abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29781085
ik quote even het volgende bericht uit hun Service F.A.Q:
quote:
Wanneer komt mijn bestelling?

Alle artikelen die in voorraad zijn heb je binnen 24-uur in huis. Indien er bij het bestellen 'geen voorraad' wordt gemeld, dan krijg je binnen 10 dagen een berichtje van Neckermann Shopping.
Ik heb dus 2 broeken besteld, die horen vandaag binnen te komen. En de bevestigings e-mail heb ik gisteren om exact 14:13 uur binnen gekregen. Dat houdt in dat mijn broeken dus binnen nu en ongeveer 20 minuten bij mij binnen horen te zijn.

Het artikel is voorradig (net gecheckt) dus ffs Neckerman, schiet op met je donder, ik wil mijn kledij!

knappe jongen wie hier een lemming-topic van kan maken
pi_29781146
Ik ga altijd gewoon naar de winkel. . Kan ik de broeken gelijk meenemen.

Trouwens, een broek a la, maar ik zou me zelfs schamen als een Neckerman-vrachtauto voor zou komen rijden om bij mij een wasmachine of stereo te bezorgen.
pi_29781206
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga altijd gewoon naar de winkel. . Kan ik de broeken gelijk meenemen.

Trouwens, een broek a la, maar ik zou me zelfs schamen als een Neckerman-vrachtauto voor zou komen rijden om bij mij een wasmachine of stereo te bezorgen.
en hoezo dat precies? explain plz
pi_29781226
Oh, het is dus gelul?

Of doe je een of ander experiment dat je van Internet leeft, dwz de boodschappen bij Albert Heijn online bestelt en laat bezorgen enz?
pi_29781258
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
Oh, het is dus gelul?

Of doe je een of ander experiment dat je van Internet leeft, dwz de boodschappen bij Albert Heijn online bestelt en laat bezorgen enz?
Dude ik ben geen nerd zonder sociaal leven oid

tis dat wij hier geen neckerman in de buurt hebben en vond die broeken wel leuk...
pi_29781323
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef Thrilled het volgende:

[..]

en hoezo dat precies? explain plz
Yoow plz.

Ik vind het een soort ultieme vorm van.... luiheid, ik weet niet. Niet persoonlijk opvatten hoor (ik voorzie alweer een flame...), maar gewoon. Een broek pas je, een wasmachine raak je aan, een stereo test je eerst op 't geluid.... Kleine moeite om de benen te strekken om iets te kopen. . Maaarrrrr misschien begrijp ik iets niet helemaal en zit er méér achter!
pi_29781380
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Dude ik ben geen nerd zonder sociaal leven oid

tis dat wij hier geen neckerman in de buurt hebben en vond die broeken wel leuk...
Nou, Neckerman heeft geen winkels he?

Maaaarrrrr idd ik bedenk me nu.... het ene winkelcentrum is het andere niet he? Dus als je uuuren moet reizen voor een beetje échte stad.... Ja, ik dam in qua kritiek.
pi_29781406
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Yoow plz.

Ik vind het een soort ultieme vorm van.... luiheid, ik weet niet. Niet persoonlijk opvatten hoor (ik voorzie alweer een flame...), maar gewoon. Een broek pas je, een wasmachine raak je aan, een stereo test je eerst op 't geluid.... Kleine moeite om de benen te strekken om iets te kopen. . Maaarrrrr misschien begrijp ik iets niet helemaal en zit er méér achter!
Nee je hebt wel gelijk. Tzit bij mij zo dat ik al een half jaar oid niet van broekmaat ben veranderd (kan je positief, én negatief zien..) Het regent en onweert hier, totaal geen zin om ook maar IETS te doen...

maar uhm.. een wasmachine raak je aan?
pi_29781425
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Thrilled het volgende:
ik quote even het volgende bericht uit hun Service F.A.Q:
[..]

Ik heb dus 2 broeken besteld, die horen vandaag binnen te komen. En de bevestigings e-mail heb ik gisteren om exact 14:13 uur binnen gekregen. Dat houdt in dat mijn broeken dus binnen nu en ongeveer 20 minuten bij mij binnen horen te zijn.

Het artikel is voorradig (net gecheckt) dus ffs Neckerman, schiet op met je donder, ik wil mijn kledij!

knappe jongen wie hier een lemming-topic van kan maken
Pauper, ga naar een winkel ofzo

alles wat ze daar hebben is toch al een aantal jaar out-dated
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:02:52 #10
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_29781448
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:

Waarom zou je je schamen als zo`n vrachtauto een wasmachine of stereo zou komen bezorgen? Tis juist ideaal: ze brengen het aan huis en je hoeft niet zelf te zeulen met dozen vol zooi. Dat wordt voor je gedaan.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_29781473
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:02 schreef SmoothOperator het volgende:

[..]

Pauper, ga naar een winkel ofzo

alles wat ze daar hebben is toch al een aantal jaar out-dated
Umm pauper, niet dat ik neckerman wil verdedigne oid, maar kijk die site eerst eventjes na voordat je hem "out-dated" noemt, dat valt reuze mee...
pi_29781577
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind het een soort ultieme vorm van.... luiheid, ik weet niet. Niet persoonlijk opvatten hoor (ik voorzie alweer een flame...), maar gewoon. Een broek pas je, een wasmachine raak je aan, een stereo test je eerst op 't geluid.... Kleine moeite om de benen te strekken om iets te kopen. .
Ik heb mijn tv bij Neckerman (of Wehkamp?) gekocht. Was 50 euro goedkoper dan in de winkel (jaja, je verwacht het niet) en voor 70 euro meer had je 5 jaar pick up en return garantie. Omdat het een grote breedbeeldtv is ben ik daar blij mee. Hoef ik hem niet naar een winkel te brengen, heerlijk!

Ik heb heb trouwens niet eerst bekeken in een winkel, maar het was de beste koop uit de consumetenbond en via www.kieskeurig.nl kon ik de winkelprijzen nazien.

Ik hoef producten niet eerst in de winkel te zien, althans niet bij een wasmachine of tv ofzo... en wat is er mis met luiheid. Lang leve het internet en online shopping
pi_29781614
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:03 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Umm pauper, niet dat ik neckerman wil verdedigne oid, maar kijk die site eerst eventjes na voordat je hem "out-dated" noemt, dat valt reuze mee...
Qua kleding vind ik ze wel oud-dated maar goed. verder moet je niet moeilijk doen over de 24uur service. wees blij dat ze het komen brengen
pi_29781620
inmiddels nog maar 5 minuten over
pi_29781630
Thrilled is chilled. . Hij mag van mij bij Neckerman kopen.

Neckerman, broekie an.
pi_29781683
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
Thrilled is chilled. . Hij mag van mij bij Neckerman kopen.

Neckerman, broekie an.
jij draait wel snel bij he van mening
pi_29781684
haha, neckerman! Knap als die broek in 1 x goed past bij je! Anders mag je weer die troep omruilen
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29781701
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:09 schreef SoA-Holic het volgende:
haha, neckerman! Knap als die broek in 1 x goed past bij je! Anders mag je weer die troep omruilen
zoniet dan mag ik weer gaan trainen, geen bezwaar dus...

opposite, dan een riem bij neckerman kopen
pi_29781776
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:09 schreef Thrilled het volgende:

[..]

jij draait wel snel bij he van mening
Nou ja, dat komt omdat ik zo gok dat Vlissingen geen hip winkelcentrum heeft.... En voordat je al die waterkeringen en dijken over bent en overtochten hebt gemaakt.... Dan zo bij Neckerman de broek al in de postkamer liggen!
pi_29781789
misschien ff de 'regels' van de 24 uurs bezorgingsdienst nalezen... voor wanneer moet je besteld hebben om het de volgende dag in huis te hebben? misschien was je net te laat...
pi_29781916
Neckermann broeken .
pi_29782063
Het is maar bij een aantal artikelen dat het binnen 24 uur in huis is. In dat geval staat er bij dat artikelen een teken dat ie binnen 24 uur bezorgd word. Anders wordt het binnen 10 dagen (wanneer het op voorraad is).
En als het je eerste bestelling bij neckermann is en er staat wel een 24 uurs logo bij duurt het meestal 2 dagen.

tis een kwestie van goed lezen, je mag het zelf na zoeken, daar heb ik geen zin in, heb het al eens opgezocht en het was niet moeilijk te vinden hoor.

Volgens mij staat trouwens ook in de mail voor welke datum het geleverd zal worden, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
pi_29782080
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef NostraBramus het volgende:
misschien ff de 'regels' van de 24 uurs bezorgingsdienst nalezen... voor wanneer moet je besteld hebben om het de volgende dag in huis te hebben? misschien was je net te laat...
Bij het product staat het 24-uurs logo, met daarbij de tekst:
quote:
Artikelen met dit pictogram worden binnen 24 uur geleverd (mits voorradig).
Ik kijk bij het product, hierbij staat:
quote:
Artikelnr.: 7028786
In voorraad
Ik zoek dus die regeltjes waar jij over spreekt...
quote:
24-uurs
Vrijwel alle artikelen kunnen binnen 24 uur worden geleverd. Ben je niet thuis op de afgesproken datum, dan behouden wij ons het recht voor om de gemaakte transportkosten aan jou door te berekenen. Tijdens het transport zijn je artikelen voor alle veiligheid verzekerd tegen beschadiging en verlies.
Dit staat in de F.A.Q (nogmaals)
quote:
Wanneer komt mijn bestelling?

Alle artikelen die in voorraad zijn heb je binnen 24-uur in huis. Indien er bij het bestellen 'geen voorraad' wordt gemeld, dan krijg je binnen 10 dagen een berichtje van Neckermann Shopping.
Ik zie nergens een regeltje staan dat je na die en die tjiden of dagen vd week moet bestellen. ik heb ze gister besteld, op donderdag dus, doordeweekse dag. niks aan de hand.. inmiddels is de tijd wel verstreken imo
pi_29782579
Misschien nog een openstaande rekeningetje ofzo?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_29782637
Enn......is ie er al ?
pi_29782654
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
Bek dicht kut lemming...
pi_29787310
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:11:08 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29813610
neckerman kan roepen wat ze willen, maar neckerman verstuurd z'n pakjes gewoon met tpg.

het is dus afhankelijk van de postbode of pakketservice bezorger, en hoe die z'n route rijdt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')