Ik heb één verzorgpaard gehad dat ooit aan mensen gegeven was als huwelijkscadeau. Die hadden haar niet mishandeld, integendeel, ze hadden haar verschrikkelijk verwend. Met als gevolg dat er geen land te bezeilen viel met dat beest. Op een gegeven moment werd ze zelfs uitermate agressief (steigerend op je af komen tijdens longeren en gericht uitslaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:19 schreef Kleintje het volgende:
Nope.
Maar ze was groen als gras toen ik haar kocht en brutaal.
Dus ik denk niet dat ze vreselijk mishandelt is in haar vorige leven.
Per kilo dan hè?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:22 schreef The_Langolier het volgende:
Wat kost zo'n paard nou? Gemiddeld?
Zo drachtig als het maar kanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:21 schreef MissHobje het volgende:
Hoe is het met treasure ??
ja, opeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de kiloprijs moet je bij de slager zijn. Paardenvlees is niet zo duur.
Je kunt voor 500 euro een paard kopen en je kunt voor 50.000 euro een paard kopen. Het is maar net wat je wilt.
Excuses, ik kon het niet laten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef Kleintje het volgende:
Voor opeten lijkt een paard van 50.000 euries me wat overdreven, of je moet geld teveel hebben.
He maar Langolier, zoals je ziet staat dit topic niet in Culinair, dus voor paardengerechten moet je in het andere forum zijn.
Overigens, paardenvlees is behoorlijk zoet, en daardoor houdt niet iedereen ervan.
Je hebt alleen niet gekregen wat je wilde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef The_Langolier het volgende:
Excuses, ik kon het niet laten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |