abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29781095
Mensen met paarden
Hebben de hemel op aarde
Maar komen ze te sterven
Valt er niets meer te erven

Eigen paard
pi_29781309
Hormonen Lupa... hormonen.
Daarom eten sommige zwangere vrouwen zure bommen

Mijn paard was altijd netjes in stal. Altijd alles keurig aan de rechterkant als je voor d'r stal stond.
Maar nu is het verplaatst naar de linkerkant, daar staan 2 ruinen naast haar.
Dus ze is haar territorium aan het afbakenen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:59:37 #3
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29781334
Ah, eten.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_29781340
* buitenbeentje is het helemaal met Kleintje eens.

Maar paarden hebben toch niet echt teritoriumdrift?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_29781486
NOu, die van mij dus wel Buitenbeentje.
Ze heeft een soort voedernijd, maar ook niet helemaal.
Want mensen kunnen gewoon bij haar komen. Jij als wildvreemde mag met je hand in haar bak, je mag de bak zelfs weghalen.
Maar als een paard naar haar kijkt als ze eten heeft... dan trapt ze de hele boel kort en klein.
pi_29781505
Ziet een merrie een man dan als een hengst of ruin?

Mijn merrie was altijd heel vies in de stal. Overal stront.
pi_29781535
Er zit dus wel pit in.

En waarom houdt Treasure niet van mannen? Ik herinner me iets over dat ze mishandeld was, of was dat het verhaal van iemand anders...?
pi_29781677
Dat verhaal is niet van iemand anders.
Ze komt bij een homostelletje vandaan, en die waren verschrikkelijk goed en lief met paarden.
Maar de hoefsmid, de dierenarts, mijn ex-vriend...
Volgens mij het stemgeluid want zonder stemgeluid doet ze wel wat voor ze. Maar het zware in de stem... ik weet het neit.
pi_29781879
Je weet dus niet precies wat er gebeurd is?
pi_29782030
Nope.
Maar ze was groen als gras toen ik haar kocht en brutaal.
Dus ik denk niet dat ze vreselijk mishandelt is in haar vorige leven.
pi_29782046
Misschien wordt het beetje territoriumdrift dat er eventueel wel in zit, versterk door het verblijf in een relatief kleine ruimte. In een kudde in het wild kan een merrie zich immers afzonderen...
pi_29782108
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef Kleintje het volgende:
Nope.
Maar ze was groen als gras toen ik haar kocht en brutaal.
Dus ik denk niet dat ze vreselijk mishandelt is in haar vorige leven.
Ik heb één verzorgpaard gehad dat ooit aan mensen gegeven was als huwelijkscadeau. Die hadden haar niet mishandeld, integendeel, ze hadden haar verschrikkelijk verwend. Met als gevolg dat er geen land te bezeilen viel met dat beest. Op een gegeven moment werd ze zelfs uitermate agressief (steigerend op je af komen tijdens longeren en gericht uitslaan ). Ik ben over het algemeen best handig met lastig paarden, maar toen ben ik dus opgehouden. Wat een rotmerrie was dat.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:21:50 #13
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_29782117
Hoe is het met treasure ??
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_29782132
Wat kost zo'n paard nou? Gemiddeld?
pi_29782152
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:22 schreef The_Langolier het volgende:
Wat kost zo'n paard nou? Gemiddeld?
Per kilo dan hè?
pi_29782274
Voor de kiloprijs moet je bij de slager zijn. Paardenvlees is niet zo duur.

Je kunt voor 500 euro een paard kopen en je kunt voor 50.000 euro een paard kopen. Het is maar net wat je wilt.
pi_29782408
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef MissHobje het volgende:
Hoe is het met treasure ??
Zo drachtig als het maar kan
Verder gaat alles super met haar!
pi_29782529
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de kiloprijs moet je bij de slager zijn. Paardenvlees is niet zo duur.

Je kunt voor 500 euro een paard kopen en je kunt voor 50.000 euro een paard kopen. Het is maar net wat je wilt.
ja, opeten natuurlijk.
pi_29782565
Voor opeten lijkt een paard van 50.000 euries me wat overdreven, of je moet geld teveel hebben.
He maar Langolier, zoals je ziet staat dit topic niet in Culinair, dus voor paardengerechten moet je in het andere forum zijn.
Overigens, paardenvlees is behoorlijk zoet, en daardoor houdt niet iedereen ervan.
pi_29782653
Ik heb nog nooit paardenvlees gehad. Zou daar ook niet gauw aan beginnen, hoewel het waarschijnlijk relatief diervriendelijk vlees is.
pi_29782721
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef Kleintje het volgende:
Voor opeten lijkt een paard van 50.000 euries me wat overdreven, of je moet geld teveel hebben.
He maar Langolier, zoals je ziet staat dit topic niet in Culinair, dus voor paardengerechten moet je in het andere forum zijn.
Overigens, paardenvlees is behoorlijk zoet, en daardoor houdt niet iedereen ervan.
Excuses, ik kon het niet laten.
pi_29782765
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef The_Langolier het volgende:
Excuses, ik kon het niet laten.
Je hebt alleen niet gekregen wat je wilde. Ik neem tenminste aan dat je graag wilde dat alle paardenliefhebbers hoogst verontwaardigd zouden zijn.
pi_29782791
Ik vond dat ik het moest proberen, maar ik vind het gewoon niet lekker. Maar zo vind ik wel meer dingen niet lekker. Dus of het nou aan het woordje paard ligt of aan het vlees.

Langolier... van mij mag je hoor, denk dat je er pennymeisjes er meer kwaad mee doet, maar het zal mij mijn anus oxideren.
pi_29782839
Penny.

Ponyclub!
pi_29782842
Ik heb er zelf geen probleem mee om een keer paardenvlees te eten, maar ik geloof niet dat ik dat op de manege moet vertellen. Dan zijn er drie mogelijkheden: 1. er wordt me gevraagd hoe het smaakte (mijn favoriete optie), 2. degene die ik het vertel gaat over haar nek en 3. degene die ik het vertel is heel boos op me en vliegt me aan. Een combinatie van de latste twee is uiteraard ook mogelijk.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')