ik ben ook mod. Als ze 'm sluiten gooi ik 'm lekker weer openquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:02 schreef Molluck het volgende:
Dit is een slotje (wedden dat de eerste mod die hier komt dat gaat zeggen!)![]()
Ik bedoel een échte mod, jij bent een baggermodquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik ben ook mod. Als ze 'm sluiten gooi ik 'm lekker weer open![]()
okquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik bedoel een échte mod, jij bent een baggermod
Dit is een quote op de reactie van dit topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef pekel het volgende:
Dit is een reactie op dit topic.
En hoe verklaar je die smiley dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef Biancavia het volgende:
Dit zijn letters die tezamen een zin vormen.
dat zijn letters en symbolen die samen een smilie vormen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef XiChico het volgende:
[..]
En hoe verklaar je die smiley dan?
Ik heb gisteren acht paprika's voor 1 euro gekocht!quote:
Ik vind jou meer dood dan leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:09 schreef cerror het volgende:
(oYo) dat zijn de tieten van biancaviaars.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik vind jou meer dood dan leuk.
Ik post, ergo ik besta.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik vind jou meer dood dan leuk.
Insgelijks sukkel....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik post, ergo ik besta.
En ik zie jou liever dood dan dat ik leuk moet wezen.
Ikke nie. Maar ik ben dan ook meer leuk dan dood...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef Conflict het volgende:
ga nou geen ruzie maken in dit lieve topic!
En huidkanker + accuzuur over z'n schaamstreek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |