Ik heb dus 2 broeken besteld, die horen vandaag binnen te komen. En de bevestigings e-mail heb ik gisteren om exact 14:13 uur binnen gekregen. Dat houdt in dat mijn broeken dus binnen nu en ongeveer 20 minuten bij mij binnen horen te zijn.quote:Wanneer komt mijn bestelling?
Alle artikelen die in voorraad zijn heb je binnen 24-uur in huis. Indien er bij het bestellen 'geen voorraad' wordt gemeld, dan krijg je binnen 10 dagen een berichtje van Neckermann Shopping.
en hoezo dat precies? explain plzquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga altijd gewoon naar de winkel.. Kan ik de broeken gelijk meenemen.
Trouwens, een broek a la, maar ik zou me zelfs schamen als een Neckerman-vrachtauto voor zou komen rijden om bij mij een wasmachine of stereo te bezorgen.
Dude ik ben geen nerd zonder sociaal leven oidquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
Oh, het is dus gelul?
Of doe je een of ander experiment dat je van Internet leeft, dwz de boodschappen bij Albert Heijn online bestelt en laat bezorgen enz?
Yoow plz.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en hoezo dat precies? explain plz
Nou, Neckerman heeft geen winkels he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dude ik ben geen nerd zonder sociaal leven oid
tis dat wij hier geen neckerman in de buurt hebben en vond die broeken wel leuk...![]()
Nee je hebt wel gelijk. Tzit bij mij zo dat ik al een half jaar oid niet van broekmaat ben veranderd (kan je positief, én negatief zien..) Het regent en onweert hier, totaal geen zin om ook maar IETS te doen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Yoow plz.
Ik vind het een soort ultieme vorm van.... luiheid, ik weet niet. Niet persoonlijk opvatten hoor (ik voorzie alweer een flame...), maar gewoon. Een broek pas je, een wasmachine raak je aan, een stereo test je eerst op 't geluid.... Kleine moeite om de benen te strekken om iets te kopen.. Maaarrrrr misschien begrijp ik iets niet helemaal en zit er méér achter!
Pauper, ga naar een winkel ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Thrilled het volgende:
ik quote even het volgende bericht uit hun Service F.A.Q:
[..]
Ik heb dus 2 broeken besteld, die horen vandaag binnen te komen. En de bevestigings e-mail heb ik gisteren om exact 14:13 uur binnen gekregen. Dat houdt in dat mijn broeken dus binnen nu en ongeveer 20 minuten bij mij binnen horen te zijn.
Het artikel is voorradig (net gecheckt) dus ffs Neckerman, schiet op met je donder, ik wil mijn kledij!
knappe jongen wie hier een lemming-topic van kan maken
Waarom zou je je schamen als zo`n vrachtauto een wasmachine of stereo zou komen bezorgen? Tis juist ideaal: ze brengen het aan huis en je hoeft niet zelf te zeulen met dozen vol zooi. Dat wordt voor je gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, een broek a la, maar ik zou me zelfs schamen als een Neckerman-vrachtauto voor zou komen rijden om bij mij een wasmachine of stereo te bezorgen.
Umm pauper, niet dat ik neckerman wil verdedigne oid, maar kijk die site eerst eventjes na voordat je hem "out-dated" noemt, dat valt reuze mee...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:02 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
Pauper, ga naar een winkel ofzo![]()
alles wat ze daar hebben is toch al een aantal jaar out-dated![]()
Ik heb mijn tv bij Neckerman (of Wehkamp?) gekocht. Was 50 euro goedkoper dan in de winkel (jaja, je verwacht het niet) en voor 70 euro meer had je 5 jaar pick up en return garantie. Omdat het een grote breedbeeldtv is ben ik daar blij mee. Hoef ik hem niet naar een winkel te brengen, heerlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het een soort ultieme vorm van.... luiheid, ik weet niet. Niet persoonlijk opvatten hoor (ik voorzie alweer een flame...), maar gewoon. Een broek pas je, een wasmachine raak je aan, een stereo test je eerst op 't geluid.... Kleine moeite om de benen te strekken om iets te kopen..
Qua kleding vind ik ze wel oud-dated maar goed. verder moet je niet moeilijk doen over de 24uur service. wees blij dat ze het komen brengenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Umm pauper, niet dat ik neckerman wil verdedigne oid, maar kijk die site eerst eventjes na voordat je hem "out-dated" noemt, dat valt reuze mee...
jij draait wel snel bij he van meningquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
Thrilled is chilled.. Hij mag van mij bij Neckerman kopen.
Neckerman, broekie an.
zoniet dan mag ik weer gaan trainen, geen bezwaar dus...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:09 schreef SoA-Holic het volgende:
haha, neckerman! Knap als die broek in 1 x goed past bij je! Anders mag je weer die troep omruilen
Nou ja, dat komt omdat ik zo gok dat Vlissingen geen hip winkelcentrum heeft....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij draait wel snel bij he van mening
Bij het product staat het 24-uurs logo, met daarbij de tekst:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef NostraBramus het volgende:
misschien ff de 'regels' van de 24 uurs bezorgingsdienst nalezen... voor wanneer moet je besteld hebben om het de volgende dag in huis te hebben? misschien was je net te laat...
Ik kijk bij het product, hierbij staat:quote:Artikelen met dit pictogram worden binnen 24 uur geleverd (mits voorradig).
Ik zoek dus die regeltjes waar jij over spreekt...quote:Artikelnr.: 7028786
In voorraad
Dit staat in de F.A.Q (nogmaals)quote:24-uurs
Vrijwel alle artikelen kunnen binnen 24 uur worden geleverd. Ben je niet thuis op de afgesproken datum, dan behouden wij ons het recht voor om de gemaakte transportkosten aan jou door te berekenen. Tijdens het transport zijn je artikelen voor alle veiligheid verzekerd tegen beschadiging en verlies.
Ik zie nergens een regeltje staan dat je na die en die tjiden of dagen vd week moet bestellen. ik heb ze gister besteld, op donderdag dus, doordeweekse dag. niks aan de hand.. inmiddels is de tijd wel verstreken imoquote:Wanneer komt mijn bestelling?
Alle artikelen die in voorraad zijn heb je binnen 24-uur in huis. Indien er bij het bestellen 'geen voorraad' wordt gemeld, dan krijg je binnen 10 dagen een berichtje van Neckermann Shopping.
Bek dicht kut lemming...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
Misschien nog een openstaande rekeningetje ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
Misschien nog een openstaande rekeningetje ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |