quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:24 schreef Charmian het volgende:
Heb het opgezocht, ben geen fan van hunnie (categorie gekweel), zal daarom wel geen belletje zijn gaan rinkelen.
quote:'k Wil dat je ligt op een bed van rozen
En vannacht slaap ik op een spijkerbed
Kruip dicht bij mij, ik moet blozen
Door God verkozen
Ik wil dat jij ligt op een bed van rozen
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:35 schreef peaceman het volgende:
Bon Jovi - Bed of roses
Mwah... For the Restless, How the west was won, Strangest land en Silent Boulevard zijn ok, rest minder... 1e album blijft subliem, 2e behoorlijk en deze 3e minder met een paar positieve uitschieters..quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh kut, die ken ik! Grrrrrrrrrrrrrrrr.
peaceman, hoe vind je de nieuwe Tom McRae?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef belsen het volgende:
Is dat die van the Arcade Fire: Final Fantasy.
Ik heb ze toen in Paradiso gezien, echt geweldig!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Die gaven gister trouwens een geweldig optreden!!!![]()
Gister klom de trommelaar in de zijmast, met trommel! Geweldig theatraal allemaal en muzikaal ook nog eens een keer subliem!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb ze toen in Paradiso gezien, echt geweldig!
Ja, dat dacht ik dus ook. Het gaat steeds een stapje terug.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah... For the Restless, How the west was won, Strangest land en Silent Boulevard zijn ok, rest minder... 1e album blijft subliem, 2e behoorlijk en deze 3e minder met een paar positieve uitschieters..
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa! Is het niet de avatar van Thaleia?
[..]
[..]
Door de maanden heen heb ik dan nog heel wat punten te goed van al die foto's die ik herkende...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik nu het punt verdient heb, want ik heb 'm herkend.
iets met Wolfgang dan, gezien zijn vioolquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:59 schreef peaceman het volgende:
Het is maar een wolf in schaapskleren hoor...
Uzumaki_Naruto +1quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Patrick Wolf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |