Zoals het hoort. Door de week moet het droog zijn, dan kan ik fatsoenlijk naar mijn werk fietsen. Wat voor weer het in het weekeinde is, wat boeit mij dat nouquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:48 schreef Great_Expectations het volgende:.
Het is ook iedere keer hetzelfde. Door-de-weeks is het prachtig mooi weer en dan is het EINDELIJK weekend en ja hoor. Donkere grauwe lucht, koud en regenachtig..
Alleen dan??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:53 schreef creno het volgende:
goeiemorgen, ff afwassen en dan kleding uit gaan zoeken bij een verhuurzaak.
En vanmiddag zie ik eindelijkRyan_r
weer, niet echt maar op cam, maar ook dat heb ik anderhalve week moeten missen, en dat is lang als je elkaar daarvoor elke dag wel online hebt gezien. Als ik de laatste post heb krijgt ie van me een welkom thuis topic
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef TehRockstar het volgende:
Ik snap niet waarom er inmiddels al 3 mensen gevraagd hebben of ik een vriendje of iets in die trant heb.
Geil.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Je bent gewoon homo.. Vergeet dat hele bi-gedoe nou maar, dat is slechts een puberale opspeling van verwarde hormonen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Aan mij hebben nog nooit willekeurige mensen gevraagd of ik al een vriendje of iets in die trant heb..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:57 schreef annie22 het volgende:
goeiemorgen
Zeg eens Beaverhoeren, waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
En G_E probeert weer jonge onschuldige bi-ventjes te bekeren.
Grmbl.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:09 schreef TehRockstar het volgende:
Supermuis bekeert met zijn homokrachten nog een Tokkie.
masturberen ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga iets verschrikkelijks doen vandaag
G_E, language!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens Beaverhoeren, waar haal je dat nou weer vandaan..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:50 schreef TehRockstar het volgende:
is G_E een beetje gefrustreerd?
goed idee ! maar ik bedoelde eigenlijk een [homo]-topic als ik de laatste post hebquote:
als je AAN BEAVERHAUSEN KOMT KOM JE AAN MIJ!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens Beaverhoeren, waar haal je dat nou weer vandaan..
ik volg je even nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef TehRockstar het volgende:
Dwergen?
een raar plaatjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:18 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is dat voor plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |