Ik heb net weer even gekeken, maar het is al weg, het was al aardig weg toen ik het postte, jammer genog gene foto gemaakt, maar ik wil wel iets met foto's maken doen, misschien een site ervoor openen oidquote:
Ik heb SpeedyGJ geholpen ermee, ik heb het ook op mijn site.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe krijg jij je getallen gepubliceerd op je website? Ik wil dit namelijk ook eens opzetten als ik tijd heb.
Dat is een optie, ik moet toch eens een keertje kijken, want zo moeilijk moet het toch niet zijn om deze gegevens in een DB te krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb SpeedyGJ geholpen ermee, ik heb het ook op mijn site.
Het is in principe simpel, je laat je currdat.lst in je HeavyWeather directory steeds uploaden en een script leest het online uit![]()
![]()
Ik heb alles ook in een database, hoe?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is een optie, ik moet toch eens een keertje kijken, want zo moeilijk moet het toch niet zijn om deze gegevens in een DB te krijgen.
En die FTP upload? Mijn computer staat namelijk meer uit dan aan (ik ben nu op het werk, thuis staat ie lekker uit)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb alles ook in een database, hoe?
Simpel, gewoon een MySQL tabel maken met alle gegevens erin en een timestamp + ID.
Met een cronjob voert de server om de minuut een bestandje uit dat currdat.lst uitleest en in de database zet.
Uiteraard met een check of hij niet dubbel is, dit doe ik met de timestamp in currdat.lst.
In mijn tabel zitten nu 38193 rijen en om de minuut +1 (mits hij niet dubbel is).
Mijn tabel is nu 6,622MB
In Eindhoven vallen er nu dikke druppels, maar hard regenen doet het niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hey, waar blijft die regen? Ik heb alleen nog maar zon gezien!
Wel hele mooie wolken, dat wel.
Ach wie weet volgend jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat was het dit jaar een boutzomer.
Hier staat een server aan, dag en nacht, kan jij ook doen, een 100mhz is al voldoende en dan ook instellen dat hij dingen uitschakeld na een x aantal minuten zodat hij minder stroom verbruikt etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En die FTP upload? Mijn computer staat namelijk meer uit dan aan (ik ben nu op het werk, thuis staat ie lekker uit)
Yep, geeft weer error aan. waarom, geen id maar goed lekker belangrijkquote:
Kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb SpeedyGJ geholpen ermee, ik heb het ook op mijn site.
Het is in principe simpel, je laat je currdat.lst in je HeavyWeather directory steeds uploaden en een script leest het online uit![]()
![]()
Dan is het niet echt de moeite waard.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En die FTP upload? Mijn computer staat namelijk meer uit dan aan (ik ben nu op het werk, thuis staat ie lekker uit)
Hier staan al 5 computers in huisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:47 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hier staat een server aan, dag en nacht, kan jij ook doen, een 100mhz is al voldoende en dan ook instellen dat hij dingen uitschakeld na een x aantal minuten zodat hij minder stroom verbruikt etc.
Of je moet iedere avond de grote history file uploaden, maar ik weet nog niet hoe je die uitleest
beter dan die egaal grijze luchten hiero..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Xalopalyps het volgende:
[afbeelding]
http://weer.slurfnet.nl/Foto's/
Klik op 25-08-2005/ voor de foto's
Let niet op de kwaliteit van de foto's, we hebben nog steeds een slechte leencamera
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beter dan die egaal grijze luchten hiero..
Ik had liever gezien dat de temps zo'n 5 tot 10 graden hoger zouden liggen in deze maand. Op dit uitschieter had het ook oktober kunnen zijn onderhand.quote:
Jah oke maar wat doe je eraanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat de temps zo'n 5 tot 10 graden hoger zouden liggen in deze maand. Op dit uitschieter had het ook oktober kunnen zijn onderhand.
Verhuizen naar een land waar de teller altijd tussen de 22 (s nachts) en 37 staat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah oke maar wat doe je eraan
Nog 6 dagen en dan kan ik met de nieuwe beginnen
Volgens jaar ga ik elke maand dit plaatje op mijn website plaatsen
17.8 graden, redelijk veel wind, droog met zon
Lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verhuizen naar een land waar de teller altijd tussen de 22 (s nachts) en 37 staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |