onderwerp (continuïteit van probleemgedrag), maar hij kan vaak wel redelijk de aandacht vasthouden. Dus als 't goed is ga je de colleges ook wat beter waarderen de aankomende weken
Enne... veel plezier met CSI
Dan zijn de colleges van OGG wel erg veranderd in een paar jaar tijd zeg! Wij hadden van het rijtje docenten dat je noemt alleen Gerris (inderdaad slaapverwekkend) en Janssens. Verder hadden we nog die alcohol- en verslavingsdeskundigemeneer (vergeten hoe die man heet) en de rest ben ik vergeten...quote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De docenten van OGG zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven op dit moment. Die Robbroeckx was voor mij ook nieuw, en saai. Gerris vandaag was erg onsamenhangend, maar dat vonden veel mensen vorig jaar ook al. Gelukkig is dit zijn enige college bij dit vak. D'r komen wel interessantere colleges aan nu, woensdag van Monique Zegers over de hechtingsproblematiek en college 6 en 7 van Janssens zijn sowieso wel leuk, omdat Janssens over 't algemeen redelijk leuk kan vertellen en wel eens interactief kan zijn. College 8 van Geertjan Overbeek vind ik alleen al interessant vanwege het onderwerp (continuïteit van probleemgedrag), maar hij kan vaak wel redelijk de aandacht vasthouden. Dus als 't goed is ga je de colleges ook wat beter waarderen de aankomende weken
Ja, die van effectief schrijven is wel lachen, maar die andere dagen van C zijn echt erg.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Fliepke het volgende:
Nou ik vond de kerel die de C lesjes gaf gewoon het beste, de anderen waren gewoon kut
Voor je het weet is iemand weer wegquote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha... en dan te bedenken dat ik eerst ergens anders wilde zitten, maar ik had zoiets van: ik ga toch maar een beetje in de buurt van het raam zitten.
En jij... hoezo tactisch... ik kreeg amper de kans om te gaan zitten en toen begon jij meteen over een slowchattopic te lullenLekker onopvallend
hahahahahaha, ROFLquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:15 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan... heb je een beetje een grote piemel?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef lenin het volgende:
Ik ben net weer eens in de refter wezen eten en moet zowaar zeggen dat het eigenlijk best te eten was. soms moet je je mening bijstellen....
Het is überhaupt niet toegestaan de refter te betreden behalve voor feesten.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehehe
Ik had een lunchafspraak, is dat niet meer toegestaan ofzo?
sorry, kon het niet latenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, theatersport in 't CultuurCafé denk ik?. Ben er nog nooit geweest, maar da's dus wel leuk ofzo?
En natuurlijk is heeft een piemel een gevoelige punt, wat weet je het weer mooi te omschrijvenMaarreuh... gewoon ff meeten ergens volgende week?
meeten of meten?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Mikkie het volgende:
Ah, theatersport in 't CultuurCafé denk ik?. Ben er nog nooit geweest, maar da's dus wel leuk ofzo?
En natuurlijk is een piemel een gevoelig punt, wat weet je het weer mooi te omschrijvenMaarreuh... gewoon ff meeten ergens volgende week?
Ja, die kantine is echt droevig. Het eerste dat ik doe zodra de universiteit van mij is, is die luie heksen achter de kassa ontslaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kwam van de bètafaculteit, daar is sowieso niks fatsoenlijks te krijgen,
Luie heksenquote:Op donderdag 15 september 2005 10:00 schreef spinor het volgende:
Meaten?
[..]
Ja, die kantine is echt droevig. Het eerste dat ik doe zodra de universiteit van mij is, is die luie heksen achter de kassa ontslaan.![]()
Afgelopen donderdag?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:20 schreef Lexie het volgende:
Ik heb DonStefano nog gespot in de inferno![]()
. Of naja, hij spotte mij eerst
.
Nee hoor, bel gewoon aan op de lange hezelstraat 49a zie je dr gewoonquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef Mikkie het volgende:
-moi- maakt er volgens mij een sport van om iedereen te spotten maar zelf ongezien te blijven
Nou ja, dat kan bij de belquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Hoi."
"Hoi."
*niet meer weet wat te zeggen --> wegrent*
Ik heb nog wel filmpjes van in de inferno donderdagquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:48 schreef Gutnre het volgende:
tijd voor foto's
bijna iedereen hier heeft n fotoboek hoor....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef Gutnre het volgende:
alle mensen
Ja hup, posten danquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel filmpjes van in de inferno donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |