fb is een vrijplaats.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:30 schreef Snakey het volgende:
Wat kost het om te mogen trollen en, eventueel, doodverwensingen te doen in FB?![]()
Daar kan je toch gewoon per ongeluk deleten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:14 schreef Pool het volgende:
Ik wil graag gastslotjes zetten in FB. Welke admin is omkoopbaar?
quote:Geachte Heer H,
Wegens de vele reakties die ik heb gehad moet ik u tot mijn spijt mededelen dat ik even wacht met het aannemen van nieuwe opdrachten.
Excuses, probeer het later nog eens,
vriendelijke groet, Conflict
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:36 schreef PM-girl het volgende:
naamsverandering, wat kost die?
leeftijd weten kost 72,50 euroquote:
Mooi. Geef me je rekening nummer en zoek je ban knop maar alvast op...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef Jump het volgende:
Je kan bij mij ook terecht, alle prijzen zijn het zelfde als Conflict.
MAAR er is een tijdelijke korting van 50%
Broodroofquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef Jump het volgende:
Je kan bij mij ook terecht, alle prijzen zijn het zelfde als Conflict.
MAAR er is een tijdelijke korting van 50%
je kan aandelen kopen, geniet je ook wat meequote:
Wat kost lekken uit geheime fora?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:57 schreef Conflict het volgende:
Gegevens dienen geheim gehouden te worden.
Daarvoor moet je bij iemand anders zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wat kost lekken uit geheime fora?
niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:00 schreef Echo99 het volgende:
Zeker. Maar goed. Wat kost het om de layout een ander kleurtje te geven?
Dat kan via yvonne@fok.nlquote:
Dan krijg je geld toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:58 schreef ShaoliN het volgende:
Account Conflict door de shredder, wat kost me dat?
Van welke user heb jij naaktfoto's?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef Casparovvv het volgende:
Wat kost naaktfoto's plaatsen van een ander zonder toestemming van diegene?
ik kom die verwijzing toch wel erg vaak tegen nu. Heeft diegene er nu onderhand de balen niet van dat dit gebeurd is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Van welke user heb jij naaktfoto's?
iets zegt me dat ze de nieuwst aangestelde mod is, maar ik hou hoop
Ik zal QyRoZ even inlichtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Jump het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij iemand anders zijn
Maak je nog steeds gedichten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Je kan ook positieve note's van mij overkopen, ik heb er genoeg!!
Straks gaat ie nog vertellen dat ie betrouwbaar was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zei je ook toen je mod was, maar ik hoorde nooit wat.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Je kan ook positieve note's van mij overkopen, ik heb er genoeg!!
50 cent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef The_Langolier het volgende:
Wat kost grappen maken over de 3e wereld?
Geef je mij de helft okee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan iemand mij ff 19 positieve notes geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |