nou zeg, idd!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:26 schreef Bupatih het volgende:
Het is maar goed dat jullie toen niet in Kut (Irak) waren!
[afbeelding]
Ze had ook Vagina genoemd kunnen worden hoor. Mooie naam!quote:
Echt welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil echt wel in zo een show zitten waar ze alles weggeeft wat onbetaalbaar is voor een student
Doei mopquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
gelukkig ging ik hier over de namen
ik ga er weer even vandoor...... oh ja, deze moeten we natuurlijk niet vergeten:
[afbeelding]
toedeloe
Babette... van mij... we hebben samen een dochtertje! Ze heet Florancequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:33 schreef PeRi het volgende:
Wie was zwanger?
Kan ze al toveren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:33 schreef Dizer het volgende:
Babette... van mij... we hebben samen een dochtertje! Ze heet Florance
Doe je dat gewoon om mijn aandacht te trekken??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
ik vind tom cruise stom.
Bij deze een Tom Cruise avatarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe je dat gewoon om mijn aandacht te trekken??
Scientology.. ik ga me er meer in verdiepenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:18 schreef Dada het volgende:
Kijk Cruise zat in een paar leuke films maar Tom Cruise als Tom Cruise?Met z’n scientology gezeik en z’n nep romances
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |