je schrokquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:31 schreef viper_74 het volgende:
sorry, je hebt geen rechten om hier te bla bla
dacht toch even dat ik een ban had
*stilquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:31 schreef copycat het volgende:
goh, wat een vrolijke sluitpost had ik.
ja erg intrigerend hoorquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:31 schreef copycat het volgende:
goh, wat een vrolijke sluitpost had ik.
wat?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
je meent t!
het is maar goed dat jij geen kinderen hoeft te barenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:33 schreef viper_74 het volgende:
trouwens, ik zij nog wel vrolijke homo
ik bedoel, weet je hoeveel moeite mij dat kost om er iets positiefs uit te persen
dat we het weekend in gaanquote:
nee, dat zou lullig zijn hčquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef #ANONIEM het volgende:
ik dacht zelfs even dat ik een ban had![]()
doe eens normaal manquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef viper_74 het volgende:
heeft copycat ook hangtieten dan of niet
hoe weet jij dat?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef viper_74 het volgende:
nee, dat zou lullig zijn hč
kom je en niet meer op fok, en niet meer op je eigen verzonnen vriendin
ik wist niet dat we al op de 300 zaten, dus ik moest even een clichee typenquote:
daarvoor verwijs ik je naar mijn laatste post in het vorige topicquote:
gewoon helemaal met dat gebash van je! je kunt toch gewoon leuk een beetje normaal meedoen ofzo?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:37 schreef viper_74 het volgende:
[..]
het was maar een vraag
kan zij toch ook niets aan doen
met jou intelligentie, dan zou ik maar alvast beginnen, lezen we hem volgende week wel hčquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:37 schreef pheno het volgende:
[..]
ik wist niet dat we al op de 300 zaten, dus ik moest even een clichee typen
de volgende wordt orgineler
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
gaan jullie even hard dan, alleen beetje jammer van het niveau![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef viper_74 het volgende:
met jouw intelligentie, dan zou ik maar alvast beginnen, lezen we hem volgende week wel hč
die sex gaat er niet meer komen of welquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:37 schreef melismay het volgende:
[..]
gewoon helemaal met dat gebash van je! je kunt toch gewoon leuk een beetje normaal meedoen ofzo?
je bent toch nog slimmer dan je denktquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef viper_74 het volgende:
[..]
proef ik hier wat negatieve en sarcastische sferen richting één bepaald persoon
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
[..]
je bent toch nog slimmer dan je denkt
alsof ik dat ooit beweert hebquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef viper_74 het volgende:
heb ik ooit beweerd dat ik wel abn kan dan![]()
en ik maar denken dat may nog ging zuigen dit weekendquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef copycat het volgende:
kap even met je gesar en gezuig, viper_74!
ik ga vanavond een drankje drinken, morgen overdag moet ik werken aan een freelance opdracht en morgenavond ga ik stappen. zondag zal het wel weer uitkateren wordenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:41 schreef #ANONIEM het volgende:
maar wat gaan jullie komende weekend doen? ik ga naar een piratenfeest in pruim te zevenhuizen en zaterdag weet ik nog niet.
ik ben dus niet de enige die de bijdragen (zeer ruim begrip in deze) van vipertje van een zeer kinderachtig niveau vindt?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef melismay het volgende:
zucht... hoe oud ben je eigenlijk? 13?
hij valt mij al 2 dagen lastigquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef copycat het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die de bijdragen (zeer ruim begrip in deze) van vipertje van een zeer kinderachtig niveau vindt?
phew... dat doet me goed.
quote:
oh ja? met wie?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef copycat het volgende:
en morgenavond ga ik stappen.
quote:
en jij hebt ze zelfs naakt gezienquote:oh en vipertje, fyi, cc heeft prachttieten!
quote:
ik slaap er nóg onrustig van.quote:[...]
en jij hebt ze zelfs naakt gezien.
ik vind jou ook lief hoor!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef viper_74 het volgende:
[..]
dat doen vrouwen nou altijd hč, o zo leuk als je ze aandacht geeft, maar o wee als het voorbij is, dan beweren dat ze het nooit leuk gevonden hebben
goed zo, als dat werktquote:op vrijdag 19 augustus 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
nog steeds wel last van mijn hoofd, maar ga van het weekend gewoon rustig aan doen, alleen even werken morgen en voor de rest een beetje bijslapen
have funquote:op vrijdag 19 augustus 2005 18:16 schreef twisted_fok het volgende:
zometeen-naar-de-kroeg-al-is-het-vroeg-tvp![]()
![]()
![]()
ah, dan moet je de stressreden weg nemen. en ja, dat is moeilijker dan deze regel typen helaas.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef melismay het volgende:
ik hoop dat het werkt, denk dat het toch voornamelijk stresshoofdpijn is
ja, dan blijft ie moeilijk (ken het wel een beetje hoor).quote:op vrijdag 19 augustus 2005 18:26 schreef melismay het volgende:
hahaha, en zeker voor personen zoals ikik maak me overal druk om
begrijpelijkquote:
ja, nu even geen rare mensen die gaan spammen onder mijn naam of die mij stiekem laten spammen onder hun naam.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 09:37 schreef melismay het volgende:
hahahaha, dat krijg je al je zo weinig slaaptheb je je computer weer terug?
gutmeurning to you tooquote:
donequote:op zaterdag 20 augustus 2005 10:01 schreef twisted_fok het volgende:
hehehe. *wacht in spanning*
oh nee, ik ging mn bed weer in om bij te komen van deze heftige nacht.![]()
wat ben jij vroeg op!!!!quote:
ben niet meer gewend om vroeg op te staan . . .quote:op zaterdag 20 augustus 2005 10:08 schreef melismay het volgende:
wat ben jij vroeg op!!!!
je bent het dus wel gewend om vroeg op te staan, niet om uit te slapenquote:op zaterdag 20 augustus 2005 10:42 schreef thunderchild het volgende:
[..]
ben niet meer gewend om vroeg op te staan . . .![]()
![]()
![]()
uitslapen kijkt nu zo ver geleden . . .
hmm, wordt dus maar tijd om bloed bij de alcohol te gooien . . .quote:op zaterdag 20 augustus 2005 10:42 schreef melismay het volgende:
je bent het dus wel gewend om vroeg op te staan, niet om uit te slapen![]()
welcome back!quote:op zaterdag 20 augustus 2005 10:50 schreef zero2nine het volgende:
gutemorgen! ik ben weer terug van vakantie in groningen jeee
lijkt me misschien verstandigquote:op zaterdag 20 augustus 2005 10:51 schreef thunderchild het volgende:
[..]
hmm, wordt dus maar tijd om bloed bij de alcohol te gooien . . .
oeh!! ga je verpleegstertje spelen ??quote:op zaterdag 20 augustus 2005 10:53 schreef melismay het volgende:
lijkt me misschien verstandig
* melismay geeft zakje bloed en infuus aan![]()
nee, ik trek niet zo'n pakje aanquote:op zaterdag 20 augustus 2005 10:54 schreef thunderchild het volgende:
[..]
oeh!! ga je verpleegstertje spelen ??![]()
![]()
bummer ...quote:
wat had je in gedachten?quote:op zaterdag 20 augustus 2005 11:00 schreef thunderchild het volgende:
[..]
bummer ...![]()
iets anders dan ??
quote:
nee lieffie. heb ook een pracht van een bolide onder m'n achterwerk . . .quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:37 schreef melismay het volgende:
volgens mij ga jij nooit met de trein schat![]()
oe! wattan?!quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:45 schreef thunderchild het volgende:
[..]
nee lieffie. heb ook een pracht van een bolide onder m'n achterwerk . . .![]()
![]()
ik heb een pracht van een audi ...quote:
dikke vette wagen man!quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef thunderchild het volgende:
[..]
ik heb een pracht van een audi ...![]()
een audi 90, 2.3 liter voor de kenners
en hou je ook van dr op de derde dag van je relatie?quote:
ja hč ...quote:
quote:op zaterdag 20 augustus 2005 15:03 schreef joeyt het volgende:
en hou je ook van dr op de derde dag van je relatie?![]()
niet?quote:
gefopt !!! ik hou nog steeds even veel van haar en de liefde is alleen maar intenser gewordenquote:op zaterdag 20 augustus 2005 15:12 schreef joeyt het volgende:
niet?
gaat snel met je he...
of ben je dr achter dat houden van met de tijd komt...
vul verliefdheid nou gewoon in ipv liefde...quote:op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
gefopt !!! ik hou nog steeds even veel van haar en de liefde is alleen maar intenser geworden![]()
beat that mothafockaaahhh![]()
oke van mijn part verliefdheid. ik voel me gewoon vrolijk daar gaat het omquote:op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef joeyt het volgende:
vul verliefdheid nou gewoon in ipv liefde...
maar verliefdheid is idd heel cool... soms alleen ff lastig...![]()
jazekerquote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef melismay het volgende:
hahaha, ook een gelderlander?
noviomagusquote:
waar woont jouw huis dan?quote:
dan woon je zo'n beetje op de veluwe of niet?quote:op zaterdag 20 augustus 2005 17:23 schreef melismay het volgende:
10 km van arnhem, maar niet jouw kant op, maar meer de andere
meer de achterhoek inquote:op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef zero2nine het volgende:
[..]
dan woon je zo'n beetje op de veluwe of niet?
ow die andere kant opquote:
twist. heldinneke.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ik ben wel jaloers op zn energie, jij ook?![]()
tis dat ik te brak ben om nog veel langer op deze stoel te zitten, anders was ik even met je gaan kletsen. (vooral na je onthulling in singlesquote:
ik zit hockey te kijken en ze staan voorquote:
nighty night gilrygirl.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 18:58 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
tis dat ik te brak ben om nog veel langer op deze stoel te zitten, anders was ik even met je gaan kletsen. (vooral na je onthulling in singlesvertel vertel!)
bedtijd!
ow is dat het! ik kijk ook hockey, maar ik zit lang niet zo te springen, verre van zelfsquote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik zit hockey te kijken en ze staan voor![]()
ik wel, maar das vaak als ik hockey kijkquote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:08 schreef melismay het volgende:
[..]
ow is dat het! ik kijk ook hockey, maar ik zit lang niet zo te springen, verre van zelfs
hequote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:37 schreef zero2nine het volgende:
hockey vind ik alleen spannend bij de olympische spelen
voor de vrouwen kun je beter tennis kijken toch? niet dat ik daaar zoveel aan vind maar die sharapova kon wel heel hard schreeuwen.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
he![]()
fatima en minke doen mee ja![]()
mwah, als het dan van het schreeuwen moet komen, nee thx, hou ik het lekker bij het hockey (en daarnaast zijn de echt mooie tennisters al gestopt).quote:op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef zero2nine het volgende:
[..]
voor de vrouwen kun je beter tennis kijken toch? niet dat ik daaar zoveel aan vind maar die sharapova kon wel heel hard schreeuwen.
een of ander programma met rare dingen. zat iemand op zijn hurken de kooi schoon te maken, achter de olifant zat ie dus. en toen kwam dat beest achteruitquote:
nee jij moet dat geloven.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 21:45 schreef melismay het volgende:
zo lang je het zelf maar gelooft bitch
ook ik weet niet alles. sorry.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef melismay het volgende:
twist, ik dacht toch jij wel wist waar mijn favoriete postbode uithing![]()
ik ga m stalken!ja! dat is plan!
bed !! nu !!quote:
jij bepaalt niet wat ik doe!quote:
quote:
wij hebben atijd wel wat om over te praten. niet dat het ergens over gaat ofzo.quote:op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef melismay het volgende:
gelukkig maar!![]()
waarom laten ze ons zo alleen!? straks hebben we niks meer om over te praten
ow kom op nou jongens! ik ga helemaal niet naar het ziekenhuis! jullie doen net of ik invalide ben ofzoquote:op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef thunderchild het volgende:
[..]![]()
![]()
maar je bent al dagen niet lekker !! wat wil je dan dat ik zeg ?? "ga maar lekker door zo" of zoiets totdat je met spoed in het ziekenhuis komt te liggen ??
ik zeg je het nu al, ik heb een hekel aan ziekenhuizen . . .![]()
we zijn gewoon bezorgd hoor, we zullen nog eens om je geven!quote:op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef melismay het volgende:
[..]
ow kom op nou jongens! ik ga helemaal niet naar het ziekenhuis! jullie doen net of ik invalide ben ofzo
hoe filosofischquote:op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
wij hebben atijd wel wat om over te praten. niet dat het ergens over gaat ofzo.
"we houden zo'n gelijk altijd, maarja we zeiden niks." (spinvis)
das ook verstandiger van nietquote:op zondag 21 augustus 2005 00:01 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
we zijn gewoon bezorgd hoor, we zullen nog eens om je geven!![]()
![]()
maak jij dat er ervan of is dat zo bedoeld als bijzonder samenvoeging?quote:op zondag 21 augustus 2005 00:08 schreef melismay het volgende:
spinvis is best een bijzondere samenvoeging weet je.... spinnen en vissen kunnen elkaar nooit ontmoeten snappie.. iets met water enzo...
jaha, je zou het niet denken maar het is echt zo
ik denk er vrij zeker van te zijn dat die verklaring rechtstreeks uit mijn grote duim kwamquote:op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef zero2nine het volgende:
[..]
maak jij dat er ervan of is dat zo bedoeld als bijzonder samenvoeging?
dus toch!quote:op zondag 21 augustus 2005 00:16 schreef melismay het volgende:
[..]
ik denk er vrij zeker van te zijn dat die verklaring rechtstreeks uit mijn grote duim kwam
toen hij de naam bedacht waren het gewoon de klanken die hem aan stonden. hij vond spinvis gewoon mooi klinken.quote:op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef zero2nine het volgende:
[..]
maak jij dat er ervan of is dat zo bedoeld als bijzonder samenvoeging?
shhhttt, mijn uitleg is natuurlijk veel mooierquote:op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
toen hij de naam bedacht waren het gewoon de klanken die hem aan stonden. hij vond spinvis gewoon mooi klinken.
ja maar die van mij komt gewoon rechtstreeks uit zijn mond.quote:op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef melismay het volgende:
[..]
shhhttt, mijn uitleg is natuurlijk veel mooier
boeiuh wat zo'n zanger zegt!quote:op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ja maar die van mij komt gewoon rechtstreeks uit zijn mond.
http://www.faceculture.nl/spinvis/
overigens vond hij later nog andere betekenissen van spinvis. maar in zijn geval staat het echt nergens voor.
veel plezier en alvast weltrustenquote:op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef zero2nine het volgende:
sorry mevrouwen, maar ik ga nog even theme hospital spelen en dan slapen. dus welterusten! mag een van jullie het licht uit doen
owke owke, ik zeg al niks meerquote:op zondag 21 augustus 2005 00:26 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ja hallo het ging toch over hem, mijn held der helden.![]()
![]()
als je zo doorgaat misschien wel en dan kan je invalide worden . . .quote:op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef melismay het volgende:
ow kom op nou jongens! ik ga helemaal niet naar het ziekenhuis! jullie doen net of ik invalide ben ofzo
ach doe toch normaalquote:op zondag 21 augustus 2005 00:30 schreef thunderchild het volgende:
[..]
als je zo doorgaat misschien wel en dan kan je invalide worden . . .
dat hoef je mij niet meer te vertellen, dat weet ik al maar ze moet niet zo stront eigenwijs zijn . . .quote:op zondag 21 augustus 2005 00:33 schreef twisted_fok het volgende:
verder is ze best lief hoor, echt waar. geloof nou dan gewoon!!![]()
![]()
moet je niet boos worden.quote:op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef thunderchild het volgende:
[..]
dat hoef je mij niet meer te vertellen, dat weet ik al maar ze moet niet zo stront eigenwijs zijn . . .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wordt niet boos op jou, maar op je wederhelft . . .quote:
u heeft weer bezoek van een kater?quote:op zondag 21 augustus 2005 10:59 schreef copycat het volgende:
goeiemorgen!
ga maar eens zachtjes aan aan mijn dag beginnen.
volgende keer het kapje op je mes laten zitten, het resultaat is wat minder, maar jezelf snijden zit er niet meer inquote:
quote:
normaal heb ik dat niet, dus dat kapje mogen ze houdenquote:op zondag 21 augustus 2005 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
volgende keer het kapje op je mes laten zitten, het resultaat is wat minder, maar jezelf snijden zit er niet meer in
de oplossing is simpel : niet meer scherenquote:
dan niet meer scheren op zondagquote:op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef pheno het volgende:
[..]
normaal heb ik dat niet, dus dat kapje mogen ze houden
moet lukken toch, of heb je nog spannende plannen voor vandaagquote:op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef copycat het volgende:
[..]
nee, gisteravond heb ik het drankwise rustig aan gedaan. maar het is zondag, en dan moet ik altijd de dag in easen.
kan ook, dan heeft mijn vriendin meteen een gratis peeling voortaanquote:op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef zero2nine het volgende:
[..]
de oplossing is simpel : niet meer scheren![]()
ik ben al bezetquote:
jij begint met schatjesquote:
ook goeiemorgen . . .quote:
ik moet werken...quote:op zondag 21 augustus 2005 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
moet lukken toch, of heb je nog spannende plannen voor vandaag
quote:
bereid je maar vast voor als we straks allemaal moslims zijn mag je je baard niet meer afscherenquote:op zondag 21 augustus 2005 11:23 schreef pheno het volgende:
[..]
kan ook, dan heeft mijn vriendin meteen een gratis peeling voortaan
waarom zou dat niet mogen melis? omdat pheno zich aangesproken voeldequote:op zondag 21 augustus 2005 11:32 schreef melismay het volgende:
mag ik nu hier ook al geen schatjes meer zeggen
7 september is nog ver weg, je kan best vanmiddag (mocht de zon schijnen) lekker op de markt gaan zitten en relaxenquote:op zondag 21 augustus 2005 11:36 schreef copycat het volgende:
[..]
ik moet werken....
iets vrijwilligs, waar ik dus niet voor betaald krijg, maar hopelijk wel een netwerkje mee kan opbouwen. maar ik heb er helemaal geen zin in en schuif het al twee weken voor me uit. deadline is op 7 september... maar vanmiddag ga ik écht een begin maken... écht!
beweer jij hiermee, dat ik geen schatje ben !?!?quote:op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogen melis? omdat pheno zich aangesproken voelde
zou ik niet doen, het lijkt ver weg maar is het niet. ik heb zelf een deeloplevering de 15e, maar ik loop nu al drie weken achter . . .quote:op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
7 september is nog ver weg, je kan best vanmiddag (mocht de zon schijnen) lekker op de markt gaan zitten en relaxen![]()
ik zou het niet pikken hoor pheno!quote:op zondag 21 augustus 2005 11:42 schreef pheno het volgende:
[..]
beweer jij hiermee, dat ik geen schatje ben !?!?
ik spreek geen waarde oordeel uit, vertaal slechts jou reactiequote:op zondag 21 augustus 2005 11:42 schreef pheno het volgende:
[..]
beweer jij hiermee, dat ik geen schatje ben !?!?
ik kom spontaan niet meer in utrecht !quote:op zondag 21 augustus 2005 11:45 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ik zou het niet pikken hoor pheno!![]()
kijk nou wat je hebt gedaan marc!!!quote:op zondag 21 augustus 2005 11:47 schreef pheno het volgende:
[..]
ik kom spontaan niet meer in utrecht !
* melismay troostquote:op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
kijk nou wat je hebt gedaan marc!!!![]()
![]()
![]()
* twisted_fok nu ontroostbaar is
alsof de hele wereld lief isquote:op zondag 21 augustus 2005 11:52 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay troost
ondanks dat je helemaal niet lief tegen me doet!
verpletterd worden?quote:op zondag 21 augustus 2005 11:54 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
niet dan? mn wereldbeeld, wat doe je?![]()
it never hurts to helpquote:
te laat waarvoor?quote:op zondag 21 augustus 2005 12:13 schreef pheno het volgende:
ik moet nog cdcovertjes maken en een cd branden
voor vanmiddag 3 uur, anders ben ik te laat
helpen kan best pijn doenquote:
de trein naar verwegistanquote:
dat is ook de grap :quote:
dat schrijf je met twee g'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |