welke knuffel wil je ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef TehRockstar het volgende:
wat moet ik hier wel niet doen om een knuffel te krijgen.
Daar heb ik er al genoeg vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
welke knuffel wil je ?
ik heb hier een beer, een kat, een hondje en een konijn
De video van het intro...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/Ovide.mp3
OMG!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:48 schreef tech het volgende:
[..]
De video van het intro...
http://users.skynet.be/tecra/ovide.avi
Ik heb een ratquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
welke knuffel wil je ?
ik heb hier een beer, een kat, een hondje en een konijn
een hoop newbies komen en gaan, zal ook wel weer zo iemand zijn die effe komt kijken en war je dan weer niets van hoort, stroekie is ook al lang niet meer geweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef TehRockstar het volgende:
Waar is die chip90 gebleven?
Jij bent niet helemaal lekker.quote:
wonderer, geef dat joch eens een knuffelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
Die was er gister nog. Denk ik.
War blijft die knuffel?
Hij is bang voor mequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef TehRockstar het volgende:
Nee. Dat is een vrouw van 1.86 met een man.
ligt er wel aan wat je download, natuurlijk, maar ik vind dat meestal wel lekker. Zolang er maar geen dwang bij komt kijken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ah, popcorn.
Nee, maar ik had er wat meer van verwacht, het was gewoon een ranzig pompfestijn.
Sean Cody oidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
ligt er wel aan wat je download, natuurlijk, maar ik vind dat meestal wel lekker. Zolang er maar geen dwang bij komt kijken.
Dat zijn allemaal hetero's, geloof ik. Heb ik ook een paar van gezien, maar dat vond ik echt niks. Probeer Bel Ami es.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef creno het volgende:
tja... ik heb hier een film die is helemaal hylarisch
2 jongens zitten in de gevangenis
jongen 1: ik wil graag roken
jongen 2: ik heb geen sigaretten
jongen 1: ik ook niet
*stilte*
jongen 1: pijpen ?filmpje van niveau hè ?
toen kwam ik er voor uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef TehRockstar het volgende:
Ik dacht dat je er op je 22ste achterkwam dat je homo was
Vandaar dat je die verhalen over Arthur zo leuk vindtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef creno het volgende:
[..]
toen kwam ik er voor uit
maar achteraf gezien (nu) weet ik dat ik het toen al wel was maar het gewoon voor mezelf KEIHARD ontkende !
deed alles om hetero over te komen, gedroeg me hetero, was een gabber, had een vriendin (waar ik wel van gehouden heb hoor, was niet alleen voor de show)
misschien dat je toch iets uitstraalt dan ? ik weet het ook niet, ik ken je niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef TehRockstar het volgende:
Ik snap niet waarom er inmiddels al 3 mensen gevraagd hebben of ik een vriendje of iets in die trant heb.
Ik vind mezelf niet echt overduidelijk homoseksueel
Ja, nu nog niet... handiger als ik bezig ben met de scene op zich. Ik kan me niet goed voorstellen hoe je zo hetero mogelijk overkomt... en wat je dan voelt. moet je altijd op e woorden letten, of wordt het al snel een tweede natuur... wat gebeurt er als je je verspreekt enzo...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:00 schreef creno het volgende:
[..]
misschien dat je toch iets uitstraalt dan ? ik weet het ook niet, ik ken je niet.
Wees blij dat ze het gewoon vragen, ik kreeg het vroeger naar mijn hoofd geslingerd.
@ wonderer : ask away !
hm, ik weet dat het niet aan mij gericht is maar. Ik let niet echt op mn woorden, soms iets te weinig maar het lijkt me vervelend om dat wel altijd te doemquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nu nog niet... handiger als ik bezig ben met de scene op zich. Ik kan me niet goed voorstellen hoe je zo hetero mogelijk overkomt... en wat je dan voelt. moet je altijd op e woorden letten, of wordt het al snel een tweede natuur... wat gebeurt er als je je verspreekt enzo...
@ Rocky, Arthur is mijn geheime minnaar. Je kunt zijn belevenissen hier lezen.
zoek maar niet op falconquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:10 schreef TehRockstar het volgende:
Omg, dankjewel wonderer.
Bel Ami-gedoecumshots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |