Ik wou het doen maar nu is de lol erafquote:
Ik ben verre van origineelquote:Op maandag 5 september 2005 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je origineel bent kan het misschien nog wel wat worden
quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Je had beter moeten mikken, nu kon ie blijkbaar nog weglopen
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Mikkie het volgende:
Lijers, los gewoon iets op als volwassen mensen
Ehm, een aangetekende brief sturen is best doordrammerigquote:en ga niet doordrammen terwijl je ongelijk hebt en over een aantal zaken niet eens kan oordelen.
Nou, wat moet een volwassen persoon in die situatie dan doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ehm, jij laat je vader bellen?
[..]
Ehm, een aangetekende brief sturen is best doordrammerig![]()
Hoewel ik vind dat je wel in je recht staat hoor, althans, voor zover jouw versie van het verhaal de ware is..
Het zelf oplossen ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:19 schreef BGN het volgende:
[..]
Nou, wat moet een volwassen persoon in die situatie dan doen?
quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Mikkie het volgende:
Overigens wel een mooie opmerking:
Rennende sukkel: Maar meneer, dat voorwiel kan toch niet door mij komen?
Agent: Nee, vast niet. Dat voorwiel zat natuurlijk al zo, want dan kan ie er zo lekker makkelijk mee fietsen..
Je had die kop moeten zien
En nu zonder slangquote:Op maandag 5 september 2005 00:37 schreef Gallorini het volgende:
Beter rijd je volgende keer in een vrachtwagen![]()
Dat doet hij toch ook. Als je er zelf niet uitkomt, laat je een bekende van je het nog eens proberen om er toch uit te komen. Indien ook die er niet in slaagt, zul je aan andere weg moeten bewandelen.quote:
Behalve dat je bij SA ook tegen mensen aan kan fietsen dan...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die moet je ff uitleggen, ik zie de link tussen SA en dit topic niet helemaal
Het is niet gek dat veel mensen tegenwoordig de virtuele wereld prefereren boven de echte.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar daar gaat je voorwiel tenminste niet kapot
En als je hard genoeg rijdt, rij je iemand meteen dood, en dan kun je meteen z'n cash pakken, dat scheelt weer met brieven schrijven enzo
Oh wat zijn we blijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Memorabel moment:
Het geld is overgemaakt! Ik zie het net op m'n rekening staan. Uiteindelijk heeft die kerel die alles doorgestuurd naar de verzekering, en die heeft alles meteen betaalt, geen gezeik. M'n volledige claim wordt vergoed, zelfs inclusief het aangetekend verzenden
.
Woei!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |