dun gesneden kalfstong bijvoorbeeld in een wittewijnmarinade gestoofd. heerlijk op een stokbroodje met dun gesmeerde mierikswortel en lekker wat sla, ijsberg en rucola mag ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet bij een ouderwetse slager...![]()
Maar goed, ontopic: Nee, ik eet geen ouderwetse vleeswaren meer!![]()
Zou niet eens weten wat dat zou zijn.
als een laag vette drilkwabbers wat? goede aspic is dat niet. nooit geweest.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef skiczukie het volgende:
Ik voel me toch beledigd door te insueren dat ik niet iets wil proeven, want dat is dikke onzin als een laag vette drilkwabbers.
Ik ken dat helemaal niet, dus waar hebben we het over.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als een laag vette drilkwabbers wat? goede aspic is dat niet.
Neen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dun gesneden kalfstong bijvoorbeeld in een wittewijnmarinade gestoofd. heerlijk op een stokbroodje met dun gesmeerde mierikswortel en lekker wat sla, ijsberg en rucola mag ook.
zorg ervoor dat vleeswaren zoals tong heel dun zijn gesneden, flinterdun.
Vieze jelly, drilligere substanties...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ken dat helemaal niet, dus waar hebben we het over.
Die was dus niet goed, dat goedje wat jij hebt gegeten, of misschien alleen hebt bekeken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vieze jelly, drilligere substanties...
Snotachtig spul...![]()
Haaienvinnensoep...
Was prima, kan het alleen niet eten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die was dus niet goed, dat goedje wat jij hebt gegeten, of misschien alleen hebt bekeken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vieze jelly, drilligere substanties...
Snotachtig spul...![]()
Haaienvinnensoep...
ik doe veel aan survival, ja dus. maar ik ken ook veel planten of manieren om aan ander eten te komen dan gekookte merg. alhoewel dat erg lekker is in gebieden waar het zout niet voor het oprapen ligt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:05 schreef skiczukie het volgende:
Ik zag laats bij Groeten uit de rimboehoe die knakkers het snotterige beenmerg van een geit ofzo in hun hand lieten lopen en dst vervolgens met een gelukkige uitdrukking op hun gelaat naar binnen slurpten. Zou jij dat doen zoalshetis?
Zo doe ik het met mijn zoontje ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
wat jij wilt. jammer. ik haat mensen die niet willen proeven. al is het maar een klein stukje. net of je met koppige kleine kinderen rond de tafel zit.
"dat lust ik niet, want dat heb ik nog nooit gegeten".quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat jij wilt. jammer. ik haat mensen die niet willen proeven. al is het maar een klein stukje. net of je met koppige kleine kinderen rond de tafel zit.
M'n vriend komt uit Rotterdam. Z'n vader had het een keer gemaakt. Heb het wel geproeft maar vond het niet lekker.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:49 schreef mspoez het volgende:
Een leerling van me bracht elke dag 'uierboord' mee in zjin broodoosje. Het stonk en zag er té ranzig uit. Kent iemand dat? Ik heb nooit durven proeven vanwege de vettige weeïge geur die er af komt.
edit: Ik zie dat Scoormobiels vader het at, vroegah.
Dat is echt heerlijk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:42 schreef skiczukie het volgende:
Zoals 'Palingworst'. Ik vind de naam alleen al niet lekker klinken.
quote:palingworst
grove kookworst met gerookt spek erin verwerkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |