Als je niet weet wie ik ben moet je je smoel houwe trutquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:49 schreef iDex het volgende:
neon er al van vervangen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:49 schreef iDex het volgende:
neon er al van vervangen?
Zelfmoord is ook een optie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef iDex het volgende:
hmz verkeerde user
ik moet minder drinken
Flikker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:59 schreef HostiMeister het volgende:
sterf, domme teringmongool...
Vraag geen discussie aan, ik vraag of je erop wilt, zodat ik nee kan zeggen, teringmongool...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ga niet in discussie met newbie's.
Skończą tym, przegrywający. Homoseksualny.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vraag geen discussie aan, ik vraag of je erop wilt, zodat ik nee kan zeggen, teringmongool...
Er zit helaas een vloer tussen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef PDOA het volgende:
Als honden piepen, dan moet je ze schoppen, net zolang totdat ze ophouden met piepen.
Hard schoppen dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er zit helaas een vloer tussen.
Ga fucking asperges steken, kut-pool... Vraag me af welke provider internet aanlegt in dat azielzoekers centrum vanuit waar jij meent jouw mening te spuien op het internet...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Skończą tym, przegrywający. Homoseksualny.
Tuurlijk wel, wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga fucking asperges steken, kut-pool... Vraag me af welke provider internet aanlegt in dat azielzoekers centrum vanuit waar jij meent jouw mening te spuien op het internet...
Moeten die andere polen niet internetten dat jij hier zo vaak rondhangt???
Ow, UPC trouwens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga fucking asperges steken, kut-pool... Vraag me af welke provider internet aanlegt in dat azielzoekers centrum vanuit waar jij meent jouw mening te spuien op het internet...
Moeten die andere polen niet internetten dat jij hier zo vaak rondhangt???
Ga eens zoeken in het allerlaatste user-uitspreek-topic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef Ricky_ het volgende:
Okee scizdinges, vertel nu maar eens hoe je die username van jou uitspreekt
Ja zo moeilijk is het toch nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga eens zoeken in het allerlaatste user-uitspreek-topic.
Er zit nog steeds een vloer tussen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:54 schreef PLAE@ het volgende:
laat m ff piesen of poepen dan is het over.
Maak een leuke lemming slet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:03 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Sloop de batterijen er ff uit.
Dat jij dit schopt.quote:
quote:
Ken ik jou ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hoop dat je daar es een fijne pijpbeurt van krijgt.
nee hoor hoeft nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat jij dit schopt.![]()
![]()
![]()
Maar goed, eikeltje, als je deze zo graag dicht wil zien zal ik dat wel even aan een mod vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |