Zijn er dan helemaal geen goede moslims meer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:19 schreef Dizer het volgende:
Scientology.. ik ga me er meer in verdiepen
Echt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Scientology.. ik ga me er meer in verdiepen
Vast, op zoek naar z’n innerlijke ruimtewezenquote:
SPOILER!!!quote:
Ik geloof namelijk dat je als individu in staat bent om alles te bereiken in je leven wat je lief is. Het is aan jou om je eigen pad te lopen. Ik bepaal mijn toekomst. Ik wil vrij zijn en ik wil het beste in mijnzelf halen! En daar staat Scientology ook voor! Dus daarom ga ik me er in verdiepenquote:
Ik doe niet aan het geloof. Van de Scientology church zijn wij niet verplicht "ergens" in te geloven wat niet door jezelf bewezen kan worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Zijn er dan helemaal geen goede moslims meer?
--> Banaanvraag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:23 schreef Dada het volgende:
[..]
SPOILER!!!
Ik stel een 48 uurs ban voor
*meldt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Zijn er dan helemaal geen goede moslims meer?
Ga jij je nou maar heel snel verdiepen in de scientology kerk mannetjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan het geloof. Van de Scientology church zijn wij niet verplicht "ergens" in te geloven wat niet door jezelf bewezen kan worden.
48 uurs ban voor BVO wegens iemand een ban aansmerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef BVO het volgende:
[..]
--> Banaanvraag.
48-uurs bannetje voor Dada dus..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef BVO het volgende:
*meldt.
Jij wilt je toekomst bepalen? Jij wil het beste uit jezelf halen? Jij bent in staat om alles te bereiken wat je lief is? Jij beloopt je eigen pad?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof namelijk dat je als individu in staat bent om alles te bereiken in je leven wat je lief is. Het is aan jou om je eigen pad te lopen. Ik bepaal mijn toekomst. Ik wil vrij zijn en ik wil het beste in mijnzelf halen! En daar staat Scientology ook voor! Dus daarom ga ik me er in verdiepen
Ondertussen heb ik zelf een ban van 4 dagenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef Dada het volgende:
[..]
48 uurs ban voor BVO wegens iemand een ban aansmeren
Samen staan we sterk om een betere wereld te creeëren. Wij moeten samen hieraan denken om vrede op aarde te creeëren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij wilt je toekomst bepalen? Jij wil het beste uit jezelf halen? Jij bent in staat om alles te bereiken wat je lief is? Jij beloopt je eigen pad?
Waarom heb je dan the Scientology-kerk nodig?
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij wilt je toekomst bepalen? Jij wil het beste uit jezelf halen? Jij bent in staat om alles te bereiken wat je lief is? Jij beloopt je eigen pad?
Waarom heb je dan the Scientology-kerk nodig?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Samen staan we sterk om een betere wereld te creeëren. Wij moeten samen hieraan denken om vrede op aarde te creeëren.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef Dizer het volgende:
Samen staan we sterk om een betere wereld te creeëren. Wij moeten samen hieraan denken om vrede op aarde te creeëren.
Spamquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Dizer het volgende:
Ik wil je allemaal graag uitnodigen om samen met mij en mijn broeders hierheen te wandelen
Oke, nu maak je een grapje toch??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:32 schreef Dizer het volgende:
Jullie nemen mij niet serieus! Mensen die ons geloof niet serieus nemen, zullen nooit hun leven succesvol afsluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |