Of in de Noordzee gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol gewoon weggooien als ze 't niet op komen halen, of verkopen @ koninginnedag.
lol nu nog ff wachten op de besteller met z'n reactiequote:
dat was waarschijnlijk in eerste instantie al de gedachte van de TPG geweestquote:
Ik denk dat gewoon aan de hand van de NAW gegevens het telefoonnummer erbij zoek van de ontvanger. Dan bel ik hem even kan hij het eventueel op komen halen vanavond bij de Bios.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol nu nog ff wachten op de besteller met z'n reactie![]()
Zal ie fijn vinden, hoeft ie geen lemmingen meer op z'n bbq te gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik denk dat gewoon aan de hand van de NAW gegevens het telefoonnummer erbij zoek van de ontvanger. Dan bel ik hem even kan hij het eventueel op komen halen vanavond bij de Bios.
Krijgt ie ook nog een zakje popcorn erbij![]()
Waar stop je anders pauperbroeken inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:53 schreef Het_hupt het volgende:
btw zaten ze in een Pauperman doosje?
Zal ie fijn vindenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Waar stop je anders pauperbroeken in![]()
Weet ik niet en ook al passen ze ik ga niet in een pauper broek lopen dan geef ik ze nog liever weg aan Bassie & Adriaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Passen ze?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:12 schreef Razor21 het volgende:
ik ga niet in een pauper broek lopen
mail um ff LINKquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:04 schreef Razor21 het volgende:
Kan geen telefoonnummer vinden bij de NAW gegevens.![]()
Staat geen email bij, maar hoezo moet ik hem mailen is het pakje van hem dan?quote:
Neckerman thuisbezorging...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Staat geen email bij, maar hoezo moet ik hem mailen is het pakje van hem dan?![]()
HAHAHA OMFGquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:43 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik vanmiddag onderweg naar mijn werk (Bios Cine City) zie ik een kartonnenpak op de Spuikomweg te Vlissingen liggen half natgeregend / opengereten. Dus ik pak het op en zie duidelijk dat dit van TPG Post is waarschijnlijk uit een tas / busje gevallen van hen.
Er staan wel NAW gegevens op voor wie het pakje (ga ik natuurlijk niet posten hier)![]()
Dus ik denk zo sociaal als dat ik ben bel ik de klantenservice van TPG Post op. En leg het verhaal uit dat ik pakketje heb gevonden half open gereten. Zegt dat Pauper wijf tegen mij kun je het langsbrengen op het postkantoor![]()
ik zo van huh???
Ik zeg jullie kunnen het toch wel op halen bij mijn werk, ik heb namelijk geen tijd om het langs te brengen en vind het een taak van de TPG Post. Dus na een lange discussie komt het erop neer dat ik het moet afleveren bij zeen aangezien ik pas rond 2300 uur klaar ben met werken komt het morgen wel
![]()
Zie trouwens dat er 2 goedkope pauperbroeken ofzo inzetten.
Aardig dat ik ben heb ik het pakje wel even op de kachel neergelegd zodat het kan drogen.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]
HAHAHA OMFG!
ik lag echt in een scheur, ik merkte het een beetje laat though... ik vond het wel grappig dat je in vlissingen woonde enzo, en werkte in die bioscoop waar ik vrij vaak kwamik snapte de hint niet echt met TPG post , totdat je over die broeken begon
echt waar, +10 voor originaliteit![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij loopt iig in pauperbroeken schijnbaar
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Troeta het volgende:
Lief van je hoor razor21!
joh?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef vw_caddy het volgende:
hmm, in een ander topic wacht iemand al dagen op z'n broek van de Neckermann![]()
Ik heb echt een pakje gevonden daarom open ik dit topic ik zit je niet te zieken en dit is al zeker geen Lemming!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:13 schreef Thrilled het volgende:
iemand? wie dan?
hey nu ik toch al 2 dagen zit te wachten, dit topic is toch wel een lemming he, niet dat je inderdaad een pakje hebt gevonden, en klaagt over TPG, ipv mij probeert te zieken
Rrrriiightquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb echt een pakje gevonden daarom open ik dit topic ik zit je niet te zieken en dit is al zeker geen Lemming!!!
Wat de meeste dus wel denken ik lig hier helemaal dubbel gewoon van het lachen. Je kunt je pakje gewoon bij het postkantoor ophalen![]()
Dit topic begon op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:43. Jouw topic zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:25.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:13 schreef Thrilled het volgende:
iemand? wie dan?
hey nu ik toch al 2 dagen zit te wachten, dit topic is toch wel een lemming he, niet dat je inderdaad een pakje hebt gevonden, en klaagt over TPG, ipv mij probeert te zieken
Neckerman thuisbezorging... Thrilled - vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:51quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit topic begon op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:43. Jouw topic zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:25.
Hij begon ook vrijdag al hoor lieverd: Neckerman thuisbezorging... , dat was dat de broeken binnen een uurtje binnen moesten komen, wel eerst de bronnen checken he...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit topic begon op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:43. Jouw topic zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:25.
Kom rond 18.00 uur maar langs op mijn werk Bios Cine City te Vlissingen. Sta achter de popcornmaakmachinequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Thrilled het volgende:
als het zo zou zijn moet ik al bericht hebben gehad, geef me je anders even je adres, kom ik je dood meppen het pakje ophalen...
Oooohhhh....uitgeslapen en nog niet alle topics op Fok bij mij bekend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hij begon ook vrijdag al hoor lieverd: Neckerman thuisbezorging... , dat was dat de broeken binnen een uurtje binnen moesten komen, wel eerst de bronnen checken he...
Gohquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef googoodoll het volgende:
Dit is een soort veredelde lemming. We zitten een niveau hoger
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kom rond 18.00 uur maar langs op mijn werk Bios Cine City te Vlissingen. Sta achter de popcornmaakmachine, maar wat ik dus al zei je pakje ligt op het plaatselijk postkantoor daar kun je het ophalen als ze het nu nog niet gebracht hebben.
He Razor21 gaat nu lekker naar een verjaardag toe en zich helemaal te pauper zuipen denkende aan deze mooie lemmingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |