Die zijn bij de groentenboer goedkoperquote:
Het is me overigens gelukt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
En de prijs om een mod om te kopen om een ander mod weg te werken??![]()
Voor 50 euro post ik em voor je.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:43 schreef Geqxon het volgende:
Wat is de prijs van het posten van een legitieme ijsmeis.zip?
Verdomme, ik krijg maar 4.750quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is me overigens gelukt.
ElisaB heeft Adelante weggewerkt en mij daarvoor in de plaats aangenomen.
Heetf wel 425 euro gekost, maar het was het wel waard. Met die 5000 euro bruto per maand als mod was het echt wel waard.
Ow ja, wel vooraf te betalen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor 50 euro post ik em voor je.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:47 schreef GSMboy het volgende:
Hoeveel kost een ijsje.. ehh ijsmeis.rar?
Nee, andersom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Cahir het volgende:
Bij remlof ken je ook gewn een pik in zijn bek douwen en dan krijg je de gehele lijst gratis
Precies, zo weet ik dat ik 24 notes heb.quote:
mag altijd toch al ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef Zwansen het volgende:
Uhm de holocaust mogen ontkennen?
banaanvraag 2 weken ;9quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:26 schreef Jekoos het volgende:
¤ 9,44 Ban geven aan een ander
kan dit niet voor mezelf?
ik wil graag gebanned wordenvoor 1 uurtje aub.
Je loopt voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies, zo weet ik dat ik 24 notes heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Dat kan, maar die zijn wel erg duur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef Nielsch het volgende:
Kan ik ook een ban afkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan, maar die zijn wel erg duur.Op aanvraag bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoeveel ben ik kwijt als ik een (bagger)user op de allerergste manier wil doodverwensen zonder er een note/ban voor te krijgen?44 cent voor een postzegel, mits je z'n adres hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
Dat ligt eraan, als je extra's wilt wordt het duurder, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal even duur of betaal ik bij jou bijvoorbeeld minder dan bij SHE?
ik wou graag een doodsverwensing bestellen voor morgenvroeg 11 uur in mijn PM inboxquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
44 cent voor een postzegel, mits je z'n adres hebt.
Geen extra's, gewoon direct unban.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als je extra's wilt wordt het duurder, uiteraard.
Zo vroeg ben ik niet wakker op m'n vrije zaterdagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wou graag een doodsverwensing bestellen voor morgenvroeg 11 uur in mijn PM inbox
hoe duur is dat?
verder hoef ik niks
ik mats je, om 4 uur smiddags en ik betaal voor het ochtendtariefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo vroeg ben ik niet wakker op m'n vrije zaterdag
Ok, stort maar 3 biertjes 6 euro op 4285035, als het er op staat stuur ik je een doodsverwensingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik mats je, om 4 uur smiddags en ik betaal voor het ochtendtarief
N.W.K.F.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, stort maar 3 biertjes 6 euro op 0373629, als het er op staat stuur ik je een doodsverwensing
Ja gek he voor jou is het nou net weer gratis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:30 schreef Snakey het volgende:
Wat kost het om te mogen trollen en, eventueel, doodverwensingen te doen in FB?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |